משפט

מיליארדר שילם לקטינה עשרות אלפים עבור קיום יחסי מין

הבעלים של חברת 'Edmonton Oilers', דריל כץ, עומד בפני האשמות ששילם לרקדנית הבלט, סייג האמפריז, עוד כשהייתה קטינה, 75,000 דולר תמורת טובות הנאה מיניות
מערכת ice | 
סייג האמפריז (צילום אינסטגרם)
הבעלים של חברת 'Edmonton Oilers' עומד בפני האשמות ששילם לרקדנית בלט עוד כשהייתה קטינה 75,000 דולר תמורת טובות הנאה מיניות, כך על פי תביעה אזרחית שהוגשה כנגדו של המיליארדר.
תביעה נגדית של צד שלישי בבית המשפט המחוזי בארה"ב בנבאדה טוענת שהמיליארדר הקנדי דריל כץ ניהל מערכת יחסים מינית עם הבלרינה סייג האמפריז עוד כשהייתה קטינה. התביעה הנגדית היא בתגובה לתביעה משנת 2021 שהוגשה נגד המורה לריקוד מיטשל טיילור באטון ואשתו, דאסטי באטון, על ידי האמפריז ורקדני בלט אחרים שהאשימו את בני הזוג בהתעללות מינית.
 
מוקדם יותר החודש, בני הזוג הגישו את התביעה הנגדית של צד שלישי, לפיה נטען הם היו "בקשר מיני עורפל" בהסכמה עם האמפריז, כל זאת כשהייתה בת 18. מאידך טוענים כי כץ ושני גברים נוספים קיימו יחסי מין עם האמפריז כשהיא הייתה קטינה. 
 
"האמפריז הייתה ממש זולה של המיליארדר, ואמה סייעה לה בהלבנת הכסף ששולם לה ואף סרסרה בה מול כץ", נטען בתביעה. באחד הדיונים הוצגו התכתבויות בין האמפריז, אז הייתה בת 17, לבין כץ שהיה בן 53. עורך דינו של כץ, רוברט קליגר, הכחיש את ההאשמות נגד מרשו, וכינה אותן "חסרות בסיס".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה