ויראלי

ראש הממשלה נתניהו נפרד בכאב: "הלב נשבר, אובדן גדול"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר לאחר הודעת דובר צה"ל על רצח בשבי של שלושה חטופים: "הלב נשבר על האובדן הגדול. רעייתי שרה ואני דואבים עם המשפחות. לב כולנו איתן בשען יגונן הכבד. נחזיר את כל חטופינו, המתים והחיים כאחד. אני מברך את כוחותינו האמיצים שבפעולה נחושה השיבו בנים ובנות לגבולם"
מערכת ice |  5
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
גופותיהם של החטופים שני לוק, עמית בוסקילה ויצחק גלרנטר חולצו מרצועת עזה, כך מסר הערב [שישי] דובר צה"ל דניאל הגרי במסיבת עיתונאים. לדבריו, דובר צה"ל: שני, יצחק ועמית נרצחו באכזריות וגופותיהם נחטפו לרצועת עזה.
עם הבשורה הזו, מספר החטופים הישראלים שמוחזקים כעת בשבי חמאס עומד על 129 בלבד, כשהערכות של גורמי חוץ מדברים על עוד עשרות חטופים שכנראה לא בין החיים. 39 מהם הוכרזו כמי שאינם בין החיים. מתחילת התמרון הקרקעי, צה״ל חילץ מרצועת עזה 12 גופות של חטופים.
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר לאחר הודעת דובר צה"ל: "הלב נשבר על האובדן הגדול. רעייתי שרה ואני דואבים עם המשפחות. לב כולנו איתן בשען יגונן הכבד. נחזיר את כל חטופינו, המתים והחיים כאחד. אני מברך את כוחותינו האמיצים שבפעולה נחושה השיבו בנים ובנות לגבולם".

פורום תקווה המאגד משפחות חטופים לחילוץ שביצע צה"ל: "אנו שולחים את תנחומנו למשפחות לוק, גלרנטר, ובוסקילה. אין בשורה קשה מזו. ליבנו אתכם בשעה הנוראה. משמיים תנוחמו." ה' יקום דמם. אנו שולחים את תודתנו והערכתנו לחיילי צה"ל שנלחמו על מנת לחלץ את החטופים ובזכותם הם יובאו לקבר ישראל. היום נוכחנו לדעת שוב, חטופים יחזרו לישראל רק על ידי כוח צבאי נמרץ. אלמלא הפעולה ברפיח מאות רוצחים היו משוחררים לרחובות מדינת ישראל והטבח שבוצע ב7/10 היה משוחזר על ידיהם פעם אחר פעם".
לסיום נמסר: "נוכחנו שוב בעוצמת השיפלות של האויב העומד מולנו. לאחר שחטף אזרחים, ילדים, נשים וגברים. רצח אותם בעודם בשבי וניהל משא ומתן בכחש לשחרורם. מדינת ישראל צריכה להפסיק לדבר עם חמאס. את החמאס צריך להכות, את החמאס צריך לדחוק לפינה ואת החטופים ניתן להחזיר רק על ידי העמקת הפעולות ברצועת הטרור. אמרנו ונחזור שוב ונאמר, עסקאות עקרות ודיונים שאין בהם כלום לא ישיבו את החטופים. כניסה לרפיח, ג'בליה ושאר ערי וכפרי הטרור יחזירו לכאן את הילדים שלנו מהר יותר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פושע
    .... 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי ניפרד ממך מתייייי תלך כבר רוצח, מקריב חיים של חיילים רק כדי שיישאר עוד בכסא
    סגור
  • 4.
    לא מאמין למילה ממה שראש הממשלה אומר
    התותח 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה תפסיק לקשקש ולספר לנו סיפורים שאתה ואישתך שרה כואבים אתה האחרונים שבכלל איכפת לכם מהחיילים והעם.
    סגור
  • 3.
    חמאס
    רי 05/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכחדת החמאס. לא להשאיר זכר מהם. את הנאצים שעמדו בראש החמאס להכות ללא חמלה.
    סגור
  • 2.
    הראל ויזל יפתח סניף חדש
    אורלי 05/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי הדבר מעניין ...איכסססס
    סגור
  • 1.
    כאב
    אזרח 05/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמעט האמנתי לך שאתה כואב,
    סגור