תקשורת ומדיה
אל תשאירו את ליאו המסכן לבד: בר מתחתנת - מקאן ו-yes במהלך שיווקי ממזרי
חברת הלווין ומשרד הפרסום מצאו דרך מקורית לייצר מהלך שיווקי בזמן אמת על חשבון החתונה הכל כך מדוברת הערב - מרתון סרטים של האקס המיתולוגי ישודר ב-VOD
הערב (יום ה') הוא יום חתונתה של בר רפאלי, למקרה שנותר מישהו שטרם הותקף בכותרת, פוסט או דיווח מצד משרד התחבורה על העניין. החתונה צפויה להפוך את בר לגברת עזרא כשהיא מותירה מאחור את הסיכוי שלה להפוך לגברת די קפריו, במידה והרומן שלה עם ליאונרדו היה מתפתח אחרת.
ואם כבר לאונרדו, במהלך משעשע וממזרי של yes באמצעות מקאן תל אביב, האקס המיתולוגי של בר מככב במהלך פרסומי חדש של חברת הלווין תחת הכותרת: "אל תשאירו אותו לבד". במהלך שיווקי בזמן אמת - Real time marketing חברת הלווין תשדר הערב מרתון סרטי די קפריו ב-VOD, שישודר בשעות שבהן רפאלי תצעד אל עבר החופה.
הבוקר התפרסמה בידיעות אחרונות מודעה בה מופיע די קפריו ולצידו הכיתוב: "הערב, אל תשאירו אותו לבד". במקביל פתחה yes איוונט (אירוע) בפייסבוק שכותרתו "הערב לא משאירים את ליאו לבד" והדיבור על כך כבר מתנהל בפידם השונים. בנוסף, העלתה yes קמפיין ממומן באינסטגרם.
מאחורי הקריאייטיב של המהלך עומדים במקאן ראש תחום הדיגיטל מאור חן יחד עם דן קשאני, רועי רוקח , רונה יעקובי, עידו בן-דור ומל כספי. בגזרת ניהול הלקוח עומדים עדי אורן, דפנה מונהייט, אפרת כהן ועדי גולדשטיין. בצד של yes הקרדיט הולך לאורי גל, יפעת גולדמן והילה פרידמן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.הברקה מעולה!גיזל 09/2015/25הגב לתגובה זו0 0זה פרסום! שאפו ל- yes ומקאןסגור
-
5.חזזזזזקקקקקקהאא 09/2015/24הגב לתגובה זו2 1לא תקציבאית, סתם מתלהבת.. חזקקקסגור
-
4.אחלה רעיון שבעולם (ל"ת)עדי 09/2015/24הגב לתגובה זו3 1סגור
-
3.באמת כל הכבודשאפו 09/2015/24הגב לתגובה זו2 1פשוט ומצויין, כמו שפרסום טוב צריך להיראותסגור
-
2.כל הכבודרובי 09/2015/24הגב לתגובה זו3 1כל הכבוד לרעיוןסגור
-
תבקשו מעוד תקציבאים לתת לייקים לכתבה....מקאן לנצח 09/2015/24הגב לתגובה זו2 2חחחחחח....עלובי נפשסגור
-
1.חרטוט ממחלקת השיווקדי קפרין 09/2015/24הגב לתגובה זו2 4דייייי.....מה זה החרטא הזו?? מי הגה את המיני מהלך השיווקי והמהולל הזה? ומה המוצר גם??? עוד שישורים חוזרים בפעם האלף של האי....שלושת המוסקטרים....טיטאניק. וואוו. אני רץ להתחבר ליססגור
-
חרטוט ממשרד הפרסוםאלון 09/2015/24הגב לתגובה זו1 2ולקוח ששם על השטות הזאת כסףסגור


