משפט

תיעוד דרמטי: שף מוכר הוכה באכזריות באמצעות קסדה

כתב אישום הוגש אמש נגד תושב הרצליה בן 37, בגין תקיפת שף מתל אביב המוכר לציבור. הריב האלים בחניון קרה בשל ויכוח בין השניים במקום העבודה. לאחר שהנאשם תקף באכזריות את השף, הוא צעק לעברו: "חג פורים שמח"

מערכת ice | 
תקיפה (צילום shutterstock)
אירוע אלים שהתרחש ב-19 במרץ, בין הנאשם, תושב הרצליה בן 37, מנהל מטבח בחברת קייטרינג, לבין השף המוכר על רקע הערותיו הקשות בשל הגשת אוכל קר ללקוחות. על פי אתר מאקו, במהלך הוויכוח במטבח דחף פיזית הנאשם את השף ואף איים עליו: "אתה איש מת".
על פי כתב האישום שהוגש אמש (שני), באותו הערב הגיע הנאשם לבניין המגורים של השף בתל אביב, שם חיכה לו בחניון כשהוא עוטה מסכת פורים למנוע זיהוי על ידי מצלמות אבטחה. הנאשם ארב וחיכה לשף, כשהשף וזוגתו הגיעו לחניון, הנאשם תקף אותו פיזית באמצעות אגרופים, הפיל אותו על הרצפה, בעט בו והכה בו באמצעות קסדת אופנוע. לאחר שהשף כבר היה כמעט מחוסר הכרה, הנאשם ברח מהמקום כשהוא צעק לעברו: "חג פורים שמח".
לאחר המקרה, הנאשם חזר לזירת האירוע כי שכח שם את הנייד שלו, המשיך להכות את השף שעדיין היה במקום, הניף אותו שוב באוויר ותקף אותו באלימות, הפעם גם חנק אותו ואז נמלט מהמקום.
 
כאמור, עם קבל הדיווח על האירוע, המשטרה באזור פתחו בחקירה, במהלכה תפסו ועצרו את החשוד, תושב הרצליה. בחקירה, הנאשם הכחיש את המעשה האלים. למרות ההכחשה, שוטרי תחנת יפה הגישו תביעה ואת כתב האישום נגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה