משפט
ענקית הדלתות הישראלית מפצה לקוחות ב-3 מיליון שקל: כך הוא יחולק
בהודעה ללקוחות דרך מסרונים לפלאפונים נכתב: ''לקוח יקר, אתה זכאי להטבה - חיים - של שנת אחריות למוצרי רשפים (דלתות/ידיות וכדומה) שהותקנו אצלך, זאת מכוח הסכם פשרה בתביעה ייצוגית יעקבסון נגד רשפים דלתות בע"מ''. היקף הפיצוי המלא בפנים
התקבל פסק דין בפשרה נגד חברת רשפים, בעילה של זמן המתנה לטכנאי/מתקין. הלקוחות קיבלו הודעה על מנת לממש את האחריות מהחברה לאחר החלטת בית משפט השלום בתל אביב שנתן תוקף של פסק דין להסדר פשרה לתביעה שהגישה זוהר יעקבסון טאוב נגד רשפים.
עניינה של התובענה בטענת התובעת לפיה הנתבעת לא עומדת בהוראות הדין בכל הנוגע לזמני המתנה לנותני השירות מטעמה. הסדר הפשרה נעשה לפנים משורת הדין על מנת מבלי להודות באחריות כלשהי בעניינים שהועלו בתביעה. להיטיב עם ציבור הצרכנים ולשים קץ להתדיינות המשפטית, קבוצת התובעים המיוצגת - לקוחות הנתבעת שהמתינו במענם למשלוח, התקנה או תיקון של מוצרי הנתבעת בתקופה 18.6.2024-12.9.2018.
הנתבעת צמצמה את זמן ההמתנה לשעתיים בלבד עם התחייבות הנתבעת לעתיד - לפיה תתאם עם לקוחותיה הנתבעת עושה כן מאז חודש יוני .2024 טווח של שעתיים המתנה בביתם ועד 4 שעות. יצוין כי כפיצוי בגין העבר הנתבעת תעניק הטבה כספית בשווי מוערך של כ-3 מיליון שקל, וזאת באמצעות הארכת אחריות של שנה לתיקונים של מוצרי הנתבעת.
לקוחות אשר מצויים בתוך תקופת האחריות, יזכו להארכת אחריות של שנה מעבר לתקופת האחריות שלהם, ולקוחות שתקופת האחריות שלהם פגה או תפוג, יזכו לתקופת אחריות של שנה שתחילתה ביום 22.12.2025. עם מתן אישור בית המשפט להסדר הפשרה, יש בהסדר כדי להוות סילוק סופי ביחס לענייני בקשת האישור. גמול ושכר טרחה סכום הגמול לתובעת יעמוד על 30,000 ₪ סך של 60,000 ₪ בתוספת מע"מ. בתוספת מע"מ, וסכום שכר הטרחה לב"כ התובעת
בהודעה ללקוחות דרך מסרונים לפלאפונים נכתב: ''לקוח יקר, אתה זכאי להטבה - חיים - של שנת אחריות למוצרי רשפים (דלתות/ידיות וכדומה) שהותקנו אצלך, זאת מכוח הסכם פשרה בתביעה ייצוגית ת"צ 23-09-32436 יעקבסון נגד רשפים דלתות בע"מ. השירות ניתן החל מיום 22.12.2025 ועד יום 21.12.2026, ללא כל עלות או התחייבות מצדך, כמפורט בתעודת האחריות של רשפים. על מנת לקבל את שירות האחריות למוצרים הנ"ל שהותקנו בביתך ללא כל עלות, עליך ליצור קשר עם רשפים בטלפון 08-6741000''.
עוד ב-
כמו כן הוסבר: ''אם נתקלת בקושי כלשהו לקבל את השירות מרשפים או שהתבקשת לשאת בתשלום כלשהו עבור תיקון, באפשרותך ליצור קשר עם עורכי הדין המייצגים את הציבור בתביעה הייצוגית. ניתן לעיין בהסכם הפשרה המלא באתר עורכי הדין המייצגים בתביעה הייצוגית (נפש בגוגל: משרד עו"ד בן-דרור, חימי ושות')''.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



