שיווק ופרסום

קשת 12 תשיק סדרת דרמה חדשה: אלה הכוכבים שנבחרו

עמוס תמם ואיילת זורר לוהקו לתפקידים הראשיים בדרמה הרומנטית "חולי אהבה" שיצרו טל גרנית, שרון מימון (שגם מביימים) ורונה תמיר, בהפקת ספירו סרטים, שתעלה בעתיד הקרוב לשידור בקשת 12
מערכת ice | 
בניין קשת (צילום Magma Images)
עמוס תמם ואיילת זורר לוהקו לתפקידים הראשיים בדרמה הרומנטית "חולי אהבה" שיצרו טל גרנית, שרון מימון (שגם מביימים) ורונה תמיר, בהפקת ספירו סרטים, שתעלה בעתיד הקרוב לשידור בקשת 12.
חולי אהבה מגוללת את סיפורה של רופאה אונקולוגית שמגלה שיש לה סרטן ובו זמנית מטפלת במועמד צעיר לראשות הממשלה שגם אצלו מתגלה סרטן. מדובר באחת מתוך שורת סדרות מקור חדשות של קשת שיצטלמו השנה. הערוץ יצא במהלך דו שנתי של השקעת 100 מיליון שקל בדרמה.
 
כזכור, היום (שני) בתוכנית "חדשות הבוקר" של קשת 12, דנה זרמון דיברה על ההשראה שנתנה לה הסדרה החדשה בקשת, "גוף שלישי", לחשוף את הסיפור הבא. "חוסר האונים הכי גדול הוא לעמוד בשאלה של - 'מה עם הריון?' מהרגע שבעלי שבר את הכוס, השאלה הזו הייתה השאלה הראשונה ששאלו אותי בתוך הבית ומחוצה לו", התחילה זרמון.
דנה זרמון המשיכה וסיפרה על החשיבות של הסדרה גוף שלישי: "הסדרה 'גוף שלישי' זה זרקור לאותה שאלה קשה שכל אישה צריכה לחוות. פשוט תוציאו את האף! חד משמעית יש מקום לשתף, אבל לא בצורה שדוחקים אותך לפינה".
בהמשך, סיפרה דנה זרמון על הקשר האישי שלה לסיפור וחשפה את המחלה הכואבת שאיתה היא התמודדה במשך 4 שנים ובגללה לא התאפשר לה להיכנס להריון: "אני 4 שנים התמודדתי עם מחלה שלא אפשרה לי להיכנס להיריון וזכותי לא לשתף את זה", סיכמה זרמון בכאב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה