תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס במתקפה נגד הליכוד: "מקיאה מהנסיון שלכם לגרום למלחמת אחים"

אשת התקשורת יצאה במתקפה חריפה נגד הליכוד והביעה תמיכה בממשלה החדשה. ניר-מוזס תקפה גם את ראש הממשלה: "ביבי? דובר האמת המוחלטת שאינו חי על חשבונינו"
מערכת ice |  5
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ג'ודי ניר מוזס)
שלושה ימים לפני השבעת הממשלה החדשה הנרקמת של נפתלי בנט ויאיר לפיד, אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס יצאה היום (חמישי) במתקפה חסרת תקדים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכלל נגד מפלגת הליכוד. ניר מוזס כתבה היום בדף הטוויטר שלה שני ציוצים עם ביקורת חריפה.
בציוץ הראשון שנכתב בשעות הבוקר, ניר מוזס העלתה תמונה מאחד העיתונים עם אייטם על האמירה של דודי אמסלם שאמר שהממשלה הנרקמת תהיה של "אשכנזים צפונבונים", אשת התקשורת הגיבה כאמור בטוויטר: "איפה ברקת, אדלשטיין, לו היו מתבטאים כך על המזרחים מהפרפריירה, ווואוו, גזענים. כל מעריצי ביבי: המרוקאי מהפריפריה, דובר האמת המוחלטת שאינו חי על חשבונינו. אני אשכנזיה גאה,ילדיי חצי טוניסאים, גרה בר״ג, משלמת מיסים מקיאה מהנסיון שלכם לגרום למלחמת אחים כאן".
 
בשעות הצהריים, ניר מוזס יצאה במתקפה נגד מצביעי מפלגות הימין וכתבה ציוץ נוסף: "תגידו שאורלי לוי ועמיר פרץ גנבו את המנדטים מהמצביעים שלהם מכלל המצביעים שלהם, מישהו מהביביסטים, חרדים, צווח גוועלט? ליכוד, פה יש מצביעי ימינה שחצי מהם לפחות בעד כניסה לממשלת האחדות. איזה צביעות".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תבדקי קודם את ההיסוריה של המשחה שלך. האנס והנאשם בשוחד. (ל"ת)
    ניר 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    על חשבון מי חיים החברים השמאלנים של ג'ודי ? ובוז'ילה על
    על חשבון מי ? 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    על חשבון מי חיים החברים השמאלנים של ג'ודי ? ובוז'ילה על חשבון מי יחיה ? ...
    סגור
  • 2.
    מי זאת ג'ודי בכלל שצריך לפרסם אותה??
    ניסים 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל אחד יש לו מה להגיד האישה הזאת צריכה להתבייש עם מה שעשתה במח"ש.
    סגור
  • בעלים של גוף תקשורת מהחזקים בארץ (ל"ת)
    גל 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    - זו מערכת "עקיפת החוק".
    ארנון תל-אביבי 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בפרעות מאי 2021 , סיון תשפ"א -נשרפו 112 דירות של יהודים. הבית היחיד של ערבים שנשרף -ע״י בקת״ב של ערבים ביפו. זריקת אבנים ואלימות נגד יהודים - 5,018. כלפי ערבים - 41 . מכוניות שנשרפו -של יהודים- 843 .של ערבים-13 .מסגדים מהם היתה הסתה פומבית ויציאה לפרעות- 22 . בתי-כנסת שארגנו אלימות - 0 .בתי יהודים שנבזזו ונהרסו- 386 . ערבים-0 . אבל מחפשים את היהודים הבודדים שפשעו . אלפי פורעים מוסלמים עדיין מסתובבים חופשי . עשרות אימאמים שהסיתו במסגדים בגלוי ובפומבי לאלימות ורצח יהודים - אפילו לא נחקרים.
    סגור