טלוויזיה

עמוס תמם ואיילת זורר משיקים זוגיות חדשה? | צפו

סדרת הדרמה הרומנטית "חולי אהבה" שתעלה בקשת 12, מפרסמת הצצה מעניינת לסיפור האהבה של עמליה ומיכה שאותם משחקים צמד השחקנים איילת זורר ועמוס תמם. אילו שחקנים נוספים לוהקו לסדרת הדרמה "חולי אהבה"?

מערכת ice | 
חולי אהבה (צילום קשת 12)
סדרת הדרמה הרומנטית "חולי אהבה", שתעלה בקשת 12, פרסמה היום (ראשון) טיזר מסקרן לכלי התקשורת לסדרה "חולי אהבה".
במרכז הסדרה עומדים ד"ר עמליה לוי (איילת זורר) - רופאה כירורגית מצליחה, שמגלה איך זה להיות גם בצד השני של שולחן הניתוחים, ומיכה חדאד (עמוס תמם) - פוליטיקאי כריזמטי, שרואה עצמו כמועמד עתידי לראשות הממשלה אך בדרכו לצמרת יצטרך להתמודד לא רק על הבוחרים אלא גם על בריאותו. דווקא כשהם מתמודדים על חייהם, בין השניים נרקם סיפור אהבה ייחודי, כנגד כל הסיכויים.
בין הליהוקים המעניינים של סדרת הדרמה, נצפה בשחקנית שרה פון שוורצה, שתגלם את ליאת, פוליטיקאית וחברה במפלגת של מיכה. לצוות השחקנים, התווספה שחקנית החיזוק ואשת התקשורת המוערכת, רינה מצליח, שעזבה לאחרונה את ערוץ 12. מצליח תגלם את לבנה, אמו של מיכה. 
את סדרת הדרמה הרומנטית "חולי אהבה", יצרו הבמאים טל גרנית ושרון מימון, שמנצחים על התוכנית יחד עם רונה תמיר. סדרת הדרמה המדוברת, מופקת על ידי חברת "ספירו סרטים". כזכור, ערוץ 12 יצא במהלך מיוחד, אשר במסגרתו החליט להשקיע ולתמוך בסדרות דרמה, מדובר בהשקעה של 100 מיליון שקל.  
מנכ"ל קשת, אבי ניר, סיפר על ההשקעה הנדיבה בסדרות דרמה בריאיון לאתר "TVBEE" ואמר: "אנחנו מובילי תנועת האנטי בינג' - גם במובן של ציר הזמן אבל גם במובן המקומי-ישראלי מול מתקפת הסטרימרים העולמית".
 
עוד הוסיף מנכ"ל קשת: "אנחנו מחפשים דרמה או קומדיה שתהיה נוכחת בזכות התוכן שלה והבמה שלנו, במחשבות ובלבבות הקולקטיביים, במשך שבועות. בשנה הקרובה יראו אור בקשת סדרות דרמה חשובות, מורכבות, מצחיקות, מצוינות, ובכוונתנו להציב אותן בלב הפריים טיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה