תקשורת ומדיה
בעיצומו של גל הטרור: גיליון מיוחד של העיתון הגרמני די וולט על ירושלים
במסגרת עסקת תוכן שיווקי של הרשות לפיתוח ירושלים, פרסם Welt am Sonntag גיליון המסקר את חיי הקולינריה, הלילה והתרבות של הבירה. המטרה: למשוך תיירים גרמניים
גיליון יום ראשון של העיתון הגרמני די וולט, ה-Welt am Sonntag, בחר בירושלים כעיר שלה הקדיש את מוסף הערים המיוחד שלו, במסגרת עסקת תוכן שיווקי עם הרשות לפיתוח ירושלים. העיתון, המוציא תדיר מוספי ערים מיוחדים, החל לעבוד על הגיליון על ירושלים בחודש מארס כאשר עורכי העיתון הגיעו לסיור בבירה, עוד לפני תחילתו של גל הטרור הנוכחי, אולם הגיליון עצמו פורסם בעיצומם של אירועי הטרור.
די וולט הוקם לפני כמעט 70 שנה, נמצא בבעלות ענק התקשורת הגרמני אקסל שפרינגר (המחזיק בישראל באתר יד 2), וכיום נחשב לעיתון הרביעי בתפוצתו בגרמניה, עם 3 מהדורות אזוריות, ומופץ גם ב-130 מדינות ברחבי העולם.
בלי קשר לעמדותיו הפרו-ישראליות, הגיעו אנשי הרשות לפיתוח ירושלים עם נציגי העיתון להסכם לפרסום גיליון מיוחד, במסגרתו הרשות מימנה חלק גדול במוסף יחד עם תכנית JNEXT של הרשות לפיתוח ירושלים ורשת מלונות דן. המטרה ברורה – למשוף קהל תיירים גרמניים להגיע לירושלים.
בגיליון המיוחד מספר גדול של כתבות המסקרות את העיר מזוויות שונות ומציגות לקורא הגרמני מידע עדכני על העיר, הקולינריה, חיי הלילה הספורט והתרבות שהיא מציעה. "השוק הגרמני הוא שוק של תיירות תרבות", אומרת אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות בעיר. "היה לנו חשוב במוסף המיוחד הזה להציג את הפן של ירושלים המתחדשת, התרבותית והעכשווית. אני מאמינה כי מוסף זה ייתן רוח גבית למאמצי השיווק שלנו בגרמניה להבאת תיירות תרבות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קשה לכם לפרגן לארצכם? אההה בקרוב הסגירה (ל"ת)גלובס 12/2015/22הגב לתגובה זו0 0סגור


