תקשורת ומדיה

ריקלין נגד עודד בן עמי: "שקרן, המסית הזה פתאום רגיש"

המגיש של חדשות שש בקשת 12 ספג ביקורת קשה מקולגות בעקבות הדרך בה התערב בדיון בין עמית סגל לרינה מצליח בשאלת ההסתה נגד בנט. העיתונאי מערוץ 20: "אמר קדיש יחד עם אברמוביץ על נתניהו בשידור חי", גרינצייג לעג דווקא למצליח ומשה נוסבאום
מערכת ice |  2
שמעון ריקלין ועודד בן עמי (צילום פייסבוק צילום מסך קשת12)
עמית סגל התעמת אמש (שני) באולפן חדשות שש בהנחיית עודד בן עמי, עם העיתונאית רינה מצליח שקיבלה סיוע ממשה נוסבאום, בסוגיית ההסתה והאם יש עצימת עיניים לגבי הסתה שנרשמה עוד קודם לכן כלפי אנשי ימין וראש הממשלה בראשם.
הטונים הפכו גבוהים ככל שהתקדמה השיחה, אבל בסופה הרשתות החברתיות געשו בשאלה מה הטענה הנכונה. בכל מקרה, נראה שסגל זכה לרוב התמיכה בעוד שהשלושה האחרים קיבלו בעיקר ביקורת.
עיתונאי ערוץ 20 שמעון ריקלין כתב: "עודד בן עמי בפנים חמורות סבר היה מזועזע אתמול מהקריאה לבנט: שקרן זה אותו בן עמי שאמר קדיש יחד עם אברמוביץ על נתניהו בשידור חי. וכעת המסית הזה פתאום רגיש. עם עוד מסיתים בתקשורת. שמדברים פתאום על חשש מהסתה. הכל הפוך בעולמם של חסרי האמונה הבורחים מזהותם אל שדה הצביעות. פשוט שקרנים".
 
העיתונאי גלעד צוויק כתב: "היוש עודד בן-עמי למקרה שפספסת - המילה "בוגד" לא "חזרה פתאום" לאופנה - היא תמיד היתה כאן, ועוד בכותרות הראשיות היא פשוט הגיע מהמחנה שלך, אז התעלמת בקלילות, כאילו אינה קיימת - וחשבת שלא נשים לב אבל אנחנו לא מטומטמים - אז את הזעזוע הצבוע, הסלקטיבי והמלאכותי שלך תשמור לפתיים אחרים".
עורך בחדרי חרדים אבי גרינצייג כתב על הדיון: "לשים שני דינוזאורים נטולי כושר לוגי כמו רינה מצליח ומשה נוסבאום מול עמית סגל זה קצת לא פייר כלפיהם. סתם התעללות בקשישים. אני לא מציב אותם לקטטה על המסך עם הכתב הכי חד לשון ומוכשר בסביבה. מי שלא שומר על כבודם הוא מי ששם אותם בסיטואציה הזו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יודע מה איתכם אני לא צופה בחדשות ! (ל"ת)
    אסף 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בן עמי הוא תועמלן חסר בושה (ל"ת)
    רון 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור