תקשורת ומדיה

יניב חלילי פורש מידיעות אחרונות אחרי קרוב ל-20 שנה

אחרי כמעט שני עשורים, יניב חלילי פורש מהעיתון שם מילא תפקידים בכירים שהאחרון שבהם שליח ידיעות אחרונות בלונדון: "הגיעה שעתי לפרק מקצועי חדש ואני צועד לקראתו גאה, מסופק ונרגש"

מערכת ice |  5
יניב חלילי (צילום יואב פיצרסקי)
יניב חלילי הודיע היום (שלישי) על פרישתו מעיתון "ידיעות אחרונות". חלילי החל לעבוד ב-״ידיעות אחרונות״ לפני קרוב לעשרים שנה. ב-2005 התמנה לשליח העיתון בניו יורק, תפקיד אותו מילא במשך קרוב לשש שנים. אז הוצע לו תפקיד שליח העיתון בבריטניה וחלילי עבר ללונדון, שם הוא מתגורר מאז. במהלך השנים הוא מילא תפקידים נוספים, בהם גם שליחויות לארצות ערביות שישראל לא קיימה יחסים איתן. 
במהלך שנותיו ב״ידיעות״, חלילי הגיע להישגים בין השאר הוא היה העיתונאי הישראלי היחידי שראיין את נשיא איראן לשעבר, מחמוד אחמדינג׳אד, בבניין האו״ם בניו יורק. בנוסף, חלילי סיקר את מלחמת המפרץ השנייה ודיווח מלב בגדד המופגזת וביקר במדינות כמו קטאר ועומאן. לפני שנה וחצי חלילי פירסם לראשונה את דבר המגעים על הסכם שלום בין ישראל ואיחוד האמירויות. בשנה האחרונה הוא אף סיקר את הסכמי השלום ההיסטוריים של ישראל עם איחוד האמירויות ומרוקו וראיין את שרי החוץ של המדינות. 
לאורך השנים חלילי גם נחשב ל״עיתונאי של הסלבריטאים״, כשראיין את הכוכבים הבכירים בהוליווד, בהם אנג׳לינה ג׳ולי, ג׳וליה רוברטס, מריל סטריפ, וודי אלן ואחרים. הוא היה העיתונאי הראשון בעולם שחשף את הקשר היהודי של שרה ג׳סיקה פרקר והעובדה כי אחותה היא חרדית שחזרה בתשובה. בבריטניה סיקר חלילי את החתונות והלידות המלכותיות של בני משפחת המלוכה. בשנת 2011 הוא אף הוזמן לכתוב לעיתון הנחשב בבריטניה, ״הגרדיאן״, על החתונה המלכותית של וויליאם וקייט. בשנים האחרונות הוא הוזמן פעמיים לארמון בקינגהאם, למסיבת הקיץ של המלכה אליזבת. 
חלילי מסר כי "עיתון "ידיעות אחרונות" היה עבורי בית, שסייע בהגשמת חלומות מקצועיים רבים. לאורך השנים הייתי גאה להימנות עם הנבחרת המצוינת של עיתונאי ועורכי ידיעות ואני מודה לקולגות שלי על תקופה נפלאה ומלאה בהישגים. זכיתי לראיין מנהיגי עולם, כוכבים הוליוודיים ואנשים מעניינים מכל הסקטורים ומילאתי תפקידים מרתקים וחלומיים. עתה הגיעה שעתי לפרק מקצועי חדש ואני צועד לקראתו גאה, מסופק ונרגש".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מביך ופתטי לקרוא על ״הקריירה״ (ל"ת)
    הכתב הסעודי 05/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    בהצלחה
    נועה 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה לאחד האנשים הכי מדהימים בעולם!! תודה רבה לך על אנושיות והגינות לכל מי שפנה אלייך!
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד!!! בהצלחה בדרך החדשה (ל"ת)
    יאיר 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מלך
    שמר 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד!!! בהצלחה בדרך החדשה (ל"ת)
    יאיר 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור