תקשורת ומדיה

אסי עזר: "החיים הם לא סרט אקשן, זכותנו להגן על עצמנו"

אסי עזר פירסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט אליו צירף סירטון בו מתועד המטח שנורה אתמול על תל אביב וכתב באנגלית, "בוחרים בצד אחד כחלש, הצד הזה ירה מאה רקטות תוך 5 דקות"
מערכת ice |  2
אסי עזר ישראל (צילום צילום מסך אינסטגרם אסי עזר)
לאור ההסלמה הביטחונית, אסי עזר נותן יד להסברה הבין לאומית. הידוען פירסם אתמול (שלישי) פוסט בחשבון הטוויטר שלו שמונה כמיליון עוקבים, פוסט תמיכה והסברה על המצב בישראל ועל תחושות ההסלמה מהצד היהודי, שמואר באור שלילי בעולם לאור המצב.
את הפוסט כתב עזר באנגלית במטרה לעורר תהודה דווקא בקרב עוקבים מעבר לים וכך כתב, "במהלך 48 השעות האחרונות קראתי כל כך הרבה דברים נוראיים על המדינה שלי מאנשים שאינם גרים כאן, שבוחרים לראות רק צד אחד - הצד שהם רואים כחלש.
ובכן, הצד ה"חלש" הזה פשוט ירה 100 רקטות תוך 5 דקות. והיא עושה זאת במשך 24 השעות האחרונות. למען האמת, הוא עושה זאת במשך 30 השנים האחרונות. ואל תבינו אותי לא נכון, אני מכבד את כולם, כולל אלה שאני לא מסכים איתם. אבל במקביל אני מבקש ממך- בבקשה, תסתכל על הסרטון הזה- זו המציאות שלנו כרגע. זה קורה עכשיו! ובמרכז ישראל".
 

לפוסט צירף סירטון של המטחים שנורו אתמול לאיזור המרכז וביקש, "עכשיו דמיין שזה במדינה שלך, בעיר שלך, בשכונה שלך, דמיין את המשפחה שלך צופה בזה מהחלון, אחיך או אחותך הקטנה ממש לידך. אני מקווה שלנצח תצטרך רק לדמיין, לעולם לא לחוות".
עוד הסביר עזר, "אז איפה אני עומד? אני רוצה שלום, אני רוצה לחיות באושר ליד שכני, אני רוצה שיחיו טוב, אני רוצה שילדי וילדיהם יגדלו במציאות אחרת. אם אני משאיר את הפוליטיקה והפוליטיקאים בצד - אני באמת מאמין שכל עם ישראל רוצה שלום, אבל יותר מכך - יש לנו את הזכות להגן על עצמנו כשמישהו בא לפגוע בנו.
הביטו בסרטון זה, הסתכלו עליו בעיניים פקוחות, ודמיינו שזה אתם עומדים מאחורי המצלמה שלי. אני מכבד את החלטתך לתמוך בצד אחד, אך למרבה הצער המציאות היא לא סרט אקשן, אין בחורים טובים ורעים ברורים בסיפור הזה. גם הצד שלנו חשוב, אנחנו גם בני אדם, אנחנו רוצים לחיות גם בלי פחד וצער וכאב. אני אוהב אותך ישראל, שמרו על עצמכם כולם".
בעולם תוקפים את ישראל ועומדים לצד חמאס וערביי ישראל על סבב הלחימה הנוכחי, גם השחקנית הישראלית אמריקאית נטלי פורטמן פרסמה סטורי באינסטגרם נגד פעילותה של ישראל וחטפה תגובות רבות נגד התבטאויותיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ככ נכון מקווה שיראו גם את הצד הזה שלו
    רעות 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסי אני שרופה...
    סגור
  • 1.
    מלך
    סופי 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אסי זכית אצלי במלואו הנקודות כל הכבוד מלך
    סגור