משפט

רוני מאנה רותח מהתביעה של שרה נתניהו: "חייבים לערער בדחיפות"

איש העסקים והמקורב לשעבר למשפחת נתניהו וכיום נחשב מגדול מבקריהם יוצא למתקפה חריפה בעקבות פסק הדין שחייב את עובדת מעון ראש הממשלה, סילבי גנסיה בפיצוי של 100 אלף שקל לשרה נתניהו: "היא אמרה אמת לאמיתה" | כל הפרטים

רוני מאנה, שרה נתניהו (צילום מסך קשת 12, עמוס בן גרשון, לעמ)
פסק הדין שניתן היום (חמישי) לטובת שרה נתניהו, וחתם סאגה משפטית של שש שנים מול עובדת המעון לשעבר סילבי גנסיה, ממשיך לעורר הדים - ולא רק במסדרונות בית המשפט. מי שמיהר להגיב לניצחון של אשת ראש הממשלה הוא איש העסקים רוני מאנה, מי שהיה בעבר חבר קרוב מאוד של בני הזוג נתניהו, וכיום נחשב לאחד הקולות הביקורתיים ביותר נגדם.
מאנה לא הסתיר את מורת רוחו מהחלטת השופט אילן רונן לפסוק פיצוי בסך 100 אלף שקלים נגד גנסיה בגין לשון הרע ופגיעה בפרטיות. בציוץ נוקב שהעלה לרשתות החברתיות, יצא מאנה להגנתה של העובדת לשעבר ותקף את יושרת ההחלטה: "זהו אחד מפסקי הדין הכי לא הוגנים שהיו במדינת ישראל", הצהיר מאנה.
כזכור, גנסיה טענה לאורך השנים כי חוותה התעללות בזמן עבודתה במעון ראש הממשלה, טענות שהובילו לתביעה מצד נתניהו שכבר התקבלה בעבר, אך זכתה לערעור מצידה של סליביה, כעת שבית המשפט דוחה גם את הערעור השני מאנה, שטוען כי דבריה של גנסיה מבוססים, הכריז: "כל מה שהגברת סילביה אמרה הוא אמת לאמיתה", וקרא לצד שלה לא לוותר על המשך המאבק המשפטי: "חייבים לערער בדחיפות".
תגובות לכתבה(36):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    אז?מה??? לא מוצא חן בעיניך ??? חחחחח..דוחה
    אור 05/2026/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי הגב.ננסי..קראה הרבה עיתונים וטלביזיה. וגילתה שגם היא יכולה לקבל הרבה כסף.פיצויים!! כנראה נעזרה באנשי סמאל..שעודדו אותה להגיש תלונה...לכאורה
    סגור
  • 29.
    מימון
    יוני 05/2026/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם רוני מאנה חושב שהעוזרת בית דוברת אמת אז שרוני יממן לה עורך דין שיגיש את הערעור
    סגור
  • 28.
    לערר למחוזי ולקות שלא תיפול שופט ביביסט (ל"ת)
    המושחתים 05/2026/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    רעייתו האהובה
    טלי . 05/2026/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גב' חדק - התחביב האהוב עליה ! הגשת תביעות נגד אזרחי ישראל .....אשה אכולת שנאה !!!!!! ורוע לב מובהק .......מרושעת
    סגור
  • 26.
    היחצנות שלך זה רק השנאה לנתניהו. בוז (ל"ת)
    שי 05/2026/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 25.
    הסבל מנתניה? גם הוא רץ באופוזיציה? (ל"ת)
    מי זה? 05/2026/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    אין לי מושג מה היה שם
    NRMG 05/2026/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל גם לאדון מאנה לא. פשוט הוא זועק מפוזיציה
    סגור
  • 23.
    מאנה אתה מלא שנאה שמור על הבריאות שלך
    מאיר 05/2026/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מאנה ך השנאה אוכלת אותך תמשיך לסבול .
    סגור
  • 22.
    ממתי מאנה הוא איש עסקים? ובסך הכל נשרך אחרי נתניהו
    קול העם 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לא מקורב ולא בטיח.
    סגור
  • ואם הוא כל כך מודאג ,שישלם עבורה. (ל"ת)
    רון 05/2026/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 21.
    צדק צדק תרדוף (ל"ת)
    שלי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 20.
    עורכי דין תותחים
    שלי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    החזק מנצח,תמיד
    סגור
  • 19.
    חתרן
    אילן 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אם אתה כל כך דואג לה תיתרמו לה 100.000
    סגור
  • לא מאה אלף.
    סי.ג.ר 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בפחות אפשר למצוא עורך דין טוב שיהפוך את הקערה על פיה.
    סגור
  • כסף
    רונן 05/2026/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תיתרום לה אם יש לך בעין יעלוב החיים
    סגור
  • 18.
    אין לו מה לדאוג.
    סוקרטס 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המאפיה שוקדת כבר כעת על מציאת הדרך לבטל את ההחלטה.
    סגור
  • 17.
    תביעה
    ארצי 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאנה, לא מרוצה מפס"ד של השופט, נראה שהוא בין הממריצים את העובדת להגיש תביעה, כל זה כ"כ בולט מהכל נובע מקינאה, והכפשה
    סגור
  • 16.
    מסכנה
    שמוליק 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרסתם לבחורה את החיים תתלונני וברחתם השארתם אותה לבד
    סגור
  • ממש לא.
    סוקרטס 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האנרכיסטים של השמאל הקיצוני ידאגו לה. ץסורוס כבר מכין את ההמחאה.
    סגור
  • 15.
    נו אבו חרטה לך למכור עגבניות בשוק יאהבל (ל"ת)
    פטריוט 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 14.
    שנאה וקנאה מעבירים על הדעה
    אלמונית 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ממתי הפכת להיות שופט אדון מאנה? השנאה לא תוביל אותך לשום מקום.
    סגור
  • 13.
    מאנה בושה לעדנה העיררקית
    ני 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אפס מאופס עם שועל על הראש.
    סגור
  • ועל כן
    אינני עיראקי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פטור מלהגיב.
    סגור
  • 12.
    רוני מאנה האם בפרקליטות יש להם משהו עליך שנהפכתה עלייהם
    מני 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זאת שאלת תם כי אם יש להם משהו נגדך זה יצא רק עיניין של זמן לא לעולם חוסן
    סגור
  • 11.
    מנע בקרוב ליד אחיך באחוזה המשפחתית (ל"ת)
    ישראלי 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    לך תלמד לכתוב עברית קודם טמבל בור ועם הארץ (ל"ת)
    אזרח יהודי גאה 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 9.
    יאאאלה תעוף לנו מהעיניים איפפפפ חרטטן בשקל וחצי חחחחחחח (ל"ת)
    אזרח יהודי גאה 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 8.
    מנה
    דיוויד 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רחמנות עליך רוני המסכן תחליף כדורים
    סגור
  • 7.
    התביעה בדרך מר מאנה
    יוני 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הלוואי ותתבע אותך גם כן כפוי טובה ובוגד
    סגור
  • 6.
    מתווך הדירות עם פאה (ל"ת)
    מוקי 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 5.
    לך ליצבועה שער יבוגד
    משה 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מאנה
    סגור
  • 4.
    ריקבון
    יעק ק 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מאנה עוד עיראקי מטומטם . שמפגיני קפלן וראש החונטה העבריין בניה יבוא לך בחלום כל לילה
    סגור
  • 3.
    "איש עסקים"?. מתווך דירות עלוב. (ל"ת)
    יולי 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • אל תשכח עם פאה שחורה (ל"ת)
    מוקי 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    "איש עסקים"?. מתווך דירות עלוב. (ל"ת)
    יולי 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 1.
    אז תממן לה עוד
    אח של לולה 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אם אתה צודק, וכנראה שכן, אז תעזור לה במימון עו״ד. סתם לצעוק מהצד, זה הכי קל. כמו בשוק
    סגור