תקשורת ומדיה

בעלת השליטה בבזק מצרפת לשורותיה את יו"ר ה-FCC לשעבר

חברת ביקום הודיעה על מינוי חדש בחברה. מי שעומד מאחורי מינוי זה הוא בכיר לשעבר בתקשורת האמריקאית שכיהן כיו"ר רשות התקשורת האמריקאית בשנים האחרונות. מנכ"ל ביקום: "נרגש מהצטרפותו"
מערכת ice |  1
תומר ראבד (צילום יחצ)

בי קומיוניקיישנס בע"מ (ביקום), בעלת השליטה בבזק, הודיעה היום על מינויו של אג'יט פאי, יו"ר רשות התקשורת האמריקאית ("FCC") לשעבר, לדירקטוריון החברה.

פאי, שהצטרף לאחרונה כשותף בקרן סרצ'לייט, כיהן כיו"ר ה-FCC  משנת 2017 וכחבר ב-FCC כעשור. בתקופת כהונתו כיו"ר רשות התקשורת האמריקאית, יישם פאי יוזמות גדולות לצמצום הפער הדיגיטלי. בין היתר קידם את הובלתה של ארה"ב בתחום ה-5G, Wi-Fi 6 וטכנולוגיות אלחוטיות אחרות, כמו כן הוביל לקידום חדשנות, הגנה על הצרכנים, על ביטחון הציבור וביטחון המדינה, ולהפיכת הרשות עצמה ליותר פתוחה, שקופה וכזו המונעת באמצעות נתונים.
"אני נרגש מכך שפאי מצטרף לדירקטוריון שלנו, ואני מצפה כי ביקום תיהנה מהניסיון הרב שלו בתחום התקשורת והרגולציה המשתרעת על פני יותר מ-20 שנה", אמר תומר ראב"ד, מנכ"ל BCOM. "זה נהדר לראות אדם עם ניסיון גלובלי מהשורה הראשונה מצטרף לקבוצת הטלקום המובילה בישראל. תפיסותיו והבנתו של אג'יט את תשתיות התקשורת של הדור הבא מדגישות את התמקדותנו בהבאת ישראל לחזית שוק התקשורת, שם שייכת המדינה הזו".
קודם לכן עבד פאי בתפקידים שונים וטיפס בסולם האחריות  ב-FCC, במשרד המשפטים האמריקני ובסנאט האמריקני. לפני שהצטרף ל-FCC, עבד כשותף במשרד עורכי הדין ג'נר אנד בלוק וכיועץ משפטי פנימי בחברת ורייזון.

אג'יט פאי, צילום: יחצ 

בהתייחס למינויו החדש אמר  מר פאי, "אני שמח להצטרף לדירקטוריון ביקום ולסייע בתמיכה בתרומה המשמעותית של בזק לתחום התשתיות הדיגיטליות בישראל. אני מאוד נלהב מהפוטנציאל הטמון בטכנולוגיות תקשורת לשיפור חייהם של אנשים. השנה האחרונה הדגישה את חשיבותן של טכנולוגיות אלה, הן לצרכנים בישראל, והן ברחבי העולם. ובמבט קדימה, תשתית דיגיטלית חזקה יותר תהיה קריטית ככל שישראל תמשיך במה שכונה המעבר שלה מסטארט-אפ ניישן לסקייל-אפ ניישן. אני מצפה לעזור לביקום ובזק להשיג את החזון הזה של ישראל המחוברת באופן מלא, תוך התבססות חלקית על הניסיון הקודם שלי בהובלת שיתוף פעולה חדש בין ממשלות ארה"ב וישראל בנושא תשתיות דיגיטליות".
דארן גלאט, שותף בסרצ'לייט ויו"ר דירקטוריון ביקום הוסיף: "לאור הנוכחות החזקה שלנו בתחום התשתיות הדיגיטליות והקריירה המובהקת של פאי בענף, אנו שמחים על הצטרפותו לדירקטוריון ביקום. להישגיו ב-FCC הייתה השפעה ניכרת על תחומי הפס הרחב, האלחוט והשידור, והידע העמוק שלו יהיה יקר מפז עבור ביקום ומאמציו לתמוך בבזק סביב יוזמותיה האסטרטגיות להמשיך ולהביא שירותי טלקומוניקציה מהשורה הראשונה לעסקים ולצרכנים הישראלים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאין תוצאות עובדים על התפאורה
    הירושלמי 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר שנתיים שהאמריקאים ממלאים את בזק בדיבורים, מתעסקים בעיקר במינויים ופיטורים ומייצרים אפס תוצאות, אבל הרבה IR עצמי - והרבה שיווק אישי שיעזור להם למצוא עבודה אחרי ששוק התקשורת הישראלי יבעט אותם החוצה.
    סגור