חדשות

מודעת קריאה לאיחוד עם לפיד תופץ בעיתוני המגזר, סמוטריץ' 'תיקן אותה'

כרזה בה פרצופיהם של בנט ואיילת שקד יחד עם לפיד וסער הוחלפה בתמונות עבאס, מרעאנה ונציגי מרצ, מתנת ראש מפלגת הציונות הדתית: "נשמטו לך בטעות כמה פרצופים של שותפים שלך", נדב איל לא קנה את המודעה וטען שמדובר בניסיון השפלה לבנט
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ ונפתלי בנט (צילום פייסבוק סמוטריץ והכנסת)
בסוף השבוע הקרוב, מודעה בה נראים נפתלי בנט ואיילת שקד יחד עם יאיר לפיד וגדעון סער, אמורה 'לשטוף' את עיתוני המגזר הדתי. על אף שאין אף אדם שחתום עליה, היא מעבירה את מסרי ימינה באדיקות ואמורה להיות הגורם המרכך בדרך לישיבה בממשלת אחדות לאומית.
אבל יש גם ביקורת למודעה ובעיקר לתמונה.  בצלאל סמוטריץ' דווקא ניסה 'לעזור' בדרכו העוקצנית: "שלום נפתלי, במודעות שאתה מפרסם בסוף השבוע כדי להלבין את ממשלת השמאל עם תומכי הטרור שאתה הולך להקים נשמטו לך בטעות כמה פרצופים של שותפים שלך. אני לא רוצה שהם יעלבו חלילה ששכחת אותם אז תיקנתי לך. אתה יכול להשתמש חופשי".
 
העיתונאי נדב איל דווקא בטוח: "ברור לגמרי שזו מודעה נגד בנט, אבל האיש מתחת מפיץ כאילו היא שלו, ועל זה מתלבשים שופרות למיניהם. אפשר לראות את זה בתמונות הלא מחמיאות, בייחוד לפיד, בהגדרה ממשלת אחדות ישראלית והיעדר "יהודי". עבודה מרושלת שנועדה לפגוע בבנט. מה שמדהים הוא שמי שהזמין חושב שהציבור שזה מכוון אליו מטומטם".
עקיבא ביגמן מישראל היום הסביר: "מה שעצוב בסאגת בנט זה שהכל כל כך צפוי, שקוף, ברור, נהיר ומראש. מ2013 הוא מנהל את אותו משחק עם אותה מטרה ובשימוש אותן ססמאות נבובות. השבועות האחרונים זה כמו לחיות בליינאפ מתמשך של מאמרי מידה בשנים 2013-2015. הדבר היחיד שצריך להיות כעת זו הליכה גאה ויזומה של הליכוד לאופוזיציה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה