תקשורת ומדיה

מנהלי שיווק מדווחים: שפ"א הפכה מפרסמים לקרייני פקקים ברדיו

בשפ"א החלו לשתף פעולה עם מי שנהנים יותר מכולם מפקקי הענק שכולנו סובלים בהם מדי בוקר בישראל - המפרסמים
משה בנימין |  1
שפ"א. המפרסמים ברדיו (צילום יח"צ/ צילום מסך)
מהלך של שפ"א (שירותי פרסום אזוריים - חברת המדיה של הרדיו האזורי) שלא בטוח תחת איזו קטגוריה ניתן לרשום אותו: פרסום, שיווק או חיזוק הקשר עם המפרסמים עלה לאוויר (תרתי משמע) לאחרונה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.
אם בכל זאת, בפרסום עסקינן, אזי המוצר במקרה הזה הוא הפרסום ברדיו האזורי וקהל הצרכנים שלו הם המפרסמים - סמנכ"לי ומנהלי שיווק שרוכשים זמן אוויר מהתחנות. 
בשפ"א החלו לשתף פעולה עם מי שנהנים יותר מכולם מפקקי הענק שכולנו סובלים בהם מדי בוקר בישראל - המפרסמים. סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר שרון בן עזרא, מנהלת השיווק של קבוצת לובינסקי כרמית אילוז ומנהלת השיווק של זכיינית ערוץ 2 רשת אורנה שלומוף, הוזמנו לשמש כקריינים ליום אחד ולהקריא את מבזק הפקקים ברדיו ללא הפסקה. הקמפיין יגובה בשת"פ שנבנה בימים אלו עם קבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    WTF
    סימון 12/2016/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חלש, לא מחובר באמת... להקריא דיווחי תנועה זה לפרגן לפקקים? WTF וכל הקריינים של משרד הפרסום... אוייי זה מריח לא טוב...
    סגור