משפט

'גט טקסי' הגיעה להסכם פשרה: מי הם הזכאים לקבל את ההטבה?

אפליקציית המוניות 'גט טקסי' הגיעה להסכם פשרה בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה כנגדה ותחלק ל-20 שקלים ללקוחות, מי הם הלקוחות הזכאים לקבל את אותה הטבה?
מערכת ice | 
Gett (צילום freepik, אתר החברה Gett)
'גט טקסי' לא אפשרה לנוסעים לנסוע במחיר שנקבע על ידי משרד התחבורה בנסיעות בינעירוניות, הגיעה להסכם פשרה בתביעה ייצוגית שעומד על סכום של 12 מיליון שקלים שאושר על ידי בית המשפט המחוזי. מי זכאי להטבה שניתנה ללקוחות? 
על פי טענות התביעה, נסיעות בינעירוניות שהיו כלולות במחירון של משרד התחבורה, היה ניתן להזמין את הנסיעה לפי מחירון מונה בלבד שהיה יקר יותר מהמחיר שקבעו משרד התחבורה.
בהודעת 'גט טקסי' שנשלחה ללקוחות הזכאים נכתב: "לקוח/ה יקר/ה בהתאם להסדר פשרה בתובענה ייצוגית (ת״צ 18341-03-17) את/ה זכאי/ת להטבה של 20 ש״ח להזמנת נסיעה / משלוח. ההטבה מוגבלת לשימוש אחד ותקפה לחודשיים או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. בכפוף לתשלום בכרטיס אשראי באפליקציה. לקבלת ההטבה יש להיכנס לאפליקציית Gett".
מי שזכו להטבה הזו בעקבות הסכם הפשרה שנקבע בבית המשפט הם האנשים שהזמינו באפליקציה נסיעה בין יעדים והיה זכאי לדרוש לשלם על הנסיעה על פי תקנות משרד התחבורה ולא על פי מונה כמו שניתן על ידי החברה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה