תקשורת ומדיה

מגיעים לארץ המגף: 'דורי מדיה' מכרה את Galis לערוץ Planet Kids באיטליה

הסדרה שהופקה על ידי דורי מדיה דרסט עבור ערוץ הילדים ב-HOT, תשודר בתוך מספר חודשים בערוץ הילדים Planet Kids בדיבוב לשפה האיטלקית
עכשיו גם באיטליה. גאליס (צילום יח"צ)
הסדרה הישראלית Galis תעלה לאוויר בחודשים הקרובים בערוץ הילדים Planet Kids האיטלקי, בגרסה המדובבת לאיטלקית. Planet Kids איטליה הוא ערוץ פרימיום לסדרות אנימציה, אקשן בשידור חי, קורסים בשפות וחדשות לילדים בגילאים 6-12.
את גאליס מפיקה דורי מדיה דרסט עבור ערוץ הילדים ב-HOT. מדובר בסדרת ילדים ובני נוער המספרת את סיפורם של 3 ילדים יתומים העומדים להצטרף למחנה קיץ יוקרתי ביער מרוחק, לאחר שקיבלו תרומה מתורם מסתורי. בעודם מנסים להשתלב עם הילדים המתנשאים מהמחנה, הם מגלים שלא המזל הביא אותם לשם אלא תכנית מתוחכמת שמובילה להרפתקה גדולה מהחיים. בקרוב תצא הסדרה לצילומים לעונה השנייה.
נשיא ומנכ\"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, אמר היום: \"אנו שמחים על כך שגאליס שזכתה להצלחה עצומה בישראל, נמכרה לערוץ ילדים איכותי באיטליה ותעלה לאוויר בגרסה ישראלית עם דיבוב לשפה האיטלקית\".
מנהל התכניות של Planet Kids, אנג\'לו פוגי, הוסיף: \"אנו גאים להציג את גאליס בפעם הראשונה לילדים באיטליה. אני אהבתי את הרעיון וההפקה של הסדרה ואני בטוח שהסדרה תהיה הצלחה מסחררת בערוץ Planet Kids\".
יוני פארן, מנכ\"ל דורי מדיה דרסט אמר היום: \"אני גאה על כך שהסדרה גאליס שיצרנו עבור ערוץ הילדים - HOT נמכרה ותעלה לאוויר בערוץ הילדים Planet Kids באיטליה. אני מקווה להצלחה של הסדרה במדינות נוספות ברחבי העולם\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש לכם טעות
    עידן 08/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא 3 יתומים זה שני יתומים 0:
    סגור
  • 3.
    ליאת .ד. 04/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאליס זה חיים אני מה זה מתרגשת מהעלייה של התוכנית בערוץ הילדים Planet Kids איך באלי לראות את הפרקים שם בערוץ בשפה אחרת !!!!!!!!!!!!!! אוףףףף אני מחפשת את הפרקים בגוגל ואין כלום אבל זה עלה ב12.1 לא ??????????!!!!!!!!!! חחחח בידיוק בתאריך הזה חגגתי יום הולדת זה לא באמת היה היום הולדת שלי פשות חגגתי במגיק
    סגור
  • 2.
    אחלה סידרה! בהצלחה ליוצריה!!!!!! (ל"ת)
    דידי 09/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אז אתם מצטטים כל הודעה לעיתונות שכל אחד מוציא (ל"ת)
    אסף 09/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור