משפט

ישועה חשף: התאריך בו החלה הטיית הסיקור בוואלה ומה דעתו על עמית סגל?

בחקירה הנגדית טען המנכ"ל לשעבר של האתר: "בין ה-17 ל-21 לינואר 2013 היה רצף של שיחות ביני לבין שאול אלוביץ וזאב רובינשטיין. כל השיחות היו על בנט, שם זה החל". וגם: מה ענה לגבי העיתונאי הוותיק של קשת 12
כפיר אדר |  3
אילן ישועה (צילום ראובן קסטרו Olivier Fitoussi/Flash90)
חקירתו הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, נמשכה היום (רביעי) ושוב הוא עומת עם ידיעות שעלו באתר שעמד בראשו בעבר, ושמות של עיתונאים כולל אלי ציפורי ועמית סגל גם נזרקו לשאלות.
עו"ד בעז בן צור לאילן ישועה: "אתה אמרת בעדות שלך שהוטלו פצצות והפגזות על בנט. אני אומר לך שאפילו קפצונים לא היו. הייתה כתבה אחת על פסיקה שהורתה לבית היהודי להסיר שלטים. כתבה אחת אינפורמטיבית גרידא. איפה הפצצות? תיכף אני אראה את הכתבות החיוביות על בנט. איך העזת להעיד על הפצצות?".
 
ישועה השיב: "אני לא עשיתי סקרים. אני מעיד מתוך ההוראות שקיבלתי. בין ה-17 ל-21 לינואר 2013 היה רצף של שיחות ביני לבין שאול אלוביץ וזאב רובינשטיין. כל השיחות היו על בנט. זו הייתה תחילת הדרך של הטיית הסיקור". על פי אבישי גרינצייג שנכח בדיון, בן צור גורם לישועה להתפתל, שלא נותן הסבר מניח את הדעת על הטענה שלו בעדות הראשית שהיו "הפצצות" נגד בנט.
לאחר מכן ניסה בן צור להקשות על ישועה עם כתבה בוואלה תרבות, לאחר מכן קשה על ישועה מכתבה של אלי ציפורי בגלובס ממרץ 2018 עם בדיקה שערך לדבריו לכתבות ומאמרי הדעה שפורסמו בוואלה, המוכיחה לטענתו שלא הייתה הטיית סיקור לטובת נתניהו באתר וואלה.
 
ישועה ענה: "ציפורי עוסק בתיק הזה באופן אובססיבי, בצורה די מוטה. ציפורי ידוע כעיתונאי שבשנים האחרונות הוא נחשב כמגויס ושופר. אני לא יכול להתייחס בצורה רצינית למה שהוא אומר. יכול להיות שיש לו מחקר רציני, אני לא יודע".
עו״ד בעז בן צור השמיע קטע בו עמית סגל אומר שעד שנפתחה החקירה של תיק 4000 הוא לא חשב שאתר וואלה מוטה לטובת נתניהו אלא להפך. ישועה השיב שעמית סגל הוא אמנם עיתונאי בכיר ורציני אבל נחשב גם מוטה לטובת ביבי, והוא לא יכול להתמודד עם טענה כזו שלא מבוססת על מחקר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנט
    אזולאי 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוי ואבווי גם התיק הזה קרס ונשרף מה יהיה עכשיו,ביבי יקבל 40 מנדטים בבחירות הבאות והפרקליטות שלנו מרוסקת מה עושים ביניט מהר תעשה משאו ותציל אותנו,מזל שיש ביניט לא מבין ענין,ילדותי,טמבל,ורוצה רק להיות ראש ממשלה מהר אין לנו זמן הכל התרסק לנו,מהר מהר,
    סגור
  • 2.
    מהר לממשלת הריפוי, עלו עלינו. מהר!! בנט!! (ל"ת)
    הכת 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ברור לכל שהכל קורס
    מירי 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מסכן נתניהו, מה עושים לו......
    סגור