משפט

מזעזע: פרשת מין חמורה במג"ב, כך פגע הקצין בשוטרת

הנאשם ניצל מפגש מקצועי בינו לבין המתלוננת, ובאמצעות טיעון שקרי שכנעה אותה לדמות קשר זוגי איתי, "לצורך מבצעי". זה העונש שיקבל על מעשיו
מערכת ice | 
חיילי מג"ב (צילום פלאש 90)
בית משפט השלום בכפר סבא גזר על מפקד בכיר ביחידת מסתערבים במג"ב לשעבר, שנה וארבעה חודשי מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת. זאת לאחר שהורשע, לאחר ניהול הוכחות, בביצוע מעשים מגונים בשוטרת ששירתה ביחידה בעת שירותו.
על פי הכרעת הדין, הנאשם ניצל מפגש מקצועי בינו לבין המתלוננת, ששרתה כמתעדת מבצעית, והציג בפניה מצג כוזב לפיו הוא מצרף אותה לפעילות מבצעית הכרוכה בהתחזות לבני זוג. במהלך שני אירועים ובמספר הזדמנויות הנאשם ביצע במתלוננת מעשים מגונים. באחד המקרים שהו המתלוננת והנאשם ביער חשוך, שם, בין היתר, נישק אותה, ליטף אותה מעל בגדיה בכל חלקי גופה ובאיבר מינה. בהמשך הנאשם הורה למתלוננת להשכיב את משענת הכסא שלה על מנת שיוכל להמשיך לתצפת כשהוא מעליה. במקרה אחר שהו השניים בעיר במרכז הארץ, שם, בין היתר, נישק אותה מספר פעמים. כל זאת כשהוא גורם לה לחשוב שהמעשים שעשה בה נדרשים לשם הגשמת הפעילות.
בשלב הטיעונים לעונש עמדה המחלקה לחקירות שוטרים על חומרת מעשיו של הנאשם אשר ניצל את תמימותה של המתלוננת ואת תפקידו הבכיר על מנת לבצע בגופה מעשים מגונים לצרכיו. המחלקה לחקירות שוטרים התייחסה למידת הפגיעה הגבוהה בערכים המוגנים העומדים ביסוד העבירה שביצע הנאשם ולחשיבות גזירת עונש שיהלום את מעשי הנאשם וייתן ביטוי לאינטרס ההרתעה האישית כלפי ציבור לובשי המדים.
 
בגזר הדין קבע בית המשפט (כב' השופט מיכאל קרשן) כי "הנאשם ניצל את תמימותה והתלהבותה הרבה של חיילת בת 18 בשירות חובה שהוצבה ביחידה לצורך תיעוד צילומי של פעילותה...מעשי הנאשם במתלוננת לא היו ספונטניים. הולכת המתלוננת בכחש דרשה תכנון מוקדם ויצירת התנאים שיאפשרו לנאשם לבצע במתלוננת את המעשים המיניים שהיא משוכנעת בתמימותם".
התיק נחקר על ידי צוות שרון ונוהל על ידי עוה"ד נטלי חגי וליאורה נהון במחלקה לחקירות שוטרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה