טלוויזיה

גאולה אבן בג'וב מפתיע: מצטרפת לריאליטי של קשת 12

העיתונאית גאולה אבן, שהגישה עד לאחרונה ברשת 13, מצטרפת כמשתתפת בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12
מערכת ice | 
גאולה אבן (צילום מסך רשת 13)
העיתונאית גאולה אבן סהר, שהגישה עד לאחרונה ברשת 13, מצטרפת כמשתתפת בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". התכנית, בהפקת טדי הפקות, נמצאת בליהוקים בימים אלה ותעלה בהמשך השנה בקשת 12.
כזכור, לפני כשלושה חודשים, ושנה אחת בלבד לאחר  שמונתה בחוזה ענק ואחרי שהחליפה את מירי מיכאלי, רותם ישראל וצביקה הדר שגם היוו תחליף לזמן קצר של אברי גלעד, גאולה אבן עזבה את 'העולם הבוקר' של רשת 13, זאת לאחר שבערוץ הודיעו לה כי הם החליטו לא להמשיך מעבר לתקופת החוזה, שהסתיים בסוף שנת 2023.
 
שלושה חודשים לפני שעזבה את רשת 13 בעקבות האכזבה הגדולה שנחלה תוכנית הבוקר בהגשתה שלא הצליחה להתרומם ולהוות יריב ראוי לחדשות הבוקר בקשת 12, היא החליטה לעזוב את 'שומרי הסף', זאת למרות שהוחלט להציע לאבן-סער להמשיך לעונה נוספת של 'שומרי הסף'. 
כזכור, גאולה אבן סהר נפרדה מתוכנית הבוקר שהגישה ברשת 13 בשידור חי, שם אמרה: "אני מודה לכם מאוד על הצפייה ולצוות הנפלא של תכנית הבוקר שליווה אותי ומלווה אותי, כל כך מקצועיים וכל כך מסורים, עובדים לילות כימים על התכנית הזו כדי להביא אותה לשידור אליכם". עוד הבטיחה אבן סער לצופים: "אנחנו נתראה בזירות אחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה