תקשורת ומדיה
אחרי שפוטר ממגזין 'רייטינג': 'קשת' סיימה דרכו של מנחם בן ב'דיבור ישיר'
למרות שהוזהר על ידי 'קסטינה' ו'קשת' להיזהר בדבריו, הראיון אתמול לגל"צ הוביל להחלטה להשעותו מהתכנית. בן הודיע כי החליט לפרוש ממנה
זכיינית \'קשת\' החליטה להשעות את השתתפותו של מנחם בן בתכנית \'דיבור ישיר\' בעקבות הסערה שעורר בתקופה האחרונה, ובעקבות ראיון שהעניק אתמול (יום ב\') לגל\"צ. לאייס נודע כי בן לא יחזור לעונה הבאה של \'דיבור ישיר\' המשודרת מדי חמישי ושישי אחר הצהריים בשידורי קשת בערוץ 2.
אתמול אמר בן בראיון ליעל דן בגל\"צ: \"יש לאסור על מצעדי גאווה... הומו זה לא גנטי, זה תרבותי\". לדבריו, \"אסור שילדינו יסתפחו לקהילה, אני נגד נישואין להומואים, יאסרו ברים להומואים, תיאסר תעמולה הומואית. יש להקצות תקציבים להמרת הומואים לסטרייטים\".
בעקבות הסערה בסוף השבוע, זומן ביום ראשון בן לבירור על ידי הפקת \'דיבור ישיר\', שם הובהרו לו חומרת דבריו. כאמור, יממה לאחר מכן התבטא שוב בחריפות בגל\"צ, וב\'קשת\' החליטו להשעות אותו עד הודעה חדשה. בעקבות כך בן הודיע שלא יחזור לתכנית.
גורמים ב\'קשת\' סיפרו כי בימים האחרונים קיבל מנכ\"ל הזכיינית אבי ניר, עשרות מיילים מצופים, ואף מבכירים החברה, בהם קראו לו להעזיב את בן מרשת
כאמור, דברים אלו מצטרפים לדברים רבים שאמר בעבר בן, וגם לראיון שנערך עימו בתכנית \'פנים אמיתיות\' של אמנון לוי בערוץ 10 לפני שבוע, ולטור שפרסם ב\'רייטינג\' בסוף השבוע האחרון, בו כתב: \"אני אמנם בעד איסור בחוק עתידי על הומוסקסואליות, אבל החרגתי מכך את כל מי שהיה הומו קודם לכניסת החוק החדש, אם וכאשר. להם מותר. הם כבר היו, בהיתר המדינה, ולכן אין לשלול מהם את מה שהתרגלו אליו. ובעניין הצעירים החדשים שישימו זין על החוק, אמרתי שאני עדיין לא יודע איך לטפל בכל זה (גם כשאמנון לוי שאל אותי אם אני בעד הכנסתם לכלא, עניתי במפורש \"אני לא יודע\"). \'לא יודע\' זה לא \'אני בעד\'\".
בעקבות הראיון בערוץ 10 והטור ב\'רייטינג\', החליט עורך רייטינג אלון צרפתי, שבמועד פרסום הטור שהה בחו\"ל, לסיים את ההתקשרות עם בן, כפי שנחשף שלשום באייס.
מ\'קשת\' נמסר: \"ביום ראשון הוזמן מנחם בן לבירור על ידי הפקת התכנית \'דיבור ישיר\' שם הובהר לו לו שדבריו אינם מקובלים על קשת ועל ההפקה. למרות זאת בחר בן להחריף את התבטאויותיו. אי לכך הוחלט להשעותו עד להודעה חדשה. בתגובה הודיע בן שלא ישוב לתכנית\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(96):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
78.פוטר מהתוכנית בגלל דיבור ישיר?..דיבור לא כ"כ ישיר.. 07/2011/21הגב לתגובה זו0 0זה לא השם של התוכנית?... בכל מקרה גם מנחה התכנית לא בדיוק אובייקטיבי בדעותיו.. מנחה צריך להיות ניטרלי, יציב ובעל עמוד שדרה ולא להתצבן ולהיות חסר סבלנות כל פעם שרוח מנשבת בכיוון אחר מדעותיו שלא תבינו לא נכון, אני מדברת בתור אחת שמעריכה מאד אינטלקט, והייתה מהמסמסים (רעיונית) לליאם. יחד עם זאת, גואל מתגלה כאדם קיצוני לא פחות, כאשר היה דיון על מתן זכויות מסויימות לחיילים,- דבר מבורך כלעצמו !, זה הפלח הכי לא מתוגמל כיאות, 700 ש"ח בחודש זו בדיחה- בכל מקרה, באותו דיון גואל לא הסתיר את שמחתו מכך שסוף סוף יש הצעה נגד חרדים- במעטה של פטריוטיות.. עד שזו הופרכה כאשר הוא פתאום הבין שגם ערבים לא יהנו מהזכויות הללו ופתאום על פניו נראתה דאגה כנה לעתידם צביעות, התחסדות והתנשאות והוא עוד מנסה להיטיב עם תדמית של קהילה גאולה כנראה לא תגיע ממנו..סגור
-
צודקת! גם לי זה צורם בתור צופה ואין לי בעיהחחחח.. אהבתי 07/2011/21הגב לתגובה זו0 0עם הומואים, גואל טיפוס.. אם כבר לפטר מישהו....סגור
-
77.אסור למנחםלורה 07/2011/14הגב לתגובה זו0 0לארץ נהדרת מותר, למנחם בן אסור.. מוזר מאודסגור
-
76.חוקיואב 06/2011/29הגב לתגובה זו0 0צריך לחוקק חוק שיגביל את כמות השטויות שמנחם בן יכול להגיד בשבוע אחד.סגור
-
75.מנחם בןא 06/2011/29הגב לתגובה זו0 0מנחם בן מתנהג בשחצנות בכל תוכנית, מתנשא מהעם הגיע הזמן לוריד אותו מהמסך,יש המוני העם שטובים ממנו, אין שם שום אובדן, ההפך הגמור הוא זה.סגור
- טען עוד
-
74.חייבים לעשות חרם צרכנים על מעריב ו-NRGעד שמנחם בן יפוטר 06/2011/29הגב לתגובה זו0 0לאלתרסגור
-
73.פיטורים מגעיליםיעקוב כהן 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0בן-אמר את כל מה שכל אחד מאזרחי המדינה מרגיש,רק אין לו את האומץ לומר! מאז שניתן היתר "בביטוח הלאומי" להומואים ולסביות,יש גידול בסטיה הזו,והם מנסים לומר לנו שזה "חופש ביטוי" גם לבן יש זכות לחופש ביטוי!!! העתיד של המדינה "בסכנה"!!!סגור
-
72.די להומוקרטיהסטרייט פוליס 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0זה פשוט טרנד של שנות ה 2000 ותרבות המערב. זה בסדר שיש הומואים, אבל עכשיו זה פשוט באופנה להיות הומו.סגור
-
71.זכותו של בן להביע דעתוסתם אחת 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0הנושא הזה של ההומואים מעורר בי חלחלה, די ליציאה מהארון, כל יציאה מהארון נותנת לגיטימציה לעוד בני נוער לצאת מהארון. החברה שלנו משום מה, מעודדת את התופעה הזאת על ידי עריכת מצעדי גאווה למינהם. חייבים לבטל את כל המצעדים האלה. לא מתערבת במיניות של אף אדם, אבל בבקשה לא לעשות זאת בפומבי, זה דוחה ומגעיל.סגור
-
70.מנחם כל הכבודמשה מרציאנו 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0להרגיש משיכה כלפי אדם מהמין שלך זה דבר קיים אך ניתן וצריך לדכא אותו, ולהתגבר על היצר. כמו שמצופה בהרבה מקרים שאנחנו רוצים משהו ובגלל שזה אסור מתגברים על היצר . לדוגמה: גבר נשוי שמרגיש משיכה לבחורה / עלמה אחרת מצופה ממנו להתגבר. הדרישה לא קלה אך צריך לעמוד בה אחרת זה ברוכ. אז למה שלא תהיה דרישה דומה כלפי אנשים שנימשכים לכיון בני מינם.סגור
-
69.צבועים עלובים סותמי פיות עלובי החיים (ל"ת)בשם חופש הביטוי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
68.מנחה דיבור ישיר אומו בעצמו (ל"ת)גבר אמיתי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
67.התפוח לא נפל רחוק מהעץאביגיל אשת חיל 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0צודק! הומו זה באמת לא גנטי, אבל משוגע, זה כן תורשתי. עובדה - בנו שאותו הוציא מהארון או שמא נאמר מהמחלקה הסגורה בכתבה חושפנית. מעניין, אם בנו היה הומו, גם אז היה חושף אותו ברבים? אבל להיות "משוגע" זה כבוד גדול יותר מלהיות הומו תרבותי.סגור
-
66.מנחם בןגבר אמיתי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0פעם לא היו מצעדי גאוה היו מצעד עצמאות גאוה למדינה היום גן עצמאות של אומואים בושה לחינוך לכנסת ישראלסגור
-
65.בכוח רוצים לעשות את כולנו הומואים?אלון 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0התחרפנתם? זכותו של כל אחד להביע דעה ממתי סותמים את פה במדינה דמוקרטית? ככה זה שמנהלי התקשורות ברובם הומואים ורוב הכתבים אגב,היידתם שאלירז הומו בארון? או שאת זה אסור להגיד?סגור
-
64.די עם התופעה הזאת שנקראת הומואיםממני 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0אני מתעבת את ההומואים והלסביות, מעורר בי גועל, אלו דברים שנוגדים את הטבע. די לצאת מהארון, כל יציאה מהארון נותנת לגיטימציה לעוד בני נוער לצאת מהארון. החברה שלנו משום מה, מעודדת תופעה קשה זאת על ידי עריכת מצעדי גאווה. כל הסטיות שלכם אל תעשו בפומבי שמא לא נקיא עשו זאת בחדרי חדרים עשו את כל מה שבא לכם, העיקר שתהנו.סגור
-
63.עד לרמת גל אוחובסקי (ל"ת)חופש הביטוי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
62.מנחם בן אדם בזוי! (ל"ת)אלה 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
61.לפחות יש לנו את התקשורת ! קנאים ורעי לבגיי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סבלנו שנים וסוף סוף אנחשו בשליטה אז תיסתום את הפה שלךסגור
-
60.הומופובים נכבדים,עמי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0בפעם הבאה שאיזה גוי אנטישמי יפתח את הפה כנגד יהודים...תזכרו טוב טוב את הדברים שכתבתם כאן היום - ותשבו בשקט ותקבלו את האנטישמיות הזו. חופש הביטוי איננה זכות בלתי מוגבלת!סגור
-
59.להחרים את מעריב ואת רייטינגראובן מחולון 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0מנחם בן ידוע בלשונו החריפה והמשתלחת. האם עד עכשיו הוא היה מתאים למערכת? ורק ברגע שהביע דעה הוא הפך למוקצה? האם עורך מעריב או רייטינג בעצמו הומו ולכן נקט בפעולת הפיטורים? אני קורא להחרים את מעריב ואת רייטינג בגלל סתימת הפיות הסלקטיבית.סגור
-
58.איזה בושה שככה סותמים לבנאדם ת'פהשי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0מותר לאדם להביא את דעתו גם אם היא לא מקובלת על כמה הומואים שיש בקשת... אני מחרים את קשת!!סגור
-
57.אני לא בדעותיך אבל חשוב שתביע את דעותיך אחרתניר 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0תיהיה פה מדינה של צייד ואנשים לא יביעו דעתם ! זה אסון לדמוקרטיה גם איתך וגם עם הרב זה אותו דבר אי אפשר להביע דיעהסגור
-
56.מדוע אין לו זכות להביע את דעתו?סתם אחד 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0לצערנו יש במדינתנו הרבה שנאה. יש אנשי תקשורת שהם נגד הומוסקסואלים, נגד חרדים, נגד ערבים, נגד ימנים ונגד שמאלנים. אבל פעם ראשונה שאני נתקל בהדחה על רקע כזה. זה כמו שיאיר לפיד יגיד שהחרדים הם טפילים והם צריכים לעבוד ואז ידיחו אותו מערוץ 2. למה?סגור
-
55.האיש קטן ואומללדגנית 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0ולא יפתיע אותי לגלות שהוא נמשך בסתר לגברים, אחרת הוא לא היה כל כך שונא אותם. להומואים לסביות בי וטראנס יש זכות לחיות ולהתקיים בכבוד כמו כולם. הם משרתים בצבא, משלמים מיסים, עושים מילואים - הלוואי שיתר אזרחי המדינה היו אזרחים כמוהם. לשלול מהם זכויות אדם בגלל שהם אוהבים אחרת!? אתם לא מתביישים?!? מה עשו לכם ההומואים!?סגור
-
54.מנחם בן יהודי טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!צודק !!!!! (ל"ת)שסטי רמת גן 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
53.פשוט בושה לקרוא את התגובותגיא רוטנברג 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0צריך להכניס אותו לכלא על הסתה. מעניין אם היה אומר את אותו דבר על מזרחיים.. או על מוגבלים.. או כל קבוצה אחרת. זה צריך להיות נגד החוק הסתה נגד מיעוטים מיניים. והתגובות פה.. פשוט לבכות. לידיעת הבורים: אני הומו. וזה לא תרבותי. נולדתי ככה - וזה בסדר גמור!!!! אף אחד לא לימד אותי את זה, וביליתי את רוב כיתה ו בדיכאון בגלל שהבנתי מה קורה לי. מישהו 'לימד' אתכם להימשך מינית למין השני או להתאהב?! זה פשוט קרה!! מה פתאום בכיתה ד שנאתם בנות ובכיתה ז פתאום הם מושכות!? בגלל 'התרבות'? תעשו לי טובה. ובכלל - מה יש לאנשים במדינת ישראל שהם כ"כ מתנגדים לדברים שאין להם שום קשר אליהם?!! נניח שזה היה בחירה - מי שם אתכם לקבוע לאחרים מה הם צריכים לעשות ועם מי!? איך זה נוגע למישהו מיכם בכלל?? הכריחו אתכם לקיים יחסים עם בן מינכם?! ולידיעת אלו שטוענים שזה עניין דתי - אם משהו יביא לחורבן ישראל זו שנאת החינם וחוסר האהבה בין אדם לרעהו!!! קשה מאוד להיוולד הומו או לסבית לחברה עם אנשים כ"כ רעים!!! תתחילו -לאהוב-.סגור
-
ואם אתה הומו,אז גם אני צריך להיות? (ל"ת)אלון 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אבל לא צריך לסתום פיותאתה צודק אבל 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0גם אני מבין שסהכ" רוב ההומו... לא בחרו להיוולד כך ובעצם הם .......... אבל אין זה אומר שאסור להביע דעהסגור
-
אני חושב שלא צריך להכנניס תגובות מזוהות במקרהגיא 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0של אנשים המצהירים שהם הומוסקסואלים. יש בכך טעם לפגם ומסר לא טוב לדור הצעיר. אני לא חושב שצאיך לאסור בחוק הומוסקסואליות, אבל גם לא לתת להם במה.סגור
-
למה לא?גיא רוטנברג 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0מה המסר שאתה רוצה להעביר לדור הצעיר? שמי שמגלה שהוא הומו עדיף שיתאבד?! שיכנס לדיכאון? שיחייה בארון והיה אומלל? ואגב - למה -אתה- לא מזדהה בשמך המלא?סגור
-
מספיק פדיחה שגם לך קוראים גיאגיא 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0ואתה אומוסגור
-
גיא או גיי?ניטרלית.. 07/2011/21הגב לתגובה זו0 0חחח..סגור
-
אני לא מזדהה כדי שכמותך לא יזעקו חמסגיא 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0כל פעם שמישהו אומר משהו שהוא לא מפרגן לגייזסגור
-
52.מי שמדבר נגד הומואים-פסול,אבל מי שמשמיץיליד הארץ 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0למשל את מדינת ישראל,או רק את הדתיים,מקובל מאד ,כי חופש הבטוי הוא הרי חד סטרי.סגור
-
51.תחזירו את בן (ל"ת)פאני 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
50.את השמאל הקיצוני הם לא מעיזים לפטר (ל"ת)חיים 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
49.מנחם בן הוא ההוכחה שסמים מזיקים למוחאנונימי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0חופש הביטוי הוא ערך חשוב, אבל ברגע שהוא מתחיל לפגוע באוכלוסיה חלשה, לחברה יש צורך למנוע אותו. מנחם בן לא מבין בהומואיות, כי הוא לא הומו. ככה גם כל המגיבים כאן בעדו. ולכן, הוא לא יכול לשלול את זכותם, או אפילו לקרוא לזה, כי הדעות האלה, הורגות. ולא רק בבר נוער, אלא את כל הצעירים שמרגישים אבודים, דחויים, פגומים.סגור
-
48.מנחם תן להם לחגוג לא נשאר להם הרבה זמןחחחחחחח 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0חחחחח חחחחחחחחחח חחחחחחחסגור
-
47.כמה שאתה צודקנתאי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0בעבר הרחוק גם עם גבר היה נשמך לגבר או לחמור היו עושים זאות במחשכים כי הרי ברור שזו סטיה ולא הדרך הסבירה . לצערי בעולם התקש/ורת המודרני העיניין הפך למתירני . בושה וכלימה . אני לא מכיר הרבה אמאות או אבות שישמחו שבנם יביא חתן לביתם .ודיי דיי עם ההיתממותסגור
-
יש -קצת- הבדל בין להימשך לגבר או לחמור!גיא רוטנברג 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0ומי שמחליט מה הוא טאבו זו החברה, ראית פעם בטבע חתול שבא לחתול אחר וצוחק עליו שהוא הומו!? כי לידיעתך התופעה קיימת בהמון מינים אחרים בטבע. ואגב - אומרים אמהות. תראה מה זה אני הומו ובכל זאת יודע לאיית. ואני יודע שאמא שלי מאוד תשמח אם אני אביא חתן הביתה. זה לא יעזור לה להיות עצוב שאני הומו - כי זה לא משהו בר שינוי. מה שכן מעציב אותה זה שבגלל אנשים כמוך החיים שלי כ"כ קשים.סגור
-
דבר שנמשך לגבר הוא חמור (ל"ת)גיא 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
46.תקשורת שמאלו-פאשיסטית!! נותנת חופש ביטוי רק לחובב הומואים 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0ללאומנים ערביפ פאשיסטים. כדי להיות בטלוויזיה ,באקדמיה ,צריל להביע דעות אנטי ציוניות .רק ככה מתקדמים בדיקטטורת השמאל הקיצוני.סגור
-
45.מנחם מדבר מפוזיציה של הומו בעבר?! מה קורה פה? (ל"ת)זרית 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
44.כל הכבוד לך !! המשך כףך (ל"ת)יוסי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
43.צריך בכלל להוריד את התוכנית דיבור ישיר בקשתירון 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0כל התוכנית הזאת מבוססת על שטויות ורכילות שכתובה במאקו,ואם משהו דיבר שם בחוכמה זה מנחם בן שכל הזמן מזלזלים בו, אולי בגלל שהוא קצת הרבה יותר משכיל מאלירז שדה גואל ורן שריג שכותב את רמזור (עוד תוכנית מטופשת), אני מתפלא שערוץ 2 ממשיך את התוכנית הזאת שבה כוכבים מהאח הגדול שנגמרה להם התהילה משתתפים בה, זה מגוחך שכל אחד שסיים את האח הגדול מקבל במה בערוץ 2 בין אם הוא עילג או סתם עיתונאי בינוני, אני חשבתי שהיא תסתיים כבר אחרי שלום לאח הגדול אבל לצערי לא ועוד צריך לראות את זה שלושה ימים בשבוע איך חבורה של צעירים עושה צחוק ממנחם בן, קשת תתעוררו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!סגור
-
42.עד שיש אשכנזי שחושב כמו חלק מ הספרדים אזטיפשות 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0אז זורקים אותו.. אני מציע להחרים את הצפיה בתוכנית.. והאמת בלי מנחם בן התוכנית לא נראית לי שווה צפיה..מענין אם זה היה עומד במבחן בגץ" בקיצור יצאתם סתם נבל... שסותמים פיות של כל מי שלא חושב כמוכם.. והכי חשוב תנו במה לחנן זובי כן כן זובי לה תתנו במהסגור
-
ואם היה אומר שצריך לאסור את הספרדים..יואב 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0אם היה אומר שצריך לאסור את הספרדים שמתחתנים עם אשכנזיות? או סתם את הספרדים כי הם שחורים? או את השחורים בכלל? כי זה הרי לא ממש גנטי, זה נרכש, מהשמש. או מתנור האפייה.. האתיופים בכלל. הם שחורים סתם.. צריך להכניס גם אותם לכלא.. או אולי סתם לאסור עליהם להסתובב ברחובות.. מנחם בן הוא גזען טיפש שאין לו מקום בטלוויזיה ובחברה הישראלית. לא לו, ולא לדעות החשוכות שלו.סגור
-
41.האיש האמיתי של הטלויזיהמשה 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0יאלללה נמאס מכל המתייפיפים למינהם. הבעיה שאם אתה אומר משהו על הקבוצה הספציפית הזו אתה חוטף (כי הם שולטים בתקשורת). כאן אין חופש ביטוי ואסור להתבטא בחופשיות (כנראה שזו ממש הסתה כבדה ויש חשש כבד שמישהו יקח את החוק לידים ויפגע בגיי) מנחם חזק ואמץ ואני בכל אופן אחרים את "דיבור ישיר" ורייטינג... גם ככה אף פעם לא קראתי (ולא מכיר מישהו שקורא למען האמת)סגור
-
40.אתם סתם סותמים פיות זה לא יוסיף לכם לריטינגזבלים 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0למה לא לשמוע דעות שונות למה ? אני בטח לא ימשיך לצפות בתוכנית הזאות {עוד דמוקרטיה כזאות ואבדנו}סגור
-
39.סתימת הפיות פה בישראל כמו בימים חשוכים מאוד . (ל"ת)אחד 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
38.צריך להרוג את כל התימנים. זאת תופעה תרבותית (ל"ת)אור 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
37.אלמלא העצמת ההומאיות בכול מחיר לא היה בן מדברירון 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0פשוט לרגעים אתה מרגיש שלהיות סטרייט זה יוצא דופן ומיעוט נרדף, כול אדם שיחייה את חייו מבלי לגמד את האחר, אבל לא להפוך את היותך הומו למשהוא שהוא חובהסגור
-
36.אנו מספר עובדים באזור המרכז - תומכים בבן .מיקי- גבעתיים 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0בן מיצג את הרוב הדומם ,שחושש לומר את הדברים בפומבי, ולבסוף בא אדם כמו מנחם בן ומוציא אותם החוצה, ברכות והמון איחולים על הדברים הכנים שמיצגים את רוב האוכלסיה, יישר כח.סגור
-
35.טיפש ונפוחאיילת 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0עוד הרבה לפני התבטאויותיו המצמררות הללו - היה לי ברור שהאיש הזה הוא אדם קטן, בודד ואומלל, שכל מה שהוא מבקש בחייו - הוא תשומת לב. במקום להיות איש ראוי - הוא בוחר, אגב עוד מימי האח הגדול, להתנהל בפרובוקציות תינוקיות. אני פשוט מרחמת עליך מנחם. לך הביתה. תחשוב אם יש דרך אחרת לקבל תשומת לב. אבל לפני כן, ראוי שתבקש סליחה.סגור
-
34.ערוץ 2 מוצף הומואים. גועל נפש.איכס. (ל"ת)Avian 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
33.סוף סןףדודי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0חשבתם לכם אתם בערוצי התקשורת השונים שאתם חריגים ומנחם צודק דעתי האישית שכולכם נהייתם מלקקי ישבנים וחשים ברוח הקידמה מספיק עם ההומוהייד והלסביידה תכניסו אותם לארון חזרה שילדיינו לא ילמדו ממרים דגוליםסגור
-
32.מצאו כבר את הגן של הנטיה המינית? (ל"ת)יצחק ד-ו 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
31.דברים כדורבנות - מחמאות רבות ל-בן מנחםאיציק 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0היה אמיץ ואל תיכנע לכל הצבועים , מסכים איתך בכל מילה שאמרת ומחזק את ידיך, כל הכבוד ויישר כח.סגור
-
30.מנחם כל הכבוד על האומץ והתעוזה - יישר כחרועי- חיפה 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סוף סוף מישהו אומר את האמת בפרצוף , לכל יפיי הנפש המתחסדים. אל תחשוש מהם ותלך עם האמת שלך עד הסוף, העם איתך מנחם בן, תצטרף לפוליטיקה ונצביע עבורך.סגור
-
29.כמה דביל יכול אדם להיות ולשדריוסי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0האח הגדול נותן תחושה של זוהר למספר אנשים שצלחו את דרכם בו, מה שמראה על רדידות מדהימה, וכך מפעם לפעם צצים כוכבים חדשים בשמי ארצנו, לוקח להם זמן אבל למזלנו הם דועכים, טוב היה האח הגדול אם היה מתמקד בחשוב יותר כגון חיווך נגד עישון, מה שימנע סרטן ריאות, ותוכניות דומות כמו הישרדות בחינוך כנגד השתזפות, מה שימנע כנראה סרטן עור.סגור
-
28.פשוט בושהמבוייש 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0דווקא באתר הזה לא ציפיתי לתגובות לא בוגרות ולתמיכה בהסתה, האם דבריו של בן הראו איזושהי תובנה שחופש הביטוי צריך להגן עליה? האם הסתה נכללת בתוך חופש הביטוי? מגיב מספר 10 יכול לסוע לאיראן אם הוא כ"כ רוצה חברה חשוכה. ולמגיב 9, האם הומואים יכולים להתחתן במדינה? לאמץ ילדים? ללכת יד ביד ברחוב בלי לקבל מבטי בוז? אם התשובות לכל השאלות האלה הן לא אז כנראה שלנכים יש יותר זכויות במדינה מאשר להומואים, יכול להיות שהומואים כן צריכים הגנה?סגור
-
אני מבין ממה שכתבת שהומו הוא נכה ? (ל"ת)נתאי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
27.מנחם צודק ,בתקשורת הומו הפך למקצוע. (ל"ת)ניר 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
26.תרבות ההומו = פגיעה זכויות אנושPAN 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0לחוקק איסור כל הופעה וסימול על תופעה מלוכלכת זו בכלי תקשורת,,,,,סגור
-
25.אין חופש דיבורשאול 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0איזה דמוקרטיה? בן אדם לא יכול להביע את דעתו במדינה.סגור
-
24.בן צודק אנחנו במדינה דמוקרטית (ל"ת)שאול 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
23.לסדום היינו לעמורה דמינושרפון 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0כל אחד נגזר עליו מה שנגזר אבל להשויץ עים זה להישיר מבט למצלמה ולהגיד אני הומו לצעוד בחוצות ת ל אביב ולהרעיל את הנשמה עים חבורות מזדיינים שיצאו מהחושך ורוצים שנסתכל עלהם ונקבל אותם אלה נשמות חולות שאני מסכים עים מנחם בן זקוקות לטיפול דחוףסגור
-
22.הומואיםשאול 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0מנחם , חזק ואמץ, כל מילה בסלע.סגור
-
21.השולטים בתקשורת מראים את סובלנותםהדמוקרט 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0הטענה שתופעת ההומוסקסואליות הפכה לתרבות ואינה גנטית היא טענה שראוי לדון בה. עדיף להרוג את השליח מלחשוב על טענותיוסגור
-
20.סוף סוף מישהו אומר את האמת בגלוי!ל 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0לא יודעת אם הטענה שזה לא גנטי נכונה בכל המקרים, אבל בהחלט צריך להילחם בזה. זה לא נורמאלי וזה לא חלק מהלכות העולם.סגור
-
19.תותח המשך כךמוטי סייג 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סוף כל סוף מישהו מדבר דברי אמת.סגור
-
18.מנחם-בן עורך תכנית "דיבור ישיר".אבי סיני 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0מכובדי, ההודעה הנ"ל על סילוקו של מנחם מ "קשת" מטעה את הציבור. "להשהות"פירושו להאריך את העסקתו.חזרתם על טעות זו 5פעמים. אלכסנדר כץ יקר. אולי חשבת להשעותו? תודה-אבי.סגור
-
17.חזק ואמץ על דבריך!!! (ל"ת)ישר כח 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
16.מנחם היזהר!ישי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0תזהר לך מקללת ההומוהים,ראה מה קרה למאיר אריאל...סגור
-
15.הצביעות זועקת....יורם 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0כשגבי גזית אמר שצריך לשים את החרדים בגטאות ועוד ,כולם הצדיקו את חופש הדיבור וכו . פשוט תיקשורת מגעילה וצבועה .קול ישראל נהיה קול ישמעאל. גלי צהל נהיה גלי חמס...סגור
-
14.מנחם - מציצה טובה תשנה את דעתך ? (ל"ת)דן 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.מותר לו להביע את דעתו!!!דן 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0תפסיקו להתנכל לו. הוא חושב כך וזו זכותו. הומוסקסואליות היא לא דבר טבעי אין מה לעשות. זה לחלוטין מנוגד לדרך הטבע.סגור
-
12.הוא 100% צודק (ל"ת)שי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.מנחם העם איתך .. בגלל שכל ההומואיםניב 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0שולטים בתעשייה אז..משעים אותך למרצים באוניברסיטה מותר לומר הכל,ליונית לוי מותר לומר הכל .. אבל אותך משעים בושה ..סגור
-
10.מנחם צודק - רוץ לכנסתיקיר 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0רק מנחם יכול עליהם. מנחם רוץ לכנסת ותוציא אותם מהעם. מנחם אין עלייך אתה גבר גברסגור
-
9.מנחם בןmensh@bezequnt. מנשה 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0זה לא חופש דיבור כל הזמן סותמים פיות בשם לא ראוי זאת צביעות גועל נפש ההומואים צרכים לצאת נגד ההשעיות האלה כי זה יפגע בהם בסוף הם לא צריכים הגנה הם לא נכים וזה מה שהם נלחמו בעדו שיראו בהם כבני אדם רגילים וככה יוצא שההומואים צריכים הגנה צבועה כזאת כיוצאי דופן.חכמים תחשבו על זהסגור
-
8.(ל"ת)בן 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.בן אתה צודק - אנחנו איתך !!!בן 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0כל מגיש טלוויזיה שני הומו- בושה לדוגמה שמקבלים ילדינו.ילדי יודעים היום את משמעות המילה בגיל כה צעיר שאני בזמנו לא בטוח שידעתי בבגרותי.אנחנו הומופובים:רוצים שילדנו יהיו נורמלים. ואם יש מיעוט כזה בעל כורחו שיצניע לכת- אין לו במה להתגאות...סגור
-
טיפשיצחק 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0מדוע אתה לא מצניע את חוסר ההבנה,כל מי שהוא חריג אך נולד כך יצניע לכת. גם מגמגמים,גם חרשים,בקיצור כל מי שחורג מהנורמה שלך ,תתביש.סגור
-
(ל"ת)שי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הרבה חושבים שבן צודק רק לא מוכנים לדבר כמוהו (ל"ת)לי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הרבה אנשים טיפשים... (ל"ת)יוסי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.בושה לקשת ולדמוקרטיהמוטי 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0למה שלא ישעו את הכתב לעניני ערבים של ערוץ 10 על דברי האהדה שלו לאויב הציוני? חופש הדבור תקף רק כשמדובר בשונאי ישראל!!!סגור
-
5.מה על סדר היום? 100 העשירים הגדלים במדינהישראלי מודאג 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0או זכויות ההומואים או מעשי רצח לתפארת וכהנה וכהנה כסף וסקס,סקס וכסף אין שום דבר אחר. שאלתם פעם פעם היכן נעלמו הערכים של העם הזה?סגור
-
4.לא קראתי את הכתבה בכלל ותורידו אותה מהכותרותלא חשוב 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0הוא ממש לא מעניין ולא רק אותיסגור
-
עוד הומו באו ליין (ל"ת)משה 06/2011/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הנה עוד אחד שסותם פיות (ל"ת)חופש הביטוי!?! 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.(ל"ת)שייע פיינגנבוים 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.משהים אותו בספריי השהיה? (ל"ת)שייע פיינגנבוים 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.קשת נזכרו מאחור מידייובל 06/2011/28הגב לתגובה זו0 0יצא שהם נגררו. היו חייבים לקבל החלטה מהירה ונחרצת יותרסגור


