תקשורת ומדיה

מפתיע: ציון נאנוס חושף את "הקמע של הליכוד"

כתב חדשות 12 גילה, לטענתו, את הגורם האמתי והסודי שקובע מתי הליכוד ינצח - או יפסיד - בבחירות
מערכת ice | 
הליכוד (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
בשבוע הבא, אם לא תקרה דרמה גדולה בסוף השבוע, תושבע לראשונה מזה כעשור וחצי ממשלה שאינה מונהגת על ידי הליכוד, ולכתב חדשות 12 ציון נאנוס יש סקופ היסטרי: הוא מצא את הגורם שקובע האם הליכוד יילך לקואליציה או לאופוזיציה.
נאנוס כתב אתמול בטוויטר: "רבים תוהים איך הליכוד הולך לאופוזיציה. ובכן, פתאום נזכרתי: מאז שנת 2000 היו 10 מערכות בחירות. ב-8 מהן הייתי בליל הבחירות במטה הליכוד. רק פעמיים הייתי במקום אחר: ב-2006 וב-2021 - שתי הפעמים היחידות מאז תחילת המילניום שבהן הליכוד הפסיד והולך (כך מסתמן) לאופוזיציה". לפוסט הוא הוסיף את התגית "#הקמע_של_הליכוד".
 
לא כל המגיבים התחברו להומור של נאנוס, אבל אחד מהם הציע לממן לנאנוס חופשות בחו"ל בכל מערכות הבחירות ב-20 השנים הבאות, אחר ביקש שנאנוס יוצב באופן קבוע במטה "יש עתיד" בלילות בחירות, ומגיב נוסף הציע לעיתונאי לשנות את שם משפחתו מ"נאנוס" ל"מנכוס".
כידוע, נכון לרגע זה, מתוכננת הממשלה החדשה להישבע אמונים ביום ראשון אחר הצהריים. תחילה יוחלף יו"ר הכנסת, יריב לוין, ככל הנראה בח"כ מיקי לוי, ולאחר מכן ינאם ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט ויציג את קווי היסוד של הממשלה. אחריו עשויים לנאום יאיר לפיד ובנימין נתניהו, ולבסוף תיערך הצבעת אמון בממשלה, שבמידה ותעבור ללא בעיות תפתח את טקס ההשבעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה