חדשות

עמית סגל מכריע: האם בנט נוטה לליכוד או לא

רגע לקראת ההמלצות אצל הנשיא וכרגע יש שלושה מועמדים להמלצה: נתניהו לפיד ובנט. לא ברור מי יקבל את המנדט להרכבת הממשלה מריבלין ונתניהו ויאיר לפיד מחזרים בכל הכוח אחרי נפתלי בנט, עמית סגל מפרסם: מה הנטייה של בנט 
עמיאל ירחי |  1
עמית סגל (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)

ימים קריטיים במערכת הפוליטית, ביום שני הקרוב יגיעו ראשי הסיעות הנבחרות אל בית הנשיא וימליצו על מועמד מטעמם לראשות הממשלה, ביום רביעי, יומיים לאחר סבב ההמלצות יטיל ריבלין את המשימה על הפוליטיקאי שיבחר, כרגע בנט מחזיק בגוש ממליצים משלו והמועמדים המובילים נתניהו ולפיד מחזרים אחריו בכל הכוח, עמית סגל מפרסם הערב (שבת): מה הנטייה של בנט?

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 כתב הערב (מוצ"ש) כי נפתלי בנט נוטה לליכוד ולממשלת ימין, עוד כתב סגל: "האם זה עוזר לליכוד? התשובה היא שכרגע לא ממש, כל עוד סמוטריץ' מתנגד לממשלה בהימנעות רע"מ ולכן החשד ההדדי נותר בעינו: נתניהו חושד בבנט שהוא רק רוצה לשלם מס שפתיים לימין בטרם יאמר עוד כמה שבועות ״נתתי צ׳אנס אבל זה לא עבד, וכעת אקים ממשלה עם הגוש השני״. ובנט חושד בנתניהו שהוא סתם מושך זמן.
כזכור נתניהו נפגש עם בנט ביום שישי ועל פי דיווחים שהוכחשו בליכוד אף הציע לו רוטציה, ייתכן ונתניהו ובנט יפגשו שוב לפני יום שני בניסיון נוסף לסגור קצוות ולהקים ממשלת ימין. אם כי כזכור כרגע סער מחרים את נתניהו וסמוטריץ' מחרים ממשלה שנשענת על רע"מ ככה שללא שינוי בהחרמות או שני עריקים נתניהו לא מגיע ל61 גם עם בנט ועומד על 59 חברי כנסת. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק ממשלה פריטטית של בנט וגנץ תחזיק (ל"ת)
    הפתרון היחיד 04/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור