תקשורת ומדיה

כספית תוקף את בן חיים: "עולב העולבים, על זה שאתה משסה לא תהיה כפרה"

העיתונאי תקף את הפרשן של חדשות 13 בעקבות ניתוחו להקמת ממשלת יש עתיד-ימינה-מרצ: "מה שאתה עושה הוא לא פחות מפשע הסטורי, התועמלן שאינו מודע לתועמלנותו"
מערכת ice |  9
בן כספית ואבישי בן חיים (צילום 103FM ופייסבוק)
התיאוריה של אבישי בן חיים אמש (ראשון) בנוגע לאפשרות הקמת ממשלה בראשות יש עתיד, ימינה ומרצ כ'ממשלת ישראל הראשונה/הלבנה, הולידה עימות בטוויטר עם העיתונאי בן כספית שיצא בהאשמות קשות נגד הפרשן של חדשות 13.
בן חיים כתב: "השם הראוי לממשלת לפיד בנט מרצ וכו': "ממשלת ישראל הראשונה"/"ממשלה לבנה". ממשלה שמגשימה בדיוק את תיאוריית "ישראל השניה". היינו: ביטול הקטיגוריות של "ימין" ו''שמאל", ויצירת "אחדות" בין אליטות מדירות מזרחים. (נתניהו איננו מזרחי כמובן, אך הוא הנבחר הדמוקרטי המובהק של ישראל השניה)".
 
בן כספית ציטט את הציוץ וכתב: "התועמלן שאינו מודע לתועמלנותו ממשיך: אורנה ברביבאי, מרב כהן, מאיר כהן, קרין אלהרר, צמרת "יש עתיד", ישראל הראשונה. ונתניהו, המולטי-מיליונר, קמצן חולני, שמקושש מיליון שקל על "החזרי מס", שהצביע נגד כל הצעות החוק שאמורות להיטיב עם נכים ומוגבלים, הוא "ישראל השניה". עולב העולבים".
בן חיים השיב לו: "הסברתי בן וזה כתוב נתניהו איננו מזרחי אבל הוא הבחירה המובהקת של ישראל השנייה. אז מה שכתבת חשוב והאנשים טובים, אבל זה לא קשור לאירוע ההיסטורי שעליו אני מדבר מזה זמן ושהממשלה המוצעת היא עוד התגשמות שלו : הדרת ישראל השנייה משותפות בדמוקרטיה".
 
כספית לא ויתר והשיב: "זה שהסברת, אבישי, לא הופך את זה לנכון. מה שאתה עושה הוא לא פחות מפשע היסטורי. בינתיים המפלגה שמדירה מנהיג מזרחי משורותיה היא מפלגתו של המולטי-מיליונר הלבן, נהנתן וקמצן שאתה מכנה "מנהיג ישראל השנייה". מעולם לא עמד מזרחי בראש הליכוד. ועל זה שאתה משסה אותנו אלה באלה, לא תהיה כפרה".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    לא נעים להודות אבל אב"ח הוא אידיוט . תיאוריה עאלק .. (ל"ת)
    חביב 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    קודם הפכו שמאלני לקללה.עכשיו יש ממשלה לבנה
    הטבח השבדי 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבישי בן חיים:אתה הגזען שאינו מודע לגזענותו.
    סגור
  • 7.
    "ישראל השניה" תומכת בדיקטטור
    ניר 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לזה אתה קורא "הדרה מהדמוקרטיה" ?
    סגור
  • 6.
    כספית המסית הגדול, מדבר על מי שמשסה.עולם הפוך (ל"ת)
    רינה 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    בן כזבית המלשין בתיק 1,000 !
    אסף 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השטינקר והפעיל המשטרתי אמור לתת עדות בבית המשפט בתיק 1,000 !
    סגור
  • 4.
    הרבה שנאה זורמת בצינורות הביוב של ביבי (ל"ת)
    Anj 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    אצל סער, בנט ולפיד יש לא פחות מזרחים מאשר אצל ביבי וליצ
    הנצחת הפירוד 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל סער, בנט ולפיד יש לא פחות מזרחים מאשר אצל ביבי וליצמן. צריך לנדות את אבישי בן חיים על הנצחת הפילוג וחינוך דור חדש שכבר נרפא מהתסביך העדתי ולא יודע למי הוא שייך כי יש לו סבא וסבתא מכל עדה, להתעסק בשאלה לאיזה עדה הוא שייך. בושה לאבישי בן חיים שמנסה להאחז ביתדות פילוג בעם ישראל. כל מה שמעניין את אבישי בן חיים זה איפה נולדה הסבתא של פלוני. בבית הספר של הילדים שלי, רוב הילדים בכלל לא יודעים לאמר איזה עדה הם. הם יודעים שהם יהודים ושיש להם סבתא אחת שנולדה במרוקו ואחרת בפולין, סבא רומני וסבא תימני. אבישי רוצה להנציח פירוד בעם היהודי לפי מקום הולדתם של אבותיו לפני 100 שנה במקום לפני 2000 שנה.
    סגור
  • 2.
    בן חיים הוא המתאשכנז הגדול מכולם - לא ככה?
    נחמיה ברקת 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    20 6
    עשה מסלול אשכנזי למהדרין, הוציא דוקטורט אשכנזי, אימץ תסרוקת ולבוש אשכנזיים, התחתן עם האשה עם שם משפחה שאין אשכנזי ממנו (תבדקו..), נוסע ברכב סופר אשכנזי.... מרוויח משכורת אשכנזית בחדשות 13... בקיצור... נראה לי שהאיש מת להיות אשכנזי מצד אחד ומת לכך שהאשכנזים יספרו אותו... ומצד שני, עושה הכל על מנת להתסיס אותם. מזכיר לי התנהלות של כלב פינצ'ר זעיר שנובח חזק כדי למשוך את תשומת ליבם של הרוטוויילרים והדוברמנים בעולם.
    סגור
  • 1.
    בן חיים אומלל
    אבי 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כל החיים שלו נסובים אשכנזים וספרדים.
    סגור