תיירות

בלגן ביעד האהוב על הישראלים: האם הטיסות שלכם יבוטלו בקרוב?

גאורגיה הפכה לאחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב התייר הישראלי על רקע מלחמת "חרבות ברזל". אלא שבשבועות האחרונים, הפגנות ענק ועימותים מתרחשים במדינה בעקבות חוק שעבר ועורר את זעמם של האזרחים והאופוזיציה. אז האם מסוכן לטייל כעת בגאורגיה, כמה מסוכן לטייל בתור ישראלים, האם כדאי לבטל את הטיסה שלכם או שהיא בכלל תבוטל על ידי החברות? עושים לכם קצת סדר בבלגן
רעי שני |  1
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל", יעדים רבים שהם ידידותיים יותר לתייר הישראלי הפכו יותר ויותר פופולריים, בהם גם גאורגיה, המדינה הקרובה שנמצאת במרחק של קצת יותר משעתיים מישראל ומציעה לכם נופים מדהימים, אוכל טעים, אנשים נחמדים ואוהדי ישראל, היסטוריה עשירה וקניות ובזבוזים במחירים מהזולים ביותר בעולם.
אלא שבשבועות האחרונים, החל בלגן גדול בגאורגיה, במסגרתו אזרחים רבים יצאו להפגין ברחובות, בעיקר בעיר הבירה של גאורגיה, טביליסי, זאת על רקע חוק חדש שעבר במדינה, "חוק הסוכן הזר", שקשור ביחסים בין גאורגיה לרוסיה.
ראש הממשלה של גאורגיה, אירקלי גריבשווילי, שידוע כפרו-רוסי, מה שמקשה על יחסיה של גאורגיה עם מדינות המערב ומעורר את זעמם של חלק מהאזרחים ושל האופוזיציה. לכן, ישנן כאמור הפגנות גדולות במדינה, כשעל פי דיווחים אף הופכות להיות אלימות יותר ויותר, על רקע טענות לאלימות משטרתית קשה כנגד המפגינים.
אז האם מסוכן לתיירים הישראלים לטוס לגאורגיה בתקופה הזו והאם הטיסות שלכם יבוטלו בקרוב? ובכן, על פי ישראלים שחיים בגאורגיה, המצב לא איבד שליטה ואין סכנה לישראלים להגיע ולטייל ברחבי המדינה. אם תטיילו מחוץ לטביליסי, נכון לרגע זה לא תיתקלו בבעיות, אך ההפגנות עשויות להתפשט במהרה גם לערים אחרות.
באופן כללי, גם בטביליסי אין בעיה לטייל כעת, אך חשוב לשים לב היכן מוקדי ההפגנות ולהתרחק מהן כמה שאפשר. נכון לשלב זה, אין כל חדש בנוגע לטיסות למדינה והן מתקיימות כרגיל. אז אם אתם טסים בקרוב לגאורגיה, כדאי שתתעדכנו במוקדי ההפגנות, כאשר נכון לשלב זה אין בעיה לטייל במדינה. ומה בנוגע לכך שאתם ישראלים? הגאורגים אוהבים מאוד את ישראל ומקבלים בברכה את התייר הישראלי, שכן גם המתיחות הנוכחית במדינה אינה קשורה בשום צורה לישראל, ולרוב המוחץ של המקומיים אין בעיה עם ישראל, ההיפך הוא הנכון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה קשקוש
    בטומי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשורת מבלבלת במוח
    סגור