תקשורת ומדיה

צפו: רביב דרוקר: "אתה עושה מעצמך צחוק", שרון גל: "אל תתנשא עליי"

עימות בין שני המגישים בפאנל 'שישי עם אילה חסון' בחדשות 13. גל ניסה להסביר שרע"מ בצליחה לסחוט את בנט ולפיד, דרוקר ניסה להסביר אחרת והשניים התפוצצו אחד על השני
מערכת ice |  3
שרון גל רביב דרוקר (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
עימות קשה נרשם אתמול (שישי) בין העיתונאים שרון גל ורביב דרוקר. בדיון על הקמת ממשלת השינוי והחבירה של רע"מ לקואליציה, השניים התווכחו רבות ונוצר פיצוץ שכמעט יצא משליטה.
גל ניסה להראות באמצעות הפוסטים של רע"מ שהמסרים שהמפלגה שחררה אחרי החתימה לבוחריה, מנוגדים להצהרות בנט ועבאס בתקשורת. רביב דרוקר כמעט והתפרץ לדיבורו ואמר "אתה לא מבין את העניין, תן לי להסביר לך". גל ענה: "אני אני אשמח אם בכל זאת תיתן לי לסיים". דרוקר בתגובה זרק "סיים".
גל ניסה להסביר על החלוקה של ועדת הפנים כי עבאס מקבל בעקבות זאת את כל השליטה על תכנון ובנייה ושזה מוסתר מחבר הכנסת המתלבט ניר אורבך. דרוקר ניסה לעצור את גל מההסבר ומיד ששרון גל סיים דרוקר תקף: "אני חושב שאתה עושה מעצמך צחוק". גל תקף בחזרה "אני רק אשמח מאוד אם לא תיתן לי את הקומפלימנטים מהסוג הזה ואל תתנשא עלי כי אני לא אומר לך שאתה עושה מעצמך צחוק ולא פותח איתך אלף ואחד דברים שפורסמו". 

צילום מסך רשת 13
דרוקר לכל אורך ההאשמה של של גל סינן "או קיי" ולבסוף שאל: "עכשיו אפשר לעונת לך עניינית? כי אתה לא נותן לי לדבר". גל ענה שוב "אל תתנשא עליי ואל תדבר אליי בצורה כזאת" והפנה אותו לפוסט של רע"מ ושאל את דרוקר אם הוא קורא ערבית. דרוקר התנצל "אני לא יתנשא עליך ואני מצטער על ההתנשאות אבל המידע שלך, אתה לא מבין אותו".
גל תקף: "לא, אתה מבין". דרוקר התעצבן וענה לו "אני יכול שנייה להסביר לך?" והמשיך במה שנראה כהתנשאות. גל ענה שהוא יכול להסביר לצופים ודרוקר חזר בו ואמר שהוא יסביר לצופים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואי, וואי... דרוקר דרס את שרון גל עם שופל - בצדק!
    בזוקה 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    15 9
    כמה הוא נעלב, המסכן. צריך שפכטל כדי לגרד את כבודו העצמי האבוד מהרצפה. לאף ביביסט בשנקל אין סיכוי מול סופר-עיתונאי כמו דרוקר.
    סגור
  • 1.
    תוצאת הסיום: רביב דרוקר אחת - שרון גל אפס
    כץ 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    13 11
    מול כל הבבל"ת של שרון גל, בא רביב דרודקר עם מ-י-ד-ע וסתם לו את הפה. לא סתם דרוקר הוא אחד מבכירי עיתונאי ישראל. ושרון גל? עזבו... אתם כבר יודעים את ההמשך.
    סגור
  • בטח, למה נראה לכם שהעבירו את התוכנית שלו חזרה ל"רשת"?
    גל 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נמאס לו מזה שצריך סוג של יושרה עיתונאית. מעדיף פובליציסטיקה, הנדסת תודעה ולהיות שופר של דף המסרים של הליכוד, עם מופעי אימה בכל פתיחת תוכנית. ואם אפשר, כמה שפחות להתמודד עם זה שזורקים עלייך עיתונאים אמיתיים בפאנל, כי אז צריך להתמודד עם האמת והיא לא נוחה.
    סגור