תקשורת ומדיה

אחרי שמעריב סגר כמה מדורים ב-NRG: מתחיל הקרב על עתידו של 'הערוץ הירוק'

בנוסף לערוץ הירוק ועזיבת עורכו אבי גרצמן, גם ערוצי הבריאות והיהדות נסגרו. מנכ"ל החברה להגנת הטבע מבקש מעורך מעריב לשקול את המהלך מחדש
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חבל (ל"ת)
    מאוד 04/2011/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לסגור את הבושה שנקראת NRG!!! (ל"ת)
    יואל 03/2011/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    וואלה לא הרגשתי שנסגרו שם מדורים
    הקורא 03/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת היא שגם אם NRG היה ניסגר ,לא ממש הייתי מרגיש
    סגור
  • 3.
    זו באמת טפשות לא נורמלית לסגור את הערוץ הזה (ל"ת)
    ענת 03/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אין בעיה שהוא יממן את הערוץ ...
    ישראל ישראלי 03/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הישאראלי אותו הדבר חושבים שהכל מגיע להם בחינם, כעובד בגוף מידה אחר (לא NRG) בוא נראה את מנכ"ל קקל מכניס את היד לכיס (אם זה חשוב לו ) ולוקח חסות על הערוץ .... או שהוא סתם עושה יח"צ לקקל בשלב זה
    סגור
  • תלמד לקרוא
    מישהו 03/2011/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מנכ"ל החברה להגנת הטבע
    סגור
  • 1.
    באשקלון אין ירוקים (ל"ת)
    חיים 03/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור