משפט

מנכ"ל חדשות 13 בחקירתו: "מגל כעס על ישועה"

אבירם אלעד ענה בחקירה הנגדית במסגרת תיק 4,000 לשאלות על הלך הרוח בוואלה!: "היה מתח ניהולי עד כמה מעירים לינון וכמה לא. מה בסמכותו ומה לא, הכעס של ינון נבע ממתח ניהולי לא רק מהקשרים בתוכן". וגם: "ישועה היה עירני לאתר ובודק, חשבתי שזה לא דבר שהיה צריך להתקיים"
מערכת ice |  1
אילן ישועה ינון מגל (צילום יחצ וגיא גלעד עבור 103fm)
החקירה נגדית של אבירם אלעד מצד עורכת דינה של איריס אלוביץ׳, מיכל רוזן עוזר החלה היום (שני). רוזן-עוזר מציגה לאלעד תכתובות רבות שמצביעות על התערבות של ישועה בתכנים, התערבות שהחלה כבר בתקופת גדי להב כעורך במהלך 2012 ולאחר מכן.
רוזן עוזר עימתה את אלעד בין היתר עם דברים שנכתבו בקבוצת הוואצאפ ״פורום הנהלה״ שפתח ישועה, שבה הוא כותב על ידיעה של הכתב הצבאי נועם תיבון שלדברי ישועה היא ״ממש ילדותית ושטחית״. אלעד בחר להתייחס להמשך המשפט של ישועה שאמר שהידיעה ״נראית לא טוב״ ואמר: ״זו עדיין לא התערבות בנראות של הכתבה. לא כתוב אם זה ידיעה נכונה או לא נכונה״.
בהמשך, רוזן-עוזר אמרה: "בחקירתך השנייה סיפרת לחוקרים על ויכוח שהיה לך במשרד של ישועה בנוכחות גדי להב ואדם נוסף על אופי הסיקור של נתניהו. מה אתה זוכר?", אלעד השיב: "לא זוכר את הפרטים", רוזן -עוזר מקריאה מהחקירה: "אני זוכר סיטואציה שאני וגדי להב ולירון במשרד ומתווכחים קשות לא זוכר על מה לפני הבחירות".
 
בהמשך נשאל לגבי התפקוד של ינון מגל. רוזן-עוזר: "מה ינון מגל חשב על התערבות ישועה?", אלעד ענה: "היה מתח ניהולי עד כמה מעירים לינון וכמה לא. מה בסמכותו ומה לא". רוזן-עוזר הסבירה: "אולי ינון חשב שיש פה פגיעה עיתונאית", אלעד: "לא פגיעה עיתונאית. הוא דיבר על זה שחלק מהדברים שנאמרים לו הם בתחום הסמכות שלו מבחינתו". רוזן: "האם ינון חשב שזו התערבות בתכנים שפוגעת במעמדו של מגל?", אלעד: "היו כאלו. הכעס של ינון נבע ממתח ניהולי לא רק מהקשרים בתוכן".
עורכת הדין תקפה: "האם חשבת שישועה בודק אתכם על כל אייטם?", אלעד הסביר: "הוא בהחלט היה עירני לאתר. לא יודע לומר כל אייטם אבל הוא בהחלט בודק", רוזן-עוזר: "חשבת שזה מבטא חוסר אמון בסיסי שלו בכם?", אלעד: "חשבתי שזה לא דבר שהיה צריך להתקיים. היה מתח ניהולי במעורבות אנשים נוספים לא הרגשנו עם זה נח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלבול ביצים
    ארז צח 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עבודה שאין בה מתחים ? לאן הביתם אותנו ? אתם כמו ילדים קטנים שמשעמם לכם. היתה ההצגה הכי טובה בעיר ועכשיו לא מעניין אף אחד האיילות שלכם. בושה לראות אנשים בוגרים שאומרים או הגע לי הוא עשה לי. ואיך הכנסתם את נתניהו לכל זה ?
    סגור