תיירות

ענקית התעופה חוזרת לישראל: בשורה אדירה לטסים מנתב"ג

 חברת התעופה הלאומית של לטביה שכזכור ביטלה את טיסותיה לישראל עם תחילת המלחמה, נחתה בישראל לראשונה מאז, הבוקר בשעה 10:20 לערך. בתחילה חוזרת החברה ל-3 טיסות שבועיות בקו ריגה-תל אביב, כאשר בין יוני לאוגוסט התדירות צפויה לגדול ל-4 טיסות שבועיות
מערכת ice |  2
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת התעופה KLM החליטה לבטל את הטיסות שלה לישראל, אבל בינתיים, לראשונה אחרי למעלה משבעה חודשים, דווקא חברת התעופה אייר בלטיק חזרה לישראל ונחתה שוב בנתב"ג אחרי הפסקה ארוכה ביותר בצל המלחמה.
 חברת התעופה הלאומית של לטביה שכזכור ביטלה את טיסותיה לישראל עם פרוץ המלחמה ב-7 אוקטובר, נחתה בישראל לראשונה מאז, הבוקר בשעה 10:20 לערך. בתחילה חוזרת החברה ל-3 טיסות שבועיות בקו ריגה-תל אביב, כאשר בין יוני לאוגוסט התדירות צפויה לגדול ל-4 טיסות שבועיות, כך לפי פספורטניוז.

החברה הלטבית מפעילה את טיסותיה לישראל במטוסים מדגם AIRBUS A220 החדישים. כעת, לוחות הזמנים החדשים מראים כי הטיסות מתל אביב לריגה בימים ראשון, רביעי ושישי בשעה 06:40, וביום שלישי בשעה 07:10. הטיסות מריגה לתל אביב בימים שלישי, חמישי ושבת בשעה 23:25, וביום שני בשעה 23:45.
כאמור, בניגוד לאייר בלטיק, חברת התעופה ההולנדית KLM הודיעה רק אתמול כי תשעה את טיסותיה לישראל בחודשים יולי ואוגוסט בשל מה שהגדירה כ"שיקולים מסחריים", אבל כנראה שהמשך הסכסוך באיזור תרם להחלטה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ענקית התעופה....טוב שלא הגזמתם... (ל"ת)
    סוכנת 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מסוכן איתם
    משה 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מי שמעונין לצאת לטייל ביום ×ולחזור ביום y שינסה.לא תמיד השקל חשוב....
    סגור