תקשורת ומדיה

עם סיום הצום: רייטינג גבוה ל'קשת'

קשת העבירה ערב שידורים רגיל וניפקה נתוני רייטינג גבוהים. מאידך, בערוץ 10 השידורים התמקדו במלחמות יום כיפור וששת הימים, והרייטינג - בהתאם
\'קשת\' זכתה אמש (יום שבת) לנתוני רייטינג מכובדים, אחרי סיומו של יום כיפור. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי תכנית האהבה \'שלוש\' (קשת, ערוץ 2) הניבה 26.4%, ואילו הסדרה \'סברי מרנן\' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 28.7%.
מנגד, הסרט התיעודי \'בנהלל לא בוכים\' (ערוץ 10) על מלחמת יום הכיפורים, קיבל 6.2%, ואילו הסרט \'אל המוות היישרנו מבט\' (ערוץ 10) על מלחמת ששת הימים, הניב 5.1%.
\'למה זה כל כך מסובך - בגידות\' (קשת, ערוץ 2) עם 13.9%, \'גבוה וגרינבאום\' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.2%, ואילו הסרט \'מטריקס\' (ערוץ 10) עם 3.7%.
בגזרת החדשות: \'חדשות שבת\' (חדשות 2) עם 24.7%, \'המגזין\' (ערוץ 10) קיבלה 8.3%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המציאות לא מדומה
    ל-1 10/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו המציאות האמיתית. תוכן עממי זוכה לרייטינג גבוה, תוכן איכותי זוכה לרייטינג נמוך יותר
    סגור
  • 1.
    הרייטינג רק ממחיש לנו שאנו חיים במציאות מדומה (ל"ת)
    דודי 10/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור