תקשורת ומדיה

צביקה הדר באולטימטום לערוץ 16 החדש: "אם זה יקרה - לא אשאר שם"

רגע אחרי שמונה למוביל תחום הבידור בערוץ 16 לצד מאור זגורי, איש הטלוויזיה הוותיק מתייחס לביקורות על נטייתו הפוליטית של הערוץ המוקם. בריאיון הוא מבהיר כי לא יהסס לעזוב אם החששות יתאמתו, ועוקץ: "לא אשדר בערוץ 14, אנחנו לא באותה אג'נדה"

צביקה הדר (צילום יחצ)
ההכרזה על הצטרפותו של צביקה הדר לערוץ החדשות החדש באפיק 16 ממשיכה לעורר הדים בתעשיית הטלוויזיה. הדר, שמונה לתפקיד בכיר בו יוביל את תחומי הבידור והפקות המקור לצדו של מאור זגורי, מגיב כעת לראשונה לביקורות ולשמועות סביב אופיו של הערוץ החדש.
בריאיון שהעניק לאתר "וואלה", נשאל הדר על הביקורת הנוקבת שהופנתה כלפי המיזם התקשורתי, בין היתר מצידו של עיתון "הארץ", שם נטען כי הערוץ מסתמן כ"צינור פרופגנדה שלטוני". הדר בחר להדוף את הטענות עוד בטרם הערוץ עלה לאוויר, והציב גבולות גזרה ברורים להמשך דרכו המקצועית בו.
כאשר המראיין הקשה ושאל את הדר האם יישאר בתפקידו במידה והערוץ החדש יתברר כסוג של "ערוץ 14", איש הטלוויזיה לא התבלבל וסיפק תשובה חד-משמעית שמציבה קו אדום להנהלת הערוץ: "במקרה כזה לא אהיה שם", הצהיר נחרצות.
כדי לחדד את עמדתו הציבורית ואת האולטימטום שהציב, בחר הדר להתייחס ישירות לערוץ המזוהה עם מחנה הימין, וסיכם: "אני גם לא אשדר בערוץ 14. אנחנו לא באותה אג'נדה, ולכן זה פשוט לא רלוונטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הממ… קבלו ערוץ 16: נחרים את הערוץ אם הוא יהיה חלק ממנו
    קול העם 06/2026/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמכניס את דעותיו הפוליטיות לבידור ומחרים אחרים אינו ראוי לקבל במה. נחרים בשלט, ראו הוזהרתם. וצביקה, משנתגלה פרצוף המחרים נחרים אותך בכל מקום שתהיה. היית.
    סגור