תקשורת ומדיה

CBS שם דוגמניות בפריים: 10.3 מיליון צפו בתצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט

התצוגה השנתית ניצחה את המתחרות ברצועת השידור של 22:00. הרייטינג קפץ ב-36% ביחס לשנה שעברה. יותר מ-13 מיליון צופים ל-NCIS של CBS
נתוני צפייה גבוהים מאד רשמה אמש (יום ג\') הרשת האמריקאית CBS, עם שידור תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה סיקרט. התצוגה ששודרה ברצועת הפריים-טיים שבין 22:00 ל-23:00, משכה לא פחות מ-10.3 מיליון צופים, עם רייטינג של 4.6% בגילאים 18-49.
הרייטינג השנה היה גבוה ב-36% מזה של השנה שעברה, ומספר הצופים הוא הגבוה ביותר מאז שנת 2002.
ומה עשו המתחרים באותה שעה? הסדרה Parenthood הניבה ל-NBC נתון נאה של 5.7 מיליון צופים ו-2.2% ברייטינג, ואילו הרייטינג של Body of Proof עמד על 1.8%. אגב, NCIS - הסדרה המצליחה של CBS, משכה ב-21:00 לא פחות מ-13.4 מיליון צופים, אבל הרייטינג עמד רק על 2.9% בקבוצת הגיל 18-49.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    NCIS של NBC? באמת שאין לכם מושג... (ל"ת)
    הא? 11/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור