תקשורת ומדיה
יצוא ישראלי נוסף: אולפני הרצליה בשיתוף פעולה עם חברת סוני העולמית
שני הגופים חתמו על הסכם להפקת שעשועון חדש ולהפצתו. מי שהגה את הפורמט הוא שי ברמלי, שבזמן שחשב על הרעיון עבד כעוזר הפקה באולפנים
הסכם ראשוני וייחודי להפקת שעשועון חדש ולהפצתו נחתם היום בין חברת התוכן לבין חברת סוני הבינלאומית - כך נודע לאייס. שמו הזמני של השעשועון הוא \'כלוב הזהב\' ונודע כי נכון לעכשיו הוא נמצא בתהליכי פיתוח .
מי שהגה את הרעיון לפורמט הוא שי ברמלי, אז עוזר הפקה, שכעת חתום על הסכם בלעדי עם האולפנים. יצוין כי ברמלי הציג את תכנונו בפני מנהלת המחלקה הבינלאומית של האולפנים וכי זו הבינה את הפוטנציאל שטמון בו וגלגלה את הדבר הלאה.
במסגרת תהליך הפיתוח של הפורמט, שמנוהל על ידי טל ברמן, מנהל הפיתוח של האולפנים, פנתה החברה למספר גורמים בינלאומיים על מנת לקבל שירותי ייעוץ בתחום הקריאיטיב. סוני, שכבר פיתחה כמה וכמה שעשועונים, גילתה עניין בפרויקט וכאמור, חתמה עם האולפנים על איחוד כוחות. נכון לכרגע, הפרויקט כבר נמצא אחרי מספר טסטים שנעשו בהשתתפות מנהלת הקריאייטיב של החברה, שרה אדוארדס.
זהו אינו הצעד הראשון שה\"טווס מהרצליה\" עושה בדרך לייצוא לזירה הבינלאומית; באחרונה, כך נודע, חתמו האולפנים הסכם עם סוכנות ICM האמריקאית על מנת לאתר הזדמנויות לפיתוח פורמטים חדשים ולהפקתם בחו\"ל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


