תקשורת ומדיה

מזכיר הסיעה בכנסת מגיש את תכנית האקטואליה ברדיו, בכיר במפלגה עולה לשידור

אשר מדינה, עורך 'המבשר' לשעבר, הוא פעיל מרכזי בש"ס, מה שלא מונע מרדיו קול חי לתת לו מיקרופון ליד. היום הוא העלה לשידור את חבר צוות המו"מ מול האוצר מטעם ש"ס
אלכסנדר כץ | 
רדיו קול חי (צילום אלכסנדר כץ)
אשר מדינה הוא איש ברוך כשרונות. ביום-יום משמש מדינה כמזכיר סיעת ש"ס בכנסת, אולם מדינה לא מסתפק רק בעיסוקו הפוליטי, וטומן ידו גם בעולם התקשורת, עולם אותו מכיר היטב.
מדינה מגיש מדי פעם את תכנית האקטואליה של תחנת הרדיו החרדית קול חי הפועלת תחת פיקוחה של הרשות השנייה. השיא נרשם היום (יום ד') במהלך מהדורת הצהריים, כאשר מדינה העלה לשידור את יהודה אבידן, חבר צוות המשא ומתן של ש"ס בנושא תקציב המדינה, ומי שהיה חבר צוות המשא ומתן של המפלגה ערב הקמת הממשלה הנוכחית. אבידן הועלה לשידור על מנת לדבר על תקציב המדינה, ועומת מול מרואיין נוסף. כך יצא שבתכנית האקטואליה המרכזית של התחנה, מראיין איש ש"ס (מדינה) את חברו - איש ש"ס אחר (אבידן).
אז מי הוא אשר מדינה? עד לפני כחצי שנה ערך מדינה את היומון החרדי המבשר, אולם ערב הבחירות לכנסת ה-20 פרש מתפקידו כדי להצטרף למטה ההסברה של ש"ס. אך את חיידק העיתונות קשה כנראה להוציא ממדינה, שמשדר מדי פעם את יומן הצהריים, משמש גם כמחליף של שדרני התחנה בתכניות השונות של קול חי, וכותב טורים ברשת המקומונים החרדית קו עיתונות דתית
באתר כיכר השבת אף פורסם בעבר כי יו"ר ש"ס אריה דרעי מייעד את מדינה לערוך את העיתון היומי החדש של ש"ס, ועוד לפני כן, כאשר פרצה מהומה בעקבות צנזורן בשבועון יום ליום של תמונות השרות בצילום הקבוצתי בבית הנשיא עם השבעת הממשלה, ביקש דרעי להדיח את עורך יום ליום ולמנות את מדינה במקומו, אולם מדינה סירב לכך. 
מרדיו קול חי נמסר: "אשר מדינה הוא איש תקשורת ותיק, מיומן ומוערך, המשמש לעיתים כממלא מקום של מגישי האקטואליה בתחנה. בתכנית המדוברת, ניהל את השידור במקצועיות ובמשנה זהירות".
בשיחה עם אייס, גם מדינה לא רואה בעייתיות בכפל התפקידים שלו. "אני 15 שנה בעיתונות, ואני לא ממש עוסק בפוליטיקה, אני מזכיר. אני נוהג באותם כללים אתיים שתמיד פעלתי על פיהם, באותה רמת מקצועיות. הציבור מכיר אותי כאיש תקשורת ולא כאישיות פוליטית. אני לא בולט בנושאים פוליטיים, אני יותר קשור בנושאים עיתונאיים".
-היום ראיינת למשל מישהו שהוא חבר מהבית, מש"ס. זה לא בעייתי?
"אני לא חושב שיש בעיה. היה עימות, ואת מי שהעלתי לשידור, עימתתי עם מרואיין נוסף,. רוב הראיון היה עימות חריף, ככה שכמעט לא התערבתי בו ולא השתתפתי בעימות הזה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה