בארץ

ארגון חיזבאללה משיב לישראל: "אתם אלה שצריכים לדאוג"

לפני כשבוע, דווח כי ישראל הפיצה בלבנון כרוזים בהם הזהירה את המתקרבים לגבול המזוהים עם ארגון חיזבאללה, זאת לאחר מספר מקרים שאירעו בשבועות האחרונים. כעת, אנשי חיזבאללה משיבים עם כרוזים משלהם: "אתם אלה שצריכים לדאוג. עצות לא מגיעות מכובש כמוכם"
מערכת ice | 
חסן נסראללה, בנימין נתניהו (צילום ויקיפדיה/ Khamenei.ir , פלאש 90/ תומר נויברג, אבשלום ששוני)
לפני כשבוע, דווח כי ישראל הפיצה בלבנון כרוזים בהם הזהירה את המתקרבים לגבול המזוהים עם ארגון חיזבאללה, זאת לאחר מספר מקרים שאירעו בשבועות האחרונים, במסגרתם אנשי חיזבאללה הגיעו לגבול עם ישראל ויצרו פרובוקציות.
היום (חמישי) על פי דיווחים בעולם הערבי, נודע כי אנשי החיזבאללה שלחו מסר משלהם בחזרה, אחרי שהפיצו גם הם כרוזים שנשלחו משטח דרום לבנון לשטח ישראל, בהם נכתב כי ישראל היא זו שצריכה לדאוג: "אתם אלה שצריכים לדאוג. עצות לא מגיעות מכובש כמוכם. אתם אלה שצריכים להפסיק את החריגה ואת הכיבוש של האדמות הלבנוניות. חוות שבעא (אזור הר דב) הייתה ותישאר שטח לבנוני".
 
כזכור, המתיחות בין ישראל לחיזבאללה עלה בחוד האחרון מדרגה, עם אזהרות בלתי פוסקות של מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, אל עבר ישראל, כמו גם התרגיל הגדול של החיזבאללה בצפון, על גבול ישראל, שהיה אירוע חריג במיוחד כמותו לא נראה מאז מלחמת לבנון השנייה למעשה.
אגב, בכרוזים שישראל פיזרה בלבנון בחודש שעבר נכתב כי "חשוב לפני שאתה פועל". אין ספק שמדובר בעליית מדרגה שלישית ביחסים בין שתי המדינות, אחרי שקט מתוח שנשמר מזה מספר שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה