תקשורת ומדיה

אלעד שמחיוף נגד נתניהו: "אחמ"ש במקדונלדס נחפף ביותר מחצי שעה"

העיתונאי יצא נגד הדיווח כי ראש הממשלה היוצא הקדיש רק 30 דקות לחפוף את בנט בתפקיד: "הייתה כאן פגישה לפרוטוקול של רה״מ לשעבר שלא יודע להפסיד בכבוד", כספית: "עוד לא זכינו לראות ראש ממשלה מופקר עד כדי כך שלא ינסה להעביר בצורה מסודרת את המקל למחליפו"
כפיר אדר |  10
אלעד שמחיוף (צילום טוויטר אלעד שמחיוף)
הידיעה כי ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו הגיע אמש (שני) לחפיפה בת חצי שעה בלבד עם ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט, גרמה ללא מעט הרמות גבה, כאשר השאלה שנשאלה היא: "בחצי שעה אפשר להסביר תפקיד כזה?".
קובי אריאלי, איש התקשורת החרדי, הסביר את השקפתו על הנושא: "אדם שהרס את המדינה, שדירדר אותנו לכאוס, שכהונתו הארוכה היתה סיוט וכשלון - למה כל כך חשוב לכם שיעשה חפיפה ארוכה ומושקעת? מה יש ללמוד ממנו?".
 
שירה מרגלית כתבה בקצרה: "נו באמת, אתה רציני?", העיתונאי נדב איל כתב: "חצי שעה היא לא חפיפה, היא לא פגישת חפיפה, היא בקושי מפגש נימוסין", יסלחו לי חבריי העיתונאים. אין צורך לשתף פעולה עם הז׳רגון המסולף של ״ישיבת חפיפה״. אלעד שמחיוף טען: "אחמ״ש במקדונלדס נחפף ביותר מחצי שעה. הייתה כאן פגישה לפרוטוקול של רה״מ לשעבר שלא יודע להפסיד בכבוד ולדאוג אפילו למראית עין של העברת שלטון מסודרת".
בן כספית הגיב על הנושא באריכות: "אז ככה: בכל רגע נתון יש עשרות נושאים רגישים, סודיים ואסטרטגיים שראש הממשלה מטפל בהם ורק הוא כשיר להעביר אותם לבא אחריו. דוגמאות: איפה אנחנו בדיוק מול הממשל האמריקאי בכל הסוגיות הקריטיות. מה הוא הספיק לסכם, במגעים שהיו עד עכשיו באמצעות מאיר בן-שבת ויוסי כהן, בסוגיית הגרעין".
 
"לדעתו גבולות הגיזרה. המגעים בניסיון לשקם את היחסים עם המפלגה הדמוקרטית. המגעים בדבר המאמץ לחדש את המלאים של החימוש. אחר-כך הזירה הפלסטינית. ההסכמות החשאיות בעניין הבניה בשטחים. אחר-כך לעבור לאיזורנו: הנכסים האסטרטגיים של ישראל באיזור. איפה אנחנו מול האמירויות ובחריין. מההסתבכות (של ביבי) בפרשת נסיון ההפיכה בירדן. סקירה מפורטת על ההסכמות ושיתופי הפעולה הרגישים עד מאוד עם פוטין בסוריה. מצב המאמץ של המב"מ נגד איראן בסוריה. נסראללה: מצבו הבריאותי, הפוליטי והמדיני בתוך לבנון. היחסים עם מצרים, מה נהוג לעשות מול סיסי, ואיך".
לסיום כתב: "נושאים אסטרטגיים עליהם אי אפשר לכתוב בטוויטר. תכניות מגירה צבאיות, בטחוניות ומודיעיניות. סין והודו: איך נחלצים משיתופי הפעולה עם סין מול הזעם בוושינגטון. מה הוא הצליח להשיג בתחום הזה מול הממשל, מה לא. אני יכול להמשיך עוד שעתיים, אבל מניח שזה פחות מעניין אותך, כי זה לא מצחיק. בקיצור, עוד לא זכינו לראות ראש ממשלה מופקר עד כדי כך שלא ינסה להעביר בצורה מסודרת את המקל למחליפו. הוא, ואפסו עוד. אגב, אם זו בעיה, אפשר להגיע להסכמה שבנט מוותר על "הסוד הכמוס" שבגללו הסכים נתניהו למכירת הצוללות למצרים. מקווה שעזרתי".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ביבי
    רירי יצחק 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי יכול להיות שעדיין לא מעכל שאפשר בלעדו
    סגור
  • 9.
    ... נו באמת...
    גיל 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האגו משחק בין בני אדם. רק מלך יעביר לבנו את המושכות בצורה מסודרת. מצד שני , עוד לא נולד האדם שאין לו תחליף וגם מנהיגי העולם , יודעים שמה שנאמר בחדרי חדרים בין נתניהו לבינם , לא בהכרח יחזיק מים. להפך , כעת הם יכולים לחזק את קשריהם עם השלטון החדש. וחוץ מזה ישנם הסכמים חתומים והדרכים המקצועיים למינהם ממשיכים כאילו לא קרה כלום.
    סגור
  • 8.
    ביוב עיתונאי בהתגלמותו
    מתעב עיתונאים 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד שפל ועיתונאי שמאלני מוטה ונטול יושרה עיתונאית מחווה דעה שלילית על רוה"מ נתניהו. החוצפה שלכם לשפוך את הזוהמה והאגנדה השנאלניצ המוטה שלכם לתוך עבודת עיתונאות שאמורה להיות נטולת נשוא פנים מוכיחה כמה התקשורת היא שקרית עויינת משמיצה ונטולת נקיון כפיים בעבודתה בושו והיכלמו אנשים שפלים ומכוערים הן איתית והן אישית
    סגור
  • 7.
    רק לא ביבי
    Eli 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שוחד מרמה והפרת אמונים אז מה אתם רוצים שילמד אותו איך לעשות את זה גם תחליטו או טוב או לא טוב
    סגור
  • 6.
    טראמפ 2 . שילכו לבלות יחד ושיעזוב אותנו (ל"ת)
    אמריקה 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    חבורה של בורים ..החפיפה בין פרס לשמיר ארכה 10 דקות . (ל"ת)
    רם 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 4.
    יצאו מהחורים
    אורי 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד מעט תחזרו כי השנאה לא תנצח עלובים
    סגור
  • 3.
    מה לא מובן, נתניהו מכשיל אותו. לא מעדכן אותו
    בושה 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ביבי לא טורח חץלהעביר לבנט הכל. כי הוא בטוח שתוך חודש הוא יחזור לבתפור לכן ביקש 4 שבועות לצאת מבלפור. לעולם לא אצביע לו, דוחקא בגלל זה.
    סגור
  • 2.
    באמשך,בנט עם קרחת,הוא צריך השתלת שיער - לא חפיפה (ל"ת)
    ארדואן השתלת שיער 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    שבן כזבית יעשה 'חפיפה' לדרעקער AND VICE VERSA
    N 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד יותר עדיף שישלם את התשלומים והפיצויים המגיעים לעובדת הבית הזרה שלו שאותה עשק ונדון לתשלום רבבות ש"ח פיצויים ע"י ביהמ"ש.
    סגור