משפט

מנכ"ל נמל אשדוד המתפטר תובע פיצויים של מאות אלפים

שיקו ז'אנה, המנכ"ל המתפטר של נמל אשדוד, דורש תשלום פיצויי פיטורים כפולים מדירקטוריון החברה, זאת בעבור כהונה בת שנתיים ושלושה חודשים שבהם ניהל את הנמל. הסכום אותו מבקש ז'אנה -  205,162 שקלים
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
שיקו ז'אנה, המנכ"ל המתפטר של נמל אשדוד, דורש תשלום פיצויי פיטורים כפולים מדירקטוריון החברה, זאת בעבור כהונה בת שנתיים ושלושה חודשים שבהם ניהל את הנמל. הסכום אותו מבקש ז'אנה -  205,162 שקלים.
על פי וואלה! סך הפיצויים שנצברו לטובתו בקופה האישית עומדים על 96,832 שקלים, עליהם הוא דורש תוספת של 108,330 שקלים נוספים. ז'אנה יצא בהאשמות נגד הדירקטוריון והעומדת בראשו, אורנה האוזמן בכור, על כך שאינה מכינה את הנמל לתחרות ולקיצור התור התפעולי, ושתהליכי קבלת ההחלטות שלה מושפעים מאינטרסים לא ענייניים.
 
כזכור, מנכ"ל הנמל לשעבר, שוקי סגיס, שכיהן תשע שנים וסיים את העסקתו בשנת 2014, זכה בכפל פיצוי של 397,161 שקלים. צחק בלומנטל, שהיה מנכ"ל נמל אשדוד 11 שנים, יצא עם פיצוי נוסף על זה שנקבע לו, בסך 959,298 שקלים - כשסיים את תפקידו בשנת 2019.
 
יש לציין שזאנה יהיה זכאי בנוסף גם למענק תגמול ותמרוץ עובדים בכירים בין 2020 ל - 2022, מענק שמוערך במקרה של ז'אנה, בחמש משכורות שנתיות כפול שנתיים, כלומר - יכול להגיע לכחצי מיליון שקלים.
בוואלה הביאו את עמדת בכירים בהנהלה שרעמו על דרישות הפיצוי וזאת לאור המתחים בינו ובין ההנהלה בעקבות אי שביעות הרצון מתפקודו כמנכ"ל וכי הוא מושפע מאינטרסים לא מקצועיים. כך, ליאת רון הביאה בכתבה כי גורם בכיר בנמל אמר כי דרישת הפיצויים הינה "בדיחה", וכי "זאנה השאיר אחריו אדמה חרוכה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה