טלוויזיה

ירדן ג'רבי שוב נכנסת לריאליטי: זו התכנית בה תככב

פרשנית נינג'ה ישראל, הג'ודאית והמדליסטית האולימפית ירן ג'רבי מצטרפת לריאליטי של קשת 12. זו כמובן לא הופעה ראשונה עבור ג'רבי בריאליטי שכבר כיכבה בעבר דווקא בתכנית של הערוץ המתחרה רשת 13, הישרדות VIP בעונה שבה זכה אסי בוזגלו אחרי שגבר עליה במעמד הגמר.
מערכת ice | 
ירדן ג'רבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
רשימת הליהוקים של הפקת רוקדים עם כוכבים הולכת ונסגרת לתחרות הריאליטי ריקודים, הפופולרי של קשת 12. הפעם מדובר בטאלנטית של הערוץ, פרשנית נינג'ה ישראל, הג'ודאית והמדליסטית האולימפית ירן ג'רבי.
זו כמובן לא הופעה ראשונה עבור ג'רבי בריאליטי שכבר כיכבה בעבר דווקא בתכנית של הערוץ המתחרה רשת 13, הישרדות VIP בעונה שבה זכה אסי בוזגלו אחרי שגבר עליה במעמד הגמר.
בשבועות האחרונים דווח על ליהוקים שונים ומגוונים לתוכנית הנצפית, ביניהם העיתונאית גאולה אבן סער, שהגישה עד לאחרונה ברשת 13 ומצטרפת כמשתתפת בעונה החדשה של התכנית "רוקדים עם כוכבים". עוד דווח כי ישתתפו בתחרות הזמרת נטע ברזילי, וכן יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, ואלישע בנאי. בנוסף, גם מריאנו אידלמן אמור להשתתף בתכנית וכן גם הדוגמנית רומי פרנקל.
 
אגב, פרנקל הצטרפה לנבחרת הכוכבים של התוכנית, שצפויה להתחיל את צילומיה ושידוריה לקראת הקיץ, בדומה לעונה הקודמת שהסתיימה רגע לפני תקופת החגים עם המנצחת הגדולה של אותה עונה, עדי חבשוש, שרקדה לאורך העונה עם הרקדן ארטיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה