תקשורת ומדיה

לאחר מקצה שיפורים – אושרו לוחות השידורים של זכייניות הטלוויזיה 2 ו-10

האישור שניתן לזכייניות מתייחס למחצית הראשונה של 2015, ומובהר בו כי כל חריגה מהמחויבויות תטופל בחומרה על ידי הרשות, לרבות הטלת קנסות

ליאור נאור | 
חיובי. 'X פקטור' (צילום:טל גבעוני) (צילום טל גבעוני)
בדיון שערכה אמש ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה, אושרו לוחות השידורים של זכיינית ערוץ 2, 'רשת' וכן של ערוץ 10. זאת לאחר מקצרה שיפורים אליו נדרשו, לאחר שהציגו בפני המועצה את תכניות השידור שלהן למחצית הראשונה של 2015.
דרישות המועצה התייחסו לתמהיל התוכן - בלוח השידורים שהציגה הזכיינית, 'רשת', נדרש תיקון ביחס השידור בין הפקות הריאליטי לתכניות דרמה וסוגה עילית, ובזה של ערוץ 10 נדרשו השלמות, גם כן בשל מחסור בתכניות דרמה. 
לוח השידורים של הזכיינית 'קשת', שהוצג אמש לראשונה, אושר, כאשר ועדת הרשות ציינה כי אין לה הערות לגביו וכי הוא עומד בכל מחויבויות התוכן אותן דורשת הרשות.
עוד הדגישה הועדה, כי הנהלת הרשות תטפל בחומרה בכל חריגה ממחויבויות התוכן, וכי במידה והזכייניות לא יעמדו בדרישות, יחשב הדבר כפרה העלולה לגרור קנסות כספיים.
אוה מדז'יבוז', יו"ר מועצת הרשות השנייה (צילום: יח"צ, אלכס קולומויסקי)
אוה מדז'יבוז', יו"ר מועצת הרשות השנייה (צילום: יח"צ, אלכס קולומויסקי)

יו"ר הוועדה, עו״ד דורלי אלמגור, הוסיף: ״שלוש הזכייניות הציגו לוח עשיר ומגוון אשר ניכרות השקעה ומחשבה רבה בבנייתו״.
יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז' הוסיפה, כי: "כללי הרשות השנייה נועדו להגן על האינטרס הציבורי ולהבטיח כי הטלוויזיה המסחרית בישראל תשרת את הציבור הרחב ותציג תמהיל מגוון של תכניות וסגנונות תוך שמירה על הקהילה היוצרת בישראל. לוחות השידורים שאושרו אמש תחת הסתייגות משקפים רוח זו ואני שמחה, כי הזכייניות רשת ו-10 ביצעו את ההתאמות הנדרשות במהירות וביעילות תוך רכישת תכניות דרמה נוספות לשידור בחודשים הקרובים. הרשות תוסיף לעקוב אחר השלמת הזכייניות את מחויבויותיהן ועמידה בהן לאורך השנה ותפעל בחומרה בכל מקרה של חריגה."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה