חדשות

הצל לגדעון סער: אח שלי, תחזור הביתה, שים את האגו בצד

יואב אליאסי (הצל) פירסם הבוקר פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא חושף את יחסיו הקרובים עם סער ואת העובדה שהבטיח שלא ידבר עליו כבוגד לאחר פרישתו מהליכוד: "עכשיו תחזור הביתה"
מערכת ice |  6
הצל
יואב אליאסי, "הצל" פונה הבוקר (חמישי) בפנייה לגדעון סער בעמוד הפייסבוק שלו, וכך הוא כתב: "גדעון סער היקר אני פונה אלייך מטעמי ולא מטעמו של איש ראיתי את ההודעה שלך אתמול שדחית על הסף את הצעת נתניהו, אז רק אגיד ככה, כשעזבת את הליכוד אני הבטחתי לך שאני לא אצטרף למקהלת "הבוגד" ולא אדבר עליך רעה" כך הצל.
למרות שהיה לי הרבה מה להגיד והרבה כעס על הרבה דברים. עמדתי במילה שלי ולא אמרתי עליך מילה רעה אחת". הצל הוסיף, "אני שומר לך חסד נעורים אחרי שבתקופת שרון שלחת אותי כשגריר כבוד רשמי של ישראל למסע הופעות והסברה מחוף לחוף  בקולג'ים בארה"ב ונשארנו בקשר, וכשהייתי זקוק לעזרה תמיד היית שם בשבילי ועזרת מכל הלב". 
 

גדעון סער היקר אני פונה אלייך מטעמי ולא מטעמו של איש ראיתי את ההודעה שלך אתמול שדחית על הסף את הצעת נתניהו , אז רק אגיד...

פורסם על ידי ‏(הצל) the shadow‏ ב- יום חמישי, 1 באפריל 2021
עוד כתב הצל על סער, "אני יודע שאתה איש ימין בכל רמ"ח איבריך ואני יודע שאתה אידיאולוג ושהמדינה חשובה לך ואני גם יודע שיש לך בטן מלאה על נתניהו ואני לא נכנס לזה. אני רק מבקש דבר אחד שים את האגו בצד".
בסיום הפוסט כתב הצל וביקש מסער, "אל תיתן את ידך בממשלה שחלק ממנה הם אנשי 0מאל קיצוני מסוכן שתומכים בהפיכת לוחמינו לפושעי מלחמה בהאג וקוראים לנו כובשים ועושים לנו נזק בילתי הפיך בעולם (מרצ והעבודה) בבקשה ממך אח שלי, אל תפעל מנקמה אישית. תחזור הביתה למקום שלך למחנה הלאומי. תחזור הביתה, אתה תצא ענק! תעזור להילחם למען המדינה הזאת מבפנים , למען ההתיישבות, למען לוחמי צה"ל. אל תיתן את הכוח לשונאינו".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מי זה הצל הזה בכלל את מי הוא מעניין בכלל?
    שמיל 04/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שמעתי עליו בכלל אתם נותנים במה לכל פלצן מתלהם שימו אנשים מעניינים
    סגור
  • 5.
    אחרי שהמושחת ילך הביתה נחזור כל השפויים
    גדי 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולנו ליכוד בלי המושחת
    סגור
  • 4.
    לשמאלנים כואב שנותנים לצל במה
    . 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי הם יודעים שרוב מה שהוא אומר עליהם נ-כ-ו-ן!!!
    סגור
  • 3.
    לסער אין בעיה 'לחזור הביתה' או לשבת עם הליכוד
    עידן 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה שלו היא אך ורק עם איש אחד ויחיד.
    סגור
  • 2.
    מביך שאייס נותנים כל יום שופר לזבלון הזה (ל"ת)
    דני 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    הצל
    הצל 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ויקום הגולם על יוצרו.. כאשר ציוץ של הצל הופך להיות כותרת באתר אייס, זה תעודת עניות.. עוד תעודה שפשוט פשטתם את הרגל, והפכתם לשופר שמפרסם רק מה שמסייע לבלפור.. ממתי ציוץ של זמר גדול ככל שיהיה הוא כותרת באתר שמתיימר להיות מקצועי ??
    סגור