תקשורת ומדיה
חני נחמיאס מגנה על ערוץ 14: "כולנו רוצים רק טוב למדינת ישראל"
בעקבות ראיונה לערוץ 14, השחקנית חני נחמיאס קיבלה הודעה חריפה על כך שהתראיינה בערוץ וכך בחרה להגיב
השחקנית חני נחמיאס התארחה בתוכנית הטלוויזיה "שיחה" בערוץ 14 וסיפרה על המתקפה שחטפה ממחנה השמאל לאחר שהביעה את התנגדותה לעסקת החטופים החלקית שהוצעה למדינת ישראל על ידי ארגון הטרור חמאס.
כעת, השחקנית האהובה חושפת את אחת מההודעות שקיבלה להודעה בחשבון האינסטגרם שלה בעקבות הראיון שלה לערוץ 14: "בושה ערוץ 14, יזכרו לך רק את זה, תזכרי". נחמיאס לא נשארה חייבת: "בושה לומר על ערוץ ישראלי בושה. אנחנו כולנו אחים, כולנו יהודים, כולנו רוצים רק טוב למדינת ישראל".

צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של חני נחמיאס, hannynahmias@
עוד הוסיפה: "אני מקבלת כל דעה גם היא שונה לחלוטין משלי. הקיטוב הוא הסכנה הכי גדולה. ביחד ננצח הוא לא רק סלוגן".
כזכור, בריאיון לכאן 11, התייחסה השחקנית הוותיקה למשא ומתן שניהלה מדינת ישראל מול ארגון הטרור ביחס לעסקת חטופים חלקית ואמרה: "אני באמת מתפללת שמה שהבטיחו לנו שזה עד הסוף. בצורה שמציעים לנו עסקה, אסור לנו לקבל אותה".
עוד ב-
לעיני המצלמות, סיפרה חני נחמיאס כי לאחר שהביעה את עמדתה והותקפה בחריפות ברשתות החברתיות, היא החליטה כי בעתיד לא תחשוף את דעותיה בפומבי. "הדיקטטורה היא של העם. אתה יכול לומר כל מה שאתה רוצה אבל יסקלו אותך. חצי מהעם יסקלו אותך באבנים וחצי יחבק אותך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(73):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
61.לא רואה את הערוץ (ל"ת)אבו 05/2026/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
60.ובאותה נשימה להרוס אותה. (ל"ת)יהודי-ישראלי 05/2026/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
59.בואי חני, אל תערבבי אותנו. לא כולם רוצים טוב (ל"ת)צפוני 05/2026/18הגב לתגובה זו2 0סגור
-
58.אבא שלי משקר לעם.יאיר ניתאי 05/2026/18הגב לתגובה זו0 0מסתבר שגם היא מטומטמת, כך אמא שלי אומרתסגור
-
57.ערוץ השקרים והסילופים גאווה גדולה נחמיאס (ל"ת)איריס 05/2026/18הגב לתגובה זו2 1סגור
- טען עוד
-
56.יש אומנים שמפחדיםלהודות שהם בעלי דיעה ימניתאורה 05/2026/18הגב לתגובה זו3 0יש המון אומנים שהם בדעות ימניות ומפחדים להודות זאת בפומבי רומזים רמזים מגמגמים מדברים ברמז בכאילו ומסביב סביב אבל הם מפחדים להודות אחרת ייבולע להם השמלאנים יודעים לשנוא ונקמנים בני נקמנים ולא שוכחים יש כאלה אומרים שאייל גולן תפרו לו תיק בגלל שהביע דיעה בעד ביבי לפני כמה שנים וזכרו לו את זה וחיכו לו בפינה ויש עוד כמה אומנים שדיברו ואנשי ציבור שלא שכחו להם את זה אלה שקוראים לעצמם דמוקרטים הם הכי דקטטורים ומי שלא חושב כמוהם הןא נגדם והם יכולים להגן על מחבלים וערבים רעים וללכלך על יהודים טובים מרוב השנאה שלהםסגור
-
55.כפיים לגברתאבי 05/2026/18הגב לתגובה זו1 1עלובי השמאל ועדר השינאה והפילוג עדר רק לא ביבי העדר הנאור והמכיל חבל שרק מחבלים ומסתנניםסגור
-
54.עוד זקנה שמבינה (ל"ת)מוקי 05/2026/18הגב לתגובה זו1 3סגור
-
חני נחמיאסא.א.חיפה 05/2026/18הגב לתגובה זו2 1נמאס מאנשים מהשמאל מיוצאים נגד חני נחמיאס למה? כי אמרה כמה מילים טובות על ערוץ אז ציצו נגדה. אם היה ההיפך כלומר יוצאת נגד. היו מצדיעיםסגור
-
53.חני את אלופה אמרת מה שיש לך אף אחד לא יסתום לך תפה !!!! (ל"ת)אביב 05/2026/18הגב לתגובה זו7 1סגור
-
52.דמוקרטיהמח 05/2026/18הגב לתגובה זו2 1אתם(השמאל) שתמיד אומרים דמוקרטיה והבעת דעה.. מדוע אתם מנסים לסתום לה את הפה? ומה היא מבקשת? אחדות... כנראה שאתם מחפשים את ההפךסגור
-
51.ערוץ תעמולהדוד 05/2026/18הגב לתגובה זו2 3הייתי מצפה ממך חני יקרה שתבדילי בין ערוץ תקשורת לערוץ תעמולה את בוגרת כמוני לזכור את ״ קול הרעם מקהיר״ ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה ברור רצוף שקרים וביזיונות וזה נדבק בך וחבלסגור
-
50.נחמיאסאסף 05/2026/18הגב לתגובה זו3 1כל הכבוד לך גברת נחמיאס" עלמה בואנה" שרעשי הרקע לא ישתיקו אותך גאים בךסגור
-
49.זBBנחמיאס מהחניון 05/2026/18הגב לתגובה זו0 3אל תקחו את הילדים שלכם להצגות בהן היא משתתפת. לא רוצים לראות אותה יותר, זה נגמר.סגור
-
48.אלופה!!!!אני 05/2026/18הגב לתגובה זו4 2רוב העם איתך, לא להתייחס לקומץ שהולכים ונכחדים, ככה זה זן נכחד מנסים לשמר...סגור
-
פיטוסי, אח תבוא מחר לעבודהביביסטית 05/2026/18הגב לתגובה זו0 0אתה מפוטר!!סגור
-
47.חני יקרה תעשי כל מה שבא לךענת 05/2026/17הגב לתגובה זו4 1אל תפחדי מקפלן.תהיה חזקה .ונחושה . ואז ישחררוסגור
-
ענת, תסגרי את החלון ותכנסי הביתה!!!!!חברה שלך 05/2026/18הגב לתגובה זו1 1שיגעת את השכונה?????סגור
-
46.אין מצברובי 05/2026/17הגב לתגובה זו0 0זה בגלל שיש דמוקרטיה אך לפי מה שכל אחד רוצה ומרגיש. ויש הרבה פילוג בעם הזהסגור
-
45.טעות חני,רוב מוחלט של העם יחבקו אותך. (ל"ת)יצחק 05/2026/17הגב לתגובה זו5 3סגור
-
יצחק, שוב השתגעת?? קח כדור!! (ל"ת)ידידה 05/2026/18הגב לתגובה זו2 1סגור
-
44.לא שייך לשמאלרוניא 05/2026/17הגב לתגובה זו1 1בתור ימנית שאוהבת את המדינה אהבת נפש, אני מופיעה את ערוץ 14 שמרמה את הצופים ונותן גיבוי לממשלה שלא עושה דבר לטובת המדינה.סגור
-
43.חני נחמיאס המקסימהציונה 05/2026/17הגב לתגובה זו6 1חני תמיד היית מיוחדת והיום אני מעריכה אותך יותר. מי שאינו יכול להכיל דעה אחרת מי שחושב שרק לצד אחד יש להתייחס אוהב רק את עצמו. אני בזה לאנשים הללו. את מיוחדת ודעי לך שרוב העם אוהב אותך. את מיוחדת מאוד מאודסגור
-
ציונה, אתה גבר, תפסיק לשקר!! (ל"ת)מאי מטבריה 05/2026/18הגב לתגובה זו1 0סגור
-
תגובה לציונה המתחסדתציונית 05/2026/17הגב לתגובה זו1 0דעי לך שרוב העם אוהב אותה אבל לא את ערוץ 14 המתנחמד והמשסע כמו זה העומד בכס כקיסר דל ביביסטים וימניים קיצוניים. חלאס עם ההתייפות. דעי לך ציונה שאני בזה לך ולבציעות המאפיינת אנשיים כמוך. קשקשנית, מצד אחד את יש לך תחונה למי שאינו יכול להכיל דעה אחרת ומצד שני את בזה לו. יש פה סתירה גברתי הצבועה והמתחסדת. וגם חני נחמיאס, איפה את חיה? עאלק תמימה.סגור
-
42.גם את יודעתתימני ימני 05/2026/17הגב לתגובה זו4 1עכשיו גם את וגם הרבה אחרים יודעים כמה השמאל הוא שפל!!!סגור
-
41.חני את ענריתר 05/2026/17הגב לתגובה זו3 2יש עוד אלפים כמו חני ...... שעוד יגיעו לערוץ 14 .... לאט לאט השמאל מתאדהסגור
-
40.אמיצהרז 05/2026/17הגב לתגובה זו5 1צריך הרבה אומץ להביע דעה כזו בימינוסגור
-
39.מעניין איך יגיבו התועמלני שמאלאשר 05/2026/17הגב לתגובה זו3 0בטח יחרימו אותה בערוצי הרעלסגור
-
38.טעותרפי 05/2026/17הגב לתגובה זו3 1יש לך טעות לא חצי מהעם 75% מהעם ימני. שמאל זה מחלת נפש שאין לה תרופהסגור
-
37.השמאלנים לא יהודים. (ל"ת)אברהם 05/2026/17הגב לתגובה זו5 1סגור
-
36.ערוץ 14 מגן עלבכיר בליכוד 05/2026/17הגב לתגובה זו2 3ממשלת הפשע על מלא מלא בראשות הדיקטטור.סגור
-
35.סתומהטיפשה 05/2026/17הגב לתגובה זו1 8סתמי את הפה מרקסיסטית אוהבת חמאססגור
-
34.חני כל הכבוד . היית מקסימה . היה ראיון מעניין מאוד .אוהבים את חני 05/2026/17הגב לתגובה זו8 0את שחקנית מעולה ובן אדם מקסים. כל הכבוד.סגור
-
33.זה הבעיה של השמאל חושבים שהצדק שייך להם (ל"ת)שייקה 05/2026/17הגב לתגובה זו9 3סגור
-
32.דמוקרטים ליברליים. ..רק אם אתה נממה ונמצא בצד שכנגד מחנ (ל"ת)דמוקרטים ליברלים... 05/2026/17הגב לתגובה זו5 0סגור
-
31.אני מתחיל להבין את הגרמניםאסף 05/2026/17הגב לתגובה זו2 4יהודי אירופה רובם טינופת!סגור
-
הגרמנים היום בארץ הם הליכוד סמוטריץ ובן גביר (ל"ת)בכיר בליכוד 05/2026/17הגב לתגובה זו1 3סגור
-
30.בושה לכם, הכבוד לחניOrka 05/2026/17הגב לתגובה זו0 0עדת הזאבים הבורים, בעלי המוסר הכפול, שסבורים שערכים דמוקרטיים וחופש ביטוי לגיטימיים רק כשהם תומכים בדעתם. הבושה כולה, בשלמותה היא שלכם.סגור
-
29.הפלורליסטים הדמוקרטים והליברלים בכאילו מקפלן יתנקמו… (ל"ת)צפי פגיעה 05/2026/17הגב לתגובה זו1 0סגור
-
28.כולנו?תפוחי 05/2026/17הגב לתגובה זו1 2אני משוכנע שחני נחמיאס מאוד רוצה בטובת המדינה. אבל , האם כולנו רוצים ? פה אני מטיל ספק גדול." חבריה " של חני רוצים באופן מובהק לשמור כל ההגמוניה שלהם. לכן הם רוצים בעל מחיר להוריד את הימין מהשלטון. הם מבינים שעוד קדנציה של ימין תביא קץ לחגיגות דל הדיפ סטייט. אני לא בטוח שחני מבינה זאת לגמרי.סגור
-
27.גבריאל 05/2026/17הגב לתגובה זו0 0מה רוצים השמאל האם חני נחמיאס היא רכושם הפרטיסגור
-
לא מחייבזיוה 05/2026/17הגב לתגובה זו1 1מה שקורה במדינה זה מה שגורם לבחור צד אני כל החיים הייתי ימנית ומה יצא מזה פשוט התפכחתי חוץ מזה שלא רק הליכוד ימין יש מרכז אייזנקוט,בנט גם ימיםסגור
-
26.נחמיאסאור אביטן 05/2026/17הגב לתגובה זו6 0חני חיבוק ענקי מתושבי לוד רמלה והסביבה גדלנו עליך תצליחי אמןסגור
-
25.עצם היותעיי 05/2026/17הגב לתגובה זו0 1הערוץ ישראלי אומר שהוא מושלם. הגיל לא מוסיף שכל.סגור
-
24.לצערנו, זה רק סלוגן....מרים 05/2026/17הגב לתגובה זו5 3עקרונית- קריאה לאחדות היא חיובית. מעשית- ממשלה והעומד בראשה שבמשך שנים שקדה על פילוג והסתה והקימה את ערוץ 14 לשם כך, הפכה את הקריאה : " ביחד נמצח" לסלוגן ריק מתוכן. חני חשבתי שאת קצת יותר חכמה, תפקחי את העיניים ותראי מה עושה הערוץ הזה בשם ארגון הפשע הממשלתי.סגור
-
23.העזה לדבר איזה אומץספי 05/2026/17הגב לתגובה זו8 4איזה אומץ דרוש בדיקטטורת השמאל כדי להשמיע דעה שונה .סגור
-
22.אישה אמיצהספי 05/2026/17הגב לתגובה זו11 3כדי להביע את דעתה חני זקוקה להרבה אומץ וכוח להתמודד מול הכוח האלים של השמאל.רבים מוותרים מראש ופוחדים לדבר. זו דיקטטורה של העם לפי הגדרתה המדויקת.סגור
-
21.החדר של חנינוגה 05/2026/17הגב לתגובה זו1 3מי שהתנגד לעיסקה הוא לא רצה טוה תפסיקי להצטדק לעת זיקנה מדברים שטויותסגור
-
20.מסכנה..לא משנה 05/2026/17הגב לתגובה זו3 0עכשיו יחרימו אותה ולא יזמינו אותה ל"בלי סודות - פרק האיחוד". אבל את נולי מפרפר נחמד, שכל שבוע נוסעת להתעמת עם חיילי צה"ל ביו"ש, אותה כן הזמינו. בושה.סגור
-
19.אשה חכמה! (ל"ת)יוסיד 05/2026/17הגב לתגובה זו10 0סגור
-
18.אישה מטופשתאריק 05/2026/17הגב לתגובה זו3 9מנותקת לחלוטין מהמציאות והעובדות, ערוץ 14 מרעיל ומסית ואת חושבת שכולנו אוהבים ורוצים את טובת המדינה ואזרחיה? לא גברת נבובת מוח, בערוץ שאת חלק ממנו נורסים את מדינת ישראל עבור פושע על אחד.סגור
-
הולדתך ההמיותרתאשכיהו פין קופץ 05/2026/17הגב לתגובה זו0 0חבל שאביךהתקמצן על קניית קונדוםסגור
-
17.מותרוטרן 05/2026/17הגב לתגובה זו3 6לכל אחד מותר להביע את דעתו אבל להיות מוכן לקבל עליה בקורת. מי שמהלל את ערוץ הפח 14 שלא יתפלא שלא כולם מגיעים לו.סגור
-
16.חני נחמיאס תודה. ריגשת!! מראיין מצוין. שיתפוצצו הקנאי (ל"ת)יובל 05/2026/17הגב לתגובה זו16 4סגור
-
15.חני ישר כל על אי חרמות. תבורכי (ל"ת)סימה 05/2026/17הגב לתגובה זו10 0סגור
-
14.חני המלכנ!!!!!!!יהודי'ה 05/2026/17הגב לתגובה זו9 3חני המלכה, יהודים אמיתיים כמוך אוהבים באמת את עם ישראל ויעשו הכל לאיחוד בעם ישראל אבל מתברר שביננו יש הרבה אנשים שהם לא יהודים אמיתיים והם ורק הם גורמים נזק לעם ישראל.ואין לנו מה לפחד כיוון שלאורך כל השנים ראינו שאבינו היקר שבשמים התחשבן עם כל מי שפגע בעם ישראל או בארץ ישראל.סגור
-
13."יזכרו"- מי יזכור? הכלב והילד שהיגר לחו"ל?!אני 05/2026/17הגב לתגובה זו2 3זה דור ההמשך של השמאלנים.סגור
-
12.חני אהובה . יצאת מלכה והם יצאו זבל.אורי 05/2026/17הגב לתגובה זו20 2וגם לגבי העסקה החלקית היא צדקת . בריאות עד 120סגור
-
11.חני מהממת!! אוהבים אותך!!??טליה 05/2026/17הגב לתגובה זו11 0אל תשימי לב לכל השנאות והחרמות!!! ענית לעניין!!סגור
-
10.את אלופהינון 05/2026/17הגב לתגובה זו12 0עם ישראל חשוב יותר מהסכסכנים למינהם ישר כח על האומץ והעשייהסגור
-
9.השמאל אתם אלו שגורמים לשסע וקיטוב בעם!די להפחדות שלכם! 05/2026/17הגב לתגובה זו15 3חני דברייך נהדרים!סגור
-
8.יהודים ????אביאב 05/2026/17הגב לתגובה זו3 0אשרייך כשמך כן הוא. אנחנו בתורתנו אחים. אהבה אחווה שלום ורעות??????????סגור
-
7.חני נחמיאס .שחקנית אמיצה וחזקה.. עם ערכים!!אור 05/2026/17הגב לתגובה זו10 3לא כמו הכלבתא...חנה לסלו....וכמו ירדנה ארזי... שהוציאו עצמן מכלל ישראל !!! הם לא של ישראל!!! בגלל פוליטיקה סמאלנית !!!! בלי קשר לכלל עם ישראל !!! הן וכל מי שסירב לטקס... בגלל פוליטיקה ופחד מהסמאל הפשיסטי..לכאורה שנמצא בכל ערוצי הטלביזיה 11.12. 13 לכאורה ופחדם של.האמנים לפרנסתם ולפירסומם !!! לכאורה לכאורה כביכול...סגור
-
6.14 הסתהאיתי 05/2026/17הגב לתגובה זו1 814 הסתה פילוגסגור
-
התרגלת לשמוע רק את שטיפת המח של השמאלנים (ל"ת)בלה 05/2026/17הגב לתגובה זו3 2סגור
-
5.חני מהיום את המלכה שלי...כל הכבוד על אהבת חינם.. (ל"ת)אני 05/2026/17הגב לתגובה זו8 1סגור
-
רק שיקולי פרנסה (ל"ת)וטרן 05/2026/17הגב לתגובה זו2 1סגור
-
4.חני נחמיאס הקומיקאית והשחקנית המצויינתברוך 05/2026/17הגב לתגובה זו8 0איני זוכר איזה פילוסופית גדולה חני היא אמרה והנייר סובל. אייני זוכר באיזה בי"ס למשחק או אוניברסיטה היא למדה.סגור
-
3.חחח ערוץ 14 רוצה רק בטובת ביביערן 05/2026/17הגב לתגובה זו3 8המדינה אזרחיה וחייליה ממש לא מעניינים את ערוץ התעמולה השופרות ולקקני תחת העלובסגור
-
2.חני נחמיאסחיים.א 05/2026/17הגב לתגובה זו5 2חני כל הכבוד לך דוגמא שלך לתפארת מדינת ישראל.ממליץ שתדלגי משואה ביום העצמאות הבא..הרבה כוחות ובריאות.סגור
-
1.חני בראיון לערוץ 14פנינה 05/2026/17הגב לתגובה זו15 1חיבוק חני בדיעה שלךסגור
-
תגובה לחנינעמי אדלסברג 05/2026/17הגב לתגובה זו3 0חני אלופה...חיזוק וחיבוק...אין כמוךסגור



