תקשורת ומדיה

פלטפורמת פרסום חדשה: לא רק פשקוויל - רדיו 'קול ברמה' יפיץ עלונים בבתי כנסת

התחנה החרדית-ספרדית תציע למפרסמים עסקה משולבת שתכלול פרסום ברדיו, באתר האינטרנט שלו ובעלון שיופץ ב-50 אלף עותקים ברחבי הארץ
אחרי העיתונים, הרדיו ולוחות המודעות, המפרסמים יכולים לכבוש יעד נוסף - בתי הכנסת. תחנת הרדיו האזורית \'קול ברמה\', תחל להפיץ עלון לשבת שיופץ בבתי כנסת ברחבי הארץ ב-50 אלף עותקים מדי שבוע.
העלון יכלול 4 עמודי צבע, בהם יתפרסמו מדי שבוע טור אישי, מדור העוסק בעצות לחיים, סיפורים לשבת, חידונים והלכות. את תוכן העלון יכתבו רבני ומגישי התחנה. בין עמודי העלון ניתן יהיה לפרסם מודעות בתשלום, במסגרת עסקה שתשלב זמן אוויר ברדיו, עלון השבת ואתר האינטרנט של התחנה יחדיו.
עלון השבת של קול ברמה יהווה תחרות לעלונים הוותיקים והידועים \'שבת בשבתו\' ו\'שיחת השבוע\'. בענף מעריכים כי עלות הפרויקט של רדיו \'קול ברמה\', הפועלת תחת זיכיון של הרשות השנייה ופונה למגזר החרדי-ספרדי, עומדת על כחצי מיליון שקלים בשנה.
כך ייראה העלון של קול ברמה
כך ייראה העלון של קול ברמה
סמנכ\"ל השיווק של קול ברמה, אבי ברוך אל, מסר: \"התחנה פועלת כל העת לפיתוח פלטפורמות פרסום חדשות, על מנת להביא למפרסמים את התוצאות המקסימליות בכל הנוגע לקהל הדתי חרדי בארץ. אני בטוח שכבר בטווח הזמן הקרוב, יהפוך העלון לשחקן מרכזי בתחום עלוני השבת ויהווה פלטפורמת שיווק אטרקטיבית\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה