טלוויזיה

מאיה קיי וטל מורד חוזרים להתחרות? הליהוק המפתיע נחשף

זוג האקסים המתוקשר שהכירו על המסך בהעונה האחרונה של הישרדות וכבר נפרדו מאז, נבחנו לליהוק לרוקדים עם כוכבים. כעת מודיעים בקשת על ליהוקה הרשמי של קיי. האם גם האקס בדרך לתוכנית?
שירה יום טוב | 
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
מאיה קיי וטל מורד היו אחד מזוגות הריאליטי המתוקשרים בשנה האחרונה, אחרי שהשניים הכירו ב"הישרדות" ברשת 13. דיווחים קודמים שעסקו בליהוק של רוקדים עם כוכבים, חשפו כי דווקא אחרי הפרידה שניהם שוב עלולים להיפגש באותו ריאליטי, הפעם בערוץ המתחרה לזה ששידר את תחילת הקשר ביניהם.
במסגרת תהליך הליהוק לתחרות הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", דווח כבר כי מאיה קיי נמצאת בשלבי מבחן להצטרף לנבחרת, שהולכת ומתמלאת בימים אלה בשמות שונים ומגוונים של סלבס, ורק היום הודיעו על ליהוקם ש אבי אבורומי, חזי דין ודניאל גל. ואכן, קשת 12 יצאו בהודעה נוספת על ליהוקה הרשמי של קיי.
גם האקס, טל מורד עשה טסט בניסיון לקבל מקום בנבחרת הכוכבים שתתחרה על תואר הכוכב הרקדן בקשת 12. האם זוג האקסים ייאלצו להתמודד כיריבים בתוכנית? נכון לעכשיו, עדיין לא נשללה ההשתתפות שלו בתוכנית כך שיש עוד סיכוי גבוה שנראה את שמו בין המתמודדים.
בנבחרת הכוכבים של רוקדים עם כוכבים כבר תפסו את מקומם 16 מתמודדים, עם ההודעה הרשמית על ליהוקה של מאיה קיי. חוזי הליהוק נמצאי ממש בישורת האחרונה ובימים האחרונים הודעות הליהוק זורמות בקצב מהיר לקראת המעבר לשלב החזרות והצילומים.
 
בשבועות האחרונים דווח על ליהוקים שונים ומגוונים ביניהם העיתונאית גאולה אבן סער, שהגישה עד לאחרונה ברשת 13, שמצטרפת כמשתתפת בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". עוד דווח כי תשתתף בתחרות נטע ברזילי, וכן יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, אלישע בנאי, רומי פרנקל, אורי ששון, ירדן ג'רבי.
כמו כן הודיעו בקשת 12 על ליהוק מסקרן נוסף עם סגירת השתתפותו של הקומיקאי וכוכב ארץ נהדרת מריאנו אידלמן, וכן הצטרפה למתמודדי העונה ואלרי חמתי, פיינליסטית הכוכב הבא 2022. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה