טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים בליהוק מסקרן: זוגתו של הקומיקאי האהוב תשתתף

השחקנית וכוכבת ״האח הגדול״, יאנה יוסף, תשוב לריאליטי והפעם לרחבת הריקודים של קשת אחרי הרבה מאוד שנים מחוץ לאור הזרקורים. יוסף התגלתה בעונה הרביעית של ״האח הגדול״. בשנת 2014 היא נישאה לציון ברוך ויש להם שלושה ילדים

מערכת ice |  2
צילום freepik
אחרי ששורה של שמות כבר נחשפה, שם חדש עומד להשתתף ברוקדים עם כוכבים של קשת 12. זוגתו של הבדרן ציון ברוך,יאנה יוסף, עומדת לקחת חלק בעונה החדשה שאמורה לעלות במהלך 2024.
למי ששכח, השחקנית וכוכבת ״האח הגדול״, תשוב לריאליטי והפעם לרחבת הריקודים של קשת אחרי הרבה מאוד שנים מחוץ לאור הזרקורים. יוסף התגלתה בעונה הרביעית של ״האח הגדול״. בשנת 2014 היא נישאה לציון ברוך ויש להם שלושה ילדים.
הליהוק שלה מגיע אחרי שמאיה קיי וטל מורד שהיו אחד מזוגות הריאליטי המתוקשרים בשנה האחרונה, אחרי שהשניים הכירו ב"הישרדות" ברשת 13, עלולים להיפגש באותו ריאליטי, הפעם בערוץ המתחרה לזה ששידר את תחילת הקשר ביניהם.
במסגרת תהליך הליהוק לתחרות הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", דווח כבר כי מאיה קיי נמצאת בשלבי מבחן להצטרף לנבחרת, שנכון להבוקר מונה באופן רשמי את נטע ברזילי, מריאנו אידלמן וגאולה אבן סער.
כעת מסתבר שקיי היא לא היחידה שנמצאת בתהליך להצטרף לתחרות הנוצצת, וגם האקס, טל מורד עשה טסט בניסיון לקבל מקום בנבחרת הכוכבים שתתחרה על תואר הכוכב הרקדן בקשת 12. האם זוג האקסים ייאלצו להתמודד כיריבים בתוכנית? הודעות הליהוק זורמות בימים אלה כך שאת התשובה נדע בקרוב.
 
הפקת רוקדים עם כוכבים הודיעה כבר על ליהוק שלישי לעונה השלישית של התחרות בקשת 12, שמכניס לנבחרת את נטע ברזילי, כשנכון לעכשיו שלושת הליהוקים הראשונים מביאים מגוון של תחומים בעולמות הסלבס.
עוד קודם דווח העיתונאית גאולה אבן סהר, שהגישה עד לאחרונה ברשת 13, מצטרפת כמשתתפת בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", אחרי שבשבוע שעבר דווח על הליהוק הרשמי הראשון לתוכנית עם הצטרפותו של מריאנו אידלמן. התכנית, בהפקת טדי הפקות, נמצאת בליהוקים בימים אלה ותעלה בהמשך השנה בקשת 12.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין מילים בפי
    דנוש 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תכנית ריאליטי זו שידרה תרבות וקלאס, עכשיו יש הרגשה שמתחילים לאסוף מתמודדים מהגורן, היקב וחיריה.
    סגור
  • 1.
    מאוד חשוב
    אירו 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בזמן מלחמה לעשות תוכנית ריקודים שכל יום נהרגים חיילים בושה מאוד מצער לשמוע מבחינת התוכנית נגמרה המלחמה
    סגור