תקשורת ומדיה

חברת HOT בהודעה דרמטית ללקוחות: "הערוץ סיים את שידוריו"

לאחר הסערה בנושא והחלטת הממשלה על הורדת ערוץ אל ג'זירה משידור בישראל, חברת HOT מודיעה ללקוחותיה כי הופסקו כל שידורי הערוץ בפלטפורמות של החברה. סביר להניח כי בהמשך יצטרפו כלל גופי התקשורת בישראל למהלך
מערכת ice | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
ממשלת ישראל אישרה הבוקר (ראשון) פה אחד את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התקשורת שלמה קרעי לסגור את משרדי ערוץ אל ג'זירה בישראל. כעת הסוגיה צפויה ככל הנראה להגיע לפתחו של בית המשפט העליון, שיצטרך להחליט בעתירה שהוגשה על ידי האגודה לזכויות האזרח. בעקבות ההחלטה, חברת HOT הודיעה כי הופסקו שידורי הערוץ בפלטפורמות של החברה, וסביר להניח כי בהמשך יצטרפו אליה כלל גופי השידור הנוספים בישראל.
במשרדי אל ג'זירה פועלים 70 עובדים בסך הכול, והכוונה היא לסגור את המשרדים, להחרים את מתקני השידור ולבטל את תעודות העיתונאי של כל כתבי הערוץ בישראל. שר התקשורת קרעי מתכוון לפנות לאלוף פיקוד מרכז ולבקש שיוציא צו שימנע את שידורי הערוץ גם ביהודה ושומרון.

קרדיט: צילום יח"צ
 
"הצווים שלנו ייצאו לפעולה באופן מיידי", הדגיש שר התקשורת שלמה קרעי. "עבר יותר מדי זמן ויותר מדי מהמורות משפטיות מיותרות כדי שנוכל סוף סוף לעצור את מכונת ההסתה המשומנת של אלג'זירה שפוגעת בביטחון המדינה".  שר הכלכלה ניר ברקת חיזק את דבריו. "אל-ג'זירה היא מנוע האנטישמיות הגדול בעולם. ערב יום השואה הממשלה מעבירה מסר חד נגד זרוע התעמולה של מדינת הטרור קטאר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה