תקשורת ומדיה

צפו: ליברמן תוקף את עורך דה מרקר: "צריך פסיכיאטר", והאם יעלה מסים?

יו"ר ישראל ביתנו התייחס לתפקידו העתידי כשר אוצר בממשלת השינוי של בנט-לפיד: לא שולל העלאת מסים, ובדרך לתכנית כללית לצמיחת המשק. על האשמת גיא רולניק כי הוא הכי מושחת בפוליטיקה, ענה ליברמן: "יש לו תסביך"
מערכת ice |  5
אביגדור ליברמן (צילום פייסבוק/אביגדור ליברמן)
שר האוצר המיועד בממשלת השינוי, אביגדור ליברמן, מתייחס היום (חמישי) בועידה הלאומית של חדשות 13 שנערכת בבנייני האומה, לביקורות נגדו ועל ההאשמות של עורך דה מרקר כי הוא הפוליטיקאי הכי מושחת בישראל ואומר: "יש לו אובססיה כלפיי, אני עד היום מחפש את המיליונים".
על תפקידו כשר האוצר אמר יו"ר ישראל ביתנו כי הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לייצר צמיחה דרך הידברות עם נגיד בנק ישראל, יו"ר התאחדות התעשיינים ויו"ר ההסתדרות. הפעולה השנייה היא תכנית כללית שמטפלת בכל המרכיבים: בהכנסות, בגבייה, בצמיחה ובתעסוקה. לשאלת המנחה גדי סוקניק אם יעלה מיסים, ענה ליברמן כי הוא אמנם לא שולל זאת אך לדבריו "להעלות מסים זה לא אפקטיבי". הסיבה לכך כי ההעלאה תבוא בחשבון על קבוצה קטנה שעובדת ממעמד הביניים "וזה לא חכם ולא מספיק".
שר האוצר המיועד גם התייחס להאשמת עורך דה מרקר כי הוא מושחת ושזה לא ייתכן לתת לו להתעסק עם כספי המדינה: "הוא כנראה צריך פסיכיאטר טוב", ענה ליברמן והוסיף: "יש לו תסביך שנקרא אביגדור ליברמן. הכול המצאות ואגדות אורבניות, רולניק כל הזמן דוחף שהבת של ליברמן מיליונים, אני עד היום מחפש את המיליונים האלה".
כזכור, רולניק האשים את ליברמן בשחיתות חמורה בריאיון עם קרן נויבך: "אני רוצה להזכיר למאזינים הצעירים שלך, אלה שמאמינים שליברמן ילחם למענם, בעשרים השנים שחלפו מאז שהוקמה ישראל ביתנו, ליברמן נלחם בעיקר בשביל קבוצות אינטרס אלימות ובעיקר עבור עצמו. המשטרה מצאה שלושה מיליון דולר אצל אביגדור ליברמן שהוא קיבל בבנק אוסטריה שהוא קיבל מהמיליונר מרטין שלאף שהחזיק בקזינו ביריחו, שאלו את ליברמן מה זה השלושה מיליון דולר שהוא קיבל הוא אמר שהוא עזר לשלאף להזיז את שער הרובל בשווקים אחרים. זו בדיחה מאוד מצחיקה אם ליברמן לא היה מי שמחנה האנטי ביבי היה מעביר לו את המפתח לקופה הציבורית הישראלית, היינו יכולים לצחוק". 
בהמשך רולניק אמר: "אחרי שהוא  גרם להעביר את שער הרובל הוא עבר לקפריסין. הוא הקים שם שרשרת חברות של בעלי עסקים אלמוניים שקיבלו מיליוני דולרים והוא מעולם לא נתן הסברים לאלו שירותים הוא העניק להם. כשהוא חזר שר בממשלה הכסף, החברות האלה המשיכו לקבל מאות אלפי שקלים, הוא אמר שלא היה שייך להם בחקירה והכסף עבר לבת שלו שהייתה בת 21 והנהג שלו איגור, לא ברור למה הפרקליטות החליטה לסגור את התיק".
כזכור, גם העיתונאית שרון שפורר העלתה את שאלת המיליונים של בתו של ליברמן בכנס לשכת עורכי הדין בתחילת השבוע באילת.
העיתונאית מ'המקום הכי חם בגיהנום', קמה ממקום מושבה בקהל ופנתה לליברמן בשאלה על הקשרים שיש לו עם המיליונר מרטין שלאף. "רק שאלה קטנה מהקהל. איזה שירותים הבת שלך הקטנה, מיכל נתנה למרטין שלאף תמורת מיליוני שקלים?". באותה נקודה האבטחה במקום ניסתה להשתיק את העיתונאית בטענה שהוא מדבר. שפורר לא ויתרה ואמרה: "תנו לי שאלה שהוא מסיים. תנו לו הוא לא מפחד מכלום נכון מר ליברמן תענה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סטטיסטיקה עגומה - תוחלת חיים של עדים
    ירושלמי 06/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשוב לי להזכיר את הסטטיסטיקה העגומה של העדים בתיק חברות הקש נגד ליברמן. איגור פסטנוב שהיה מנכ"ל של חברה רוסית למסחר ביינות נעלם לאחר שהעיד במשטרה שאינו יודע בתמורה למה, אחד הבעלים בשם דני גיטנשטיין, העביר לחשבונה של מיכל ליברמן את הכספים. לאחר מכן איגור פסטנוב נעלם. שותף של דני גיטנשטיין יהודי בשם איגור וינברג, נורה ונרצח. המשטרה במולדובה פרסמה את חשדה בתקשורת בשפה הרומנית והשערתה הייתה כי מדובר ברצח על רקע סכסוך פלילי מול עברייני צווארון לבן המקושרים לממשל הרוסי - אך באותה נשימה מסרה למשטרת ישראל, בעקביות במשך חודשים רבים, גרסה שונה לפיה הוא התאבד. שותף שלישי של גיטנשטיין למסחר ביין בשם איגור בסארב, נורה עוד כמה חודשים טרם לכן. לאחר עדותו המפלילה של ויברג. אלו לא צירופי המקרים היחידים, יוסף שולדינר שהיה עד גם כן נפטר מהתקף לב. ליאור טננבאום שהעיד באופן מפליל נגד ליברמן לקה בשבץ מוחי והוא בתרדמת. העדה גבריאלה מוריץ מקפריסין שבתחילה מסרה עדות מפורטת ומפלילה נגד ליברמן - חזרה בה מעדותה וטענה כי איננה זוכרת כלום. תיק ליברמן אביה אלף, תקשורת ברומנית ורוסית.
    סגור
  • 4.
    ליברמן הוא עברין לא מורשע בגלל פרקליטות מושחתת
    שלומיx 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויועץ משפטי מושחת. הוא מנהל מפלגה של עברינים מורשעים והפך לשר אוצר ויושב וועדת הכספים. בזכות השנאה לנתניהו הוא קבל את הסמכות לשדוד את הקופה הציבורית ממשלת החיבור והאהבה לעם.
    סגור
  • 3.
    מ ושחת מחליף"מושחת" אז מה עשינו?
    חיים 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מ ו ש ח ת
    סגור
  • 2.
    לא מפריע לרקובי השמאל השחיתות של ליברמן? (ל"ת)
    טוב תשמע... 06/2021/03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    דיבה
    דוד 06/2021/03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אם זה לא נכון למה ליברמן לא תובע על דיבה ?!
    סגור