תקשורת ומדיה

צפו: נתניהו לדרעי: "תקרא לי הוד מעלתך"

חברי האופוזיציה החדשים מתקשים להתיישב בכס האופוזיציה ולכנות את נתניהו בכינויו החדש אחרי 2 שנות "ראש הממשלה", לנתניהו יש רעיון בשביל דרעי איך להתמודד עם הבלבול
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו ראש הממשלה (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
בגוש הימין האופוזיציוני מתקשים לגלגל על הלשון כינוי אחר שיידבק לצד השם בנימין נתניהו, ולא מצליחה להיפרד מ"ראש הממשלה". היום התכנסו מפלגות האופוזיציה לישיבה ראשונה של הגוש החדש בתפקידו הנוכחי. ח"כ הכנסת מיקי זוהר התכונן להזמין לפודיום את מי שמשמש כעת כראש האופוזיציה - בנימין נתניהו וקרא לו "ראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה". רק לאחר מספר שניות כשנתניהו כבר עומד לנאום הבין את הטעות שלו והסביר, "וואלה, כוחו של הרגל" אך לא תיקן את דבריו והוסיף, "מבחינתנו אתה תמיד רש הממשלה שלנו". נתניהו, כבר ממיקומו על הפודיום השיב לו, "מי אני שאתווכח איתכם?"
 
בהמשך עלה לנאום יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי וגם הוא פתח בדבריו, "מכובדי כולם. אין לי הרבה מה להוסיף, אני רק חושב שראש הממשלה" - נעצר משהבין את טעותו, והמשיך, "קשה, אתה רואה"? נתניהו בתגובה הגיב לו, "אריה אל תילחם בזה. תגיד הוד מעלתך..." נציין כי דרעי סירב בנימוס וגם חברי האופוזיציה הדפו בעדינות את ההצעה שהציע נתניהו כבדיחה על חשבונו ואז הוסיף האחרון ואמר, "ראנתניהו ביקש שיקראו לו הוד מעלתו, התקשורת והאולפנים יחגגו". 

כזכור, אתמול הושבעה הממשלה ה-36 למדינת ישראל ובזאת תמה תקופת כהונה רציפה של נתניהו, והארוכה ביותר של ראש ממשלה בישראל. הממשלה שקמה מורכבת מבליל פוליטי של ימין שמאל ומרכז והאופוזיציה מורכבת רובה ממפלגת השלטון היוצאת, הליכוד בראשות נתניהו ולצדם מפלגת הציונות הדתית, המפלגות החרדיות - בנות ברית ידועות לנתניהו, וכן הרשימה המשותפת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו הסיפורים בזמן האחרון על סרבנות לחילופי שלטון
    גל 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל מיני מדינות. כל מיני אנשים שנאחזים בשלטון, מסרבים לקבל תוצאות בחירות ולא נותנים לקיים טקס או החלפת שלטון מסודרת או את ההליך לביצוע השבעת שלטון חדש.
    סגור