השוק

קורנית דיגיטל מתרחבת לשוק הגלוגבלי עם פרינטפול לייצור טקסטיל

שיתוף פעולה בין קורנית דיגיטל לחברת פרינטפול. מנכ"ל פרינטפול דייויס סיקסננס: "בזכות הטכנולוגיות היעילות של קורנית, נהיה מסוגלים לעמוד בהצלחה בדרישות של הצרכנים הדיגיטליים בני ימינו למשך שנים רבות"

אורן שטרנברג | 
רונן סמואל (צילום כפיר זיו)
קורנית דיגיטל (Nasdaq: KRNT), חברה המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות דפוס דיגיטלי לתעשיית הטקסטיל הודיעה היום (רביעי) על התרחבות משמעותית עם חברת פרינטפול (Printful), ספקית גלובאלית של פלטפורמה דיגיטאלית לייצור טקסטיל on-demand, במסגרתה תספק קורנית יותר מ-50 מכונות מדגם Kornit Atlas, לייצור המוני לפי דרישה. הוספת המערכות תאפשר הרחבה משמעותית של יכולות הייצור של פרינטפול ברחבי העולם, עם אתרי ייצור חדשים בלוס אנג'לס, דאלאס, מקסיקו, ספרד, פולין ובריטניה, והרחבת התפוקה באתרים הקיימים באירופה, צפון אמריקה, ודרום אמריקה.
פרינטפול נבחרה להיכלל ברשימת Deloitte’s 2020 Technology Fast 500™ הודות לנתוניה המציגים צמיחה של 441% בהכנסות בשלוש השנים האחרונות, למעלה מ-722 מיליון דולר בשווי מכירות של לקוחותיה דרך הפלטפורמת אונליין, וכ- 30 מיליון פריטים שנמסרו. פרינטפול מיישמת את מודל הייצור טקסטיל לפי דרישה ללקוחות B2B ו- B2C בעידן המסחר האלקטרוני. 
בחודש מרץ האחרון פרסמה קורנית דיגיטל את תוצאותיה הכספיות לשנת 2020. ההכנסות השנתיות הסתכמו בכ-193.3 מיליון דולר, בנטרול סך של כ-5.4 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון. הרווח הנקי (Non-GAAP) השנתי הסתכם בכ-9.0 מיליון דולר.
לדברי דייויס סיקסננס מייסד משותף ומנכ"ל פרינטפול: "הצרכנים בימינו מעוניינים במוצרים בהתאמה אישית, המשלבים מעורבות חברתית גבוהה דרך הרשתות החברתיות, בשיטות עסקיות אחראיות ושיטות ייצור ידידותיות לסביבה, ובאספקה מיידית - בין אם הם קונים, מעצבים או בונים מותג אישי משלהם. הטכנולוגיות הדיגטליות פורצות דרך, ידידותיות לסביבה, מגוונות ויעילות של קורנית מניעות את הצלחתנו ע"י מענה לדרישות אלה בקלות, ואיכותן ואמינותן הן סיבות מרכזיות לכך שכעת אנו שולחים יותר ממיליון מוצרים מוגמרים מדי חודש. באמצעות הבאת יכולות הייצור המוכחות שלנו למקומות נוספים ברחבי העולם, פרינטפול תהיה מסוגלת לעמוד בהצלחה בדרישות של הצרכנים הדיגיטליים בני ימינו למשך שנים רבות".
רונן סמואל מנכ"ל קורנית דיגיטל, מסר: "פרינטפול מציעה פלטפורמה שלמה, המעניקה ליוצרים ויזמים ברחבי העולם חוויית ייצור מיידי לפי דרישה, החל מעיצוב המוצר, המשך בייצור וכלה במסירת מוצר מוגמר לבית הלקוח במהירות שיא. כמי שאימצה בשלבים מוקדמים את הטכנולוגיה של קורנית, פרינטפול צמחה מחברה קטנה למובילה עולמית המאפשרת להפוך יצירתיות דיגיטאלית למציאות מוצרית. פרינטפול ממחישה את הפוטנציאל העצום של הטרנספורמציה הדיגיטלית של ענף הטקסטיל, ויוצרת פלטפורמה המאפשרת ליזמים ומותגים דיגיטאליים לגדול באופן משמעותי - ובזכות קורנית, הם גם מוכיחים שעל-ידי אימוץ טכנולוגיות ייצור טקסטיל on-demand, ניתן להפוך את ענף האופנה לנקי יותר, ידידותי יותר לסביבה, ואחראי יותר חברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה