בארץ

זה שוב קורה: שני פצועים בפיגוע ירי בכפר חווארה

פיגוע שלישי בתוך כחודש בכפר חווארה. על פי דיווחים, שני צעירים נורו מרכב חולף ונפצעו קשה ובינוני. כוחות צה"ל סורקים כעת את האזור
מערכת ice | 
פיגוע בשומרון (צילום Nasser Ishtayeh פלאש 90)
פיגוע שלישי בתוך מספר שבועות בחווארה. שני צעירים נפצעו הערב (שבת) בעקבות ירי לעברם בכפר חווארה הנמצא דרומית לשכם. אחד הפצועים נפצע באורח קשה והשני בינוני.
על פי החשד, המחבלים ירו מרכב חולף והצליחו להימלט מהזירה. כוחות נרחבים של צה"ל הוקפץ וכעת נמצא במצוד אחריהם. מדובר צה"ל נמסר כי "התקבל דיווח על אירוע ירי במרחב הכפר חווארה שבחטיבת שומרון, הפרטים בבדיקה".
 
ח"כ מהליכוד דני דנון הגיב לאירוע ואמר: "פיגוע שלישי באותו מקום בחווארה. יש רק פתרון אחד! עד לפתיחת הכביש העוטף, יש לסגור את החנויות בכביש הראשי של הכפר ולאבטח את התוואי באופן הרמטי. דם אזרחינו איננו הפקר".
כזכור, רק ביום האחרון נורה ונפצע באורח בינוני דייוויד שטרן בפיגוע באותו המקום. שטרן הצליח לירות חזרה במחבל בנשקו האישי ולאחר מכן המחבל נעצר ונתפס על ידי כוחות צה"ל.
לפני כחודש מחבל ירה ורצח באותו המקום את האחים הלל ויגל יניב והצליח להימלט. כשבוע לאחר מכן הוא נתפס ונהרג בפעולה צבאית של צה"ל בג'נין ביחד עם עוד מספר מבוקשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה